Cinneltje kan gebeuren hoor Sucre, hoeft ook niet persee om de dag hoor, 3 keer over de week verdeeld is ook goed. http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... rk=51&m=51, dit vind ik trouwens ook een erg mooie baby kamer. Alleen ledikantje niet zo.
Wat leuk al die babaykamers! Laatst bij de Prenatal wilde ik ook al kleertjes kopen. Hahaha. Ik heb ook kleertjes liggen hier thuis. Voor een jongetje. Had ik gekocht voor een vriendin voor kraamvisite, maar kon toen niet doorgaan en inmiddels is het kereltje er al uit gegroeid. Dus moet maar gauw zelf een ventje maken hihi..
Ja ik liep gisteren in de prenatal maar heb het ook weer terug gehangen kei lief al die kleine romertjes en kleertjes
je wilt niet weten wat ik allemaal in huis heb. heb voor de eerst 9 maanden al rompertjes en wat leuke kleertjes gekocht. en al heel veel speelgoed. heb zelfs al luiertas gekocht. kon het niet laten toen ik met mijn vriendin ging winkelen, maar heb alles zo universeel mogelijk gekocht. op www.jouwhartendiefje.nl staan heel veel leuke en goedkope dingen
Heeeeeeeeeeeelp. Ik moet plassen! Maar ik kan niet naar de wc, want we hebben geen water. Vandaag wordt de keuken geplaatst en de monteur is met de leidingen bezig, maar ik moet zo nodig! Misschien toch maar gaan?
Sucre, kan er nog niet één keer worden door getrokken ? Meestal kan dat wel toch.. Ik heb trouwens net via paint een "schets" gemaakt hoe ik de kast wil hebben en de comode, hopelijk is er plaats in de kamer ervoor in spanje
YEAAAAAAAAAAAAHHHH, ik hoor net dat we weer water hebben, ben me dus even aan het legen... Ik hoorde nieuws op mijn werk, er zijn nu al 8 vrouwen op mijn afdeling zwanger . Word ik de 9e? Nu gauw plassen .
Nopez, niet meer getest.. Misschien morgen 1! Was eigenlijk van plan om vanmorgen een testje te doen, maar had gewoon geen tijd en zin! Haha! Maargoed, het enige wat ik voel (en hoe?!) zijn mijn tepels.. Daar heb ik eigenlijk nooit last van, maar kan bijna geen BH aan omdat het zo'n zeer doet.. Verder voel ik weinig! Misschien toch nog even afwachten..?
Ik zie trouwens dat ik net Shandro ipv Sucre in heb getikt Sorry! Weet je wat ik trouwens wel heb, dat heb ik meestal als in ongesteld ga worden, schoonmaakdrift! Ik heb het hele weekend staan poetsen, wassen, boenen, stofzuigen en noem maar op!
Is jouw eitje trouwens gesprongen? En ook op de dag dat de gyn zei? Want dan is hij deze keer zeker bevrucht! Kan niet missen!
Oef, wat een opluchting. Ikdus, wat had jouw gyn ook al weer gezegd over rommelende darmen na je eisprong oiv hormonen of zo?
goeiemorgen dames. Allemaal een lekker paasweekend gehad. Ik moest helaas het hele weekend werken, dus heb nu 3 daagjes vrij. xxxx