Kaartje staat in album. Echt een heel raar kaartje, kruis verandert ook constant. Dus ik heb geen idee of ik überhaupt nou een ei ga krijgen deze maand .
Met mij is t nu weer goed hoor Dayenne. Gister bijna de hele dag zeurderige buikpijn gehad. Maar dat is nu volledig weer over. ik heb je kaartje bekeken. Ziet er inderdaad vreemd uit. Kan dr niet echt iets van maken. Meiden, ik ga mijn huissie soppen. Mannetje is morgen jarig. Heb t dus heel erg druk vandaag. Goed klussen allemaal he! Hele dikke knuffel
Dayenne jij hebt ook een bijzonder kaartje ja.. die van mij is ook al zo twijfelachtig.. maar ja hoeft niks te zeggen he
Ik duim voor je Desiree! Ben echt benieuwd wanneer ik nou ongesteld word... heb geen idee welke NOD ik moet aanhouden... Truus schoonmaakse! En als ik je niet meer spreek, alvast gefeliciteerd met je mannetje en veel plezier! Enne....de laatste verjaardag met z'n 2tjes
Heey Desiree, Ik zal heel hard voor je Altijd weer spannend he op dit bankje... Heel veel sterkte deze dagen Knuf Liena
Thanks meiden, jullie zijn schatten. Dayenne: ik twijfel bij jou ook een beetje welke het zou zijn, dag 16 of 18. Anders neem je de langste, van 18, en daarbij je lf.. dan test je in ieder geval niet te vroeg.
@Desiree, hm das een goede. Ik heb zoiezo niet het gevoel dat ik zwanger ben, we hebben weinig geklust deze maand. Dus ik wacht gewoon tot ik ongi word .
Pff lieve meiden bedankt voor alle felicitaties! Het is zo onwerkelijk ik heb het gevoel dat ik ieder moment wakker kan worden. Ook vind ik het nu heel spannend en hopen we natuurliijk dat hummeltje zich goed vast houd! Net bij mijn schoon ouders geweest (mijn eigen ouders zijn een weekend weg haha) en die vonden het HELEMAAL GEWELDIG! Mijn vriend huilde toen hij het aan zijn moeder vertelde zoooooo lief!XXxxxxx
Nou gelukkig zijn dromen dan geen bedrog Ja vage droom, ik hoorde iemand zeggen wendy is ongi en toen zei ik nee ze is niet ongi hoor ze is zwanger. gek he pff.. net beetje ruzie met me vriend.. maar ben ook een beetje lichtgeraakt vandaag. En blijf me afvragen wat die krampen gister nou waren. Stel je voor dat dat nou innesteling was geweest. Zat wel op dag 5 na ovulatie. Ik zit mezelf echt op te vreten nu
haha leuke droom! En we kennen elkaar niet eens persoonlijk! Shit van die ruzie met je mannetje maar dat zal ondertussen al wel weer goed zijn hoop ik Ik duim voor een innestelng voor je! xxxx
Wat een rust hier! Geen ruzie meer gelukkig, alweer goed geknuffeld haha. Vandaag alweer een paar keer wat krampjes. Blijft vreemd. Ben nu al als de dood voor volgende week.. dus ik hoop dat die week vliegt. Hoe is het verder met iedereen Ik ben moe dus ik ga lekker een dutje doen! Mijn hobby hahaha
Wendy, wat heerlijk voor je, gefeliciteerd. Ik snap mezelf niet meer. Ik heb sinds vanavond veel steken in mijn buik, rechtsonder. Ik snap mijn lijf gewoon niet. Is het een ei, of is het gewoon wat anders. Wat irri zeg. Vertel maar meer leuke verhalen! Heb ik even nodig..
Hee Kitty ik voel me wel goed eigenlijk, heb wel last van zere (.)(.) en slecht slapen maar het zal er wel bij horen haha xxx