Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :)

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha zo gaat het bij ons ook Desiree.
    Ik op dit forum, en vriendlief achter de playstation. Dan wordt het al gauw laat, en zijn we te moe om te klussen. We klussen voor de fun, en niet omdat we moeten!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    :oops:

4. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    hoi dayenne ik zie dat jij ook over 10 dagen kan testen
    nu vraag ik me eigenlijk hoe jij je voelt :oops:

5. En blauw is idd rustgevend!
    Jemig bedenk me net dat ik over 2 weken en 1 dag trouw met me vriend. Hoop dat er dan een baby meetrouwt. Maar we zien wel of dat lukt. Voor de eerste keer doen me borsten niet zo'n pijn. En ben wel moe maar word 's ochtends veel vroeger wakker. En niet misselijk zoals bijna altijd. :)
    Maar ik ga zo naar bedje toe, morgen weer werken bah! Wel mooi dat het kruis nu vaststaat Dayenne. Alleen qua klussen niet optimaal. Maar ja.. misschien had vriendlief wel sterk zaad deze keer ;)
    Weltrusten allemaal!

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    *kus*

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik zeg ook weltrusten.
    Martin ligt er al in, dus ga m maar snel opzoeken.

Lieverds, ik vond het weer heel gezellig met jullie. En ik hoop dat ik snel mijn wolkje kan vergroten. Zodat jullie erbij op passen.

Lekker slapen, en tot morgen.
    Dikke knuf.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Angi!
    Uhm, ik voel eigenlijk niet zo veel nu. Alleen beetje opgeblazen buik en soms wat steekjes.
    Hoe voel jij je?

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Welterusten Truus en Desiree!
    Lekker slapen skatties.

*knuffel*

10. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    nou ik heb dus ook een opgeblazen gevoel
    me buik is ook hard echt apart net of ik al even zwanger ben hahah
    verder heb ik ooklast van steekjes en echt heel erg veel afscheiding steeds ( sorry niet echt smakelijk dit ) maar soms lijkthet net of het er uit loop :oops: en ben gewoon steeds heel erg moe en veel honger pffffff
    me mannetje heeft het zwaar met mij ben ook echt humeurig :oops:

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha meiden, leuke pasen gehad? Ik heb veel gewerkt. Alles ok hier. Buik is weer wat rustiger, maar ik had even goed de balen van mijn lijf, kon er wel van huilen. :cry:

12. Niet meer actief

Shandro, je bent toch nog maar net gestopt met de pil? Dat de eerste keer 27 dagen was kan best nog komen door de pil hoor, dat zie je ontzettend vaak ;) Hopelijk heb je vandaag positief getest.

Truus en Dees, een innestelingsdipje komt niet al op dag 4 pas dag 5 en later ;).

Dayenne, jammer dat jullie niet zo hebben geklust.
    Hopelijk was je eitje gewoon eerder en komt het deze maand goed ! Want zoals ik al zei, iedereen moet zwanger raken voor ik weg ga ;)

Truus, ik zag ook die kamer en sprak mij ook aan.
    Hahaha ben nog niet eens zwanger en ik kijk nu al, wil gewoon vast weten wat mijn vriend "moet" maken. Maarja wie weet zijn er in spanje hele goedkope en mooie baby kamers.

Dees, jaa nog even en je gaat trouwen :D spannend, zal voor je duimen dat jullie met zijn 3tjes trouwen ;)

Sucre, een dikke knuffel voor jou ! En balen dat je zo hard moet werken, maar nu paar daagjes vrij toch?

Nog even over de namen, mijn vriend is ook zo moeilijk met de namen. We hebben samen wat Spaanse baby namen sites bekeken, en hebben samen namen gekozen die ons aansprak. En inmiddels hebben we een lijst en namen die we hoogst waarschijnlijk ons kindje geven.

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ikdus, dat is wel heel leuk, spaanse namen.
    Ik moet nog gewoon even werken, vannacht en morgennacht. Ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik leegloop, continu een natte onderbroek heb. :oops: Ook heb ik een krampig gevoel in mijn buik. Ik vind het frustrerend dat ik niet weet welke signalen mijn lichaam uitzendt.

14. Niet meer actief

Misschien komt je eisprong er aan?
    Hoop het zo voor je.
    En jeetje wat moet je veel werken, wanneer heb je dan eindelijk een paar dagen vrij?

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Uhm, donderdag kom ik uit de nachtdienst, daarna ben ik een paar dagen vrij. En dan heb ik wel wat leuks om naar uit te kijken. Ik verwacht,denk en hoop dat ik komend weekend mijn vrijgezellenfeest heb :) .

Wie weet is het mijn eisprong, maar had gedacht hem al te hebben gevoeld. Ik voel verder ook nooit iets aan mijn baarmoeder of zo, heb eigenlijk ook geen idee wat ik zou moeten voelen..

16. Niet meer actief

goeie morgen allemaal.
    ik zit weer met een dilemma.
    heb me vanmorgen getest omdat ik nog steeds niet ongesteld ben.
    dus heb eerst een test van kruidvat gedaan. (die met die casette en druppels)
    hier kwam na iets opgedroogd te zijn gelijk een vage, maar zichtbare streep.
    om precies 5 min was er nog steeds die wel zichtbare maar nog niet echte dikke streep.
    heb toen een test van sensitest erbij gepakt, dit is de dipstick, ook bij deze kwam een vage, maar zichtbare lijn te voorschijn.

dus wat ben ik nu zwanger of niet.
    denk dat ik donderdag of vrijdag dan maar gewoon weer test.

17. Niet meer actief

Denk haast wel dat je zwanger bent, dus test inderdaad donderdag nogmaals !
    Dus vanaf mijn kant voorzichtig gefeliciteerd, dikke knuffel, moeilijk he nu weet je niet hoelang je zwanger zou zijn, aangezien je geen cyclus had van 27 dagen haha. Misschien zit je zelfs nog voor je nod ;)

Sucre, oooh wat leuk vrijgezellen feestje, hopelijk krijg je het dit weekend en word het helemaal geweldig !
    Enne gewoon door blijven klussen Sucre, dan kan je niet missen.

18. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeie moggel allemaal

Iedereen een fijne pasen gehad?

Shandro een voorzichtige felicitatie hoor en misschien idd over 2 of 3 dagen nog een testje doen
    zet je test anders ff in je album kunnen wij met zijn alle beoordelen

19. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Oke slim van me moet ook eerst kijken voor ik iets zeg hihi maar is niet zo scherp zal nog eens goed kijken

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Shandro, voorzichtig gefeliciteerd. Wat heerlijk voor je!

Ik hoop idd dat dit weekend mijn vrijgezellenfeest is. Lijkt me zo gezellig.
    Wat betreft het klussen. Dat lukt bij ons echt niet om de dag, ivm mijn wisselende diensten. Nu is mijn lief ook nog eens ziek en heb ik nachtdiensten, dus dan komt er niet veel van. Maar ik hou nu alles goed bij, alle pijntjes en klusmomenten en dan vanaf volgende cyclus ga ik tempen.

Deel Deze Pagina