Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Lijkt me heel erg raar om met een dikke toeter te lopen. Lijkt me ook wel heel erg zwaar trouwens.
    Maar heb t er wel voor over hoor. Maar zo kijk ik er nu tegenaan. Gelukkig word je geleidelijk dik, en heb je niet ineens een dikke toeter.

Hoewel ik nu nog niet erg gegroeid ben. Dat kan snel genoeg komen denk ik.

Feestje in mijn tuin? Goed plan. Zal jullie wel ff ophalen met de heli.

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ja ik mis haar echt hoor. Tis zo'n scheetje.
    Vind het zo raar dat ze zo een stuk groter is als ik dr zie. Jammer dat ik deze weken van haar leven heb gemist.
    Oke, nu hou ik op. Anders word ik nog sentimenteel :).

Kan me voorstellen dat je er gefrustreerd door wordt!
    Mijne is ook al zo moeilijk. Alles wat ik zeg, zegt ie: mwah...
    *zucht* mannen!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
  4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha nee dat zou wat zijn, ineens een dikke toeter.
    Lijkt me alleen zo raar om te beseffen dat je over een paar maanden zuchtend en steunend met een gigantische buik rondloopt!
    En tuurlijk heb je het er voor over..Dat begrijp ik ook wel.

Mooi. Dan is dat ook geregeld. 5 september 13.00 verwacht ik de heli op het dak.

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mooi zeg!
    Hou zelf niet zo van zwart, maar in dit kamertje staat het super luxe ;).

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    O ja! ZOOOOO herkenbaar! :rolleyes:

Gek worj dr van!
    En dan zeg ik voor de gein echt hele verschrikkelijke namen, zegt ie mwah jah gaat wel he ofnie!

WHAAAAAAAAAAAA

7. Hey dames.. ik ben er ook weer! Wat toevallig zat vanmiddag ook de hele site van baby dump uit te pluizen.. ik vind die blauwe wel leuk Truus! Die sprak mij sowiezo al aan toen ik 'm zelf vanmiddag voor het eerst zag.
    Hoe gaat het verder?
    En met jou, Dayenne? Ik heb hetzelfde idee over kattennamen! Die van mij heet Kyra. Een mooie korte echte naam voor een kat spreekt mij altijd aan! Amy is echt een leuke mooie naam :)
    Oh en over therapie.. ik heb een paar jaar therapie gehad 5 jaar waarvan 1,5 jaar in zo'n behandelgroep daar woonde ik dan. En heeft me zo veel geholpen daarom vind ik het altijd goed als iemand die keuze maakt want je kan er zoveel leren en het kan je zoveel helpen. Als ik dat niet had gedaan was ik nog steeds diepongelukkig geweest. Over een tijd, als je klaar bent, ben je trots op jezelf omdat je dat ziet hoe je bent gegroeid!

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    OOH GAAAD vreselijk he.
    Als ik zeg Piet Jan Klaas, dan haalt ie z'n neus op en zegt: ja he, nu ff serieus. En dan bén ik serieus, en dan is niks goed!

Haha hoor mij nou, ik ben nog niet eens zwanger :). Pff, jij moet het zwaar hebben.
    Meis, ik leef hélemaal met je mee.

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Desiree!
    Wat knap van je dat je ook in therapie hebt gezeten! Je leert inderdaad zó veel. Ik begin nu aan mijn derde week, en hoor soms dingen die ik zó interessant vind! Hoe mensen kunnen denken, en wat de gevolgen zijn van wat ouders doen. Onvoorstelbaar.
    Mooie naam voor je kat! Een korte naam spreekt mij ook aan.
    Die van jou was 10 maanden toch? De moeder van mijn katje is ook 10 maanden.

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    *ikke is nu ook heel erg zielig*

Maar ik denk dat we nu een hele belangrijke knoop hebben doorgehakt hier!
    Deze kamer word t. En dat zwarte weet ik ook nog niet, maar dat zijn maar accesoires. Die kunnen altijd nog.

Kinderwagen-> word de mutsearts voor 399.

Kijk meiden zie je nu wel dat jullie geweldig zijn! jullie hebben me weer geweldig geholpen om mijn keus te maken.
    Schatten zijn jullie.

Hoi hoi Desiree.
    Bedoel je de mutsy of de mutsearts?

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Kijk es aan, heb je daar ook weer rust in ;).
    Heerlijk lijkt me dat, spulletjes uitzoeken.
    Ik weet nu al precies wat ik wil :oops:. Heb het al helemaal uitgezocht haha.

Aaah ja, je bent heel zielig. *dayenne maakt een kopje thee en een koekje klaar voor Truus, en gaat naast haar op de bank zitten en zegt: gooi het eruit meid*

12. Truus, ik bedoel de mutsaerts. Die vind ik wel mooi. En betaalbaar.
    Die kamer is ook mooi hoor. :) leuk allemaal.
    Ja Kyra is 10 maanden, een leuke ondeugd maar ze wordt nu wat rustiger gelukkig. Heb haar niet gesteriliseerd omdat ik heb gezien hoe een kat daarvan kan veranderen (die van mijn tante werd ineens een stil teruggetrokken muisje). En we wonen in een flat dus ze zal niet zwanger kunnen worden! :) Nou spannend nog even en dan kan je haar ophalen leuk hoor! Hebben jullie al spulletjes gekocht :)

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wij willen die van ons ook niet steriliseren (wij wonen ook op een flat en laten haar niet buiten). Tenzij ze erg krols gaat worden natuurlijk.
    Ja we hebben al wat spulletjes. Een halsbandje met kokertje, een klein dekentje, een reistas en een ronde kussen waar ze in kan liggen. De rest doen we van de week nog. Vind het zo leuk om zulke spulletjes te kopen!

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dit is mijn liefje Spikey.
    Wij wisten toen gelijk dat we een jacky wouden hebben met de naam Spikey. En de naam past ook nog eens geweldig bij m. Hij is zo ondeugend soms.

Dayenne hoe had jij de kamer in gedachten dan? breng mij eens op idee-en......

Desiree, die mutsearts doen wij denk ik toch ook maar. Scheelt me wel 300 euro zo'n beetje. alles bij mekaar gerekend

15. Leuk hè die spulletjes. Ik heb ook allerlei spullen voor haar, net zo leuk als babyspullen kopen (bijna net zo leuk). Je koopt vanzelf weer meer spullen :) .
    Die jack russel is leuk :) mijn schoonouders hebben er ook zo een! Ze is leuk alleen kan niet luisteren haha.
    Ik vind die andere, mutsy, ook mooi alleen die ritsjes irriteren me. En die Mutsaers is leuk genoeg vind ik :)

16. Ik heb net een foto van Kyra in mijn album gezet! :)

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik vind die kleur van de muur wel ontzettend mooi. Ben wel van de zand/beige/creme kleurtjes.
    Kan je het zwarte in de meubeltjes nog verfen of vind je dat zonde? Je zou dat ook zandkleur kunnen doen bijvoorbeeld. En dan de accesoires blauw en/of roze. Een muurtekst vind ik ook ontzettend mooi. Met van die mooie sierlijke letters.

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Welke ritsjes bedoel Desiree?

Zo irriteerd mij de kap van de mutsearts. Ik krijg dat gekke ding maar niet naar beneden. O, en de portomonee vak is een irritant ding. Zo klein. Een portomonee past dr niet eens in.
    De kap van de mutsy gaat zonder dat je knopjes moet indrukken naar beneden, veel handiger dus.
    Maar ja. mag ook wel voor 300 euro meer.

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Desiree, prachtige poes! Ik vind die (tijger) qua kleur het mooiste. Helaas kon ik die niet vinden. Maar die van mij is ook mooi haha. Donkergrijs met witte voetjes en een witte buik.

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi Truus als je je nu al irriteerd aan dat ding, dan zou ik de andere nemen. Ik zie je nu al staan hannesen als je met de kleine boodschappen doet :).

Deel Deze Pagina