moet wel zeggen dat ik op dit moment nog helemaal niets voel dus dat geeft me echt wel hoop.normaal heb ik er al 2 dagen van te voren last van. zere rug etc. maar heb nu nog steeds slijm-verlies, borsten zijn nog steeds gevoelig. alles blijft zo, normaal gaat het weg bij mij als ik ongi wordt in 2-3dagen
Ok, doegie! Hoop dat de tekenen een goede voorbode zijn... Ik ben druk bezig met de planning van de bruiloft. Is er iemand goed in Duits? Ik moet de kaart even naar het Duits vertalen...
Sorry dan kan ik niet helpen, mijn duits is bagger .. Shandro, ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest.. en dat er een klein wondertje in je buik groeit. Hier gaat het oké, kreeg net ineens lichte ongi krampen, was heel raar want zit nog lang niet in de buurt van mn NOD. Is nu ook weer weg.
hey meiden ik kom maar weer eens bijlezen, heb een beetje een slechte week achter de rug toch langs een kant, mijn droomreis is geanulleerd, mijn opa in het ziekenhuis maar zwanger heb momenteel al een nieuwe reis geboekt, niet meer naar de Malediven maar naar de Dominicaanse Republiek, hoop dat dat ook de moeite is groetjs
Jemig, ik had net erge buikkrampen! Het was me baarmoeder.. leken wel ongi krampen.. die had ik vanmorgen ook. begrijp er werkelijkwaar helemaal niets van. weet iemand wat dat kan zijn? kan nu toch nog geen ongi krijgen?
Helllllow Ladies. Mijn buikje groeit. Maar zit nog in de twijfelfase.....Wel of niet positie broeken kopen. Soms denk ik dat de broeken strak zitten, en later zakken ze me weer van de kont. Ja inderdaad van die krampen. Ik vraag me af of dit nu bandenpijn, harde buiken of gewoon opspelende darmen zijn. Liefs Truus.
Hai Truus...bij H & M heb je onwijs leuke broeken.....allemaal linnenbroeken in allerlei kleurtjes... ww.HM.com moet je maar es kijken Ik heb ook zoooooooo'n last van opgezette darmen echt een ramp.....niks zit meer lekker nu al niet meer....pfff...
Kijk uit meis dat je niet verstopt raakt. Voldoende vezels blijven eten hoor. Doe ik ook veels te weinig met alle gevolgen. Zal van de week eens bij de H&M kijken. Maar ik vraag me af of onze filiaal wel positie heeft. Bedankt voor de tip. Nog van harte gefeliciteerd trouwens. Geniet van deze bijzondere periode. Al zal hij soms wel onzeker zijn. Maar laten we dat maar een symptoom noemen. Whaha. Liefs.
HUH WAT? ECht waar? Oe Yes wat mooi. Jeej \/ Goed gedaan meis. *truus doet vreugde dansje!* Van harte gefeliciteerd lieverd Wil je ook nog ffies een foto plaatsen? Kunnen we allemaal ff kijken.
Goedemorgen meid. Nou dit is nou nog eens mooi binnen komen valleb ofnie. Ik had helemaal niet door dat ze alweer op t eind van dr cyclus was. Geweldig he? voor wendy en dr mannetje.
Ja Truus ik vind het echt geweldig voor dr. Ik had ook niet in de gaten dat ze alweer kon testen. Die wolk is wel mooi zo! Hoop dat er eind van de maand meer bij komen Hoe is het verder met je?