Linda, mijn ei is inderdaad binnen die 2 dagen geweest zoals de gyn zei, tenminste aan mijn temp te zien ( deed een beetje raar ) Sucre, het hormoontje progesteron zorgt ervoor dat de darmen moe en lui worden, en dat komt meteen vrij na je eisprong. Anja, fijn dat je lekker 3 daagjes vrij bent en dat vooral zo rond je klust tijd
ja inderdaad had eere gisteren al een postitiefe test dus we hebben al geklust. we wachten weer af. xxx
Misschien dat wij vanavond nog een keer klussen maar mannetje ligt ziek op bed en weet niet hoe die zich straks voelt
http://img85.imageshack.us/img85/6648/kamerzc3.png Zo wil ik dat mijn vriend kastje en commode maakt. Natuurlijk niet die kleur haha.
volgens mij krijg ik nu een teken van boven. hoe het weer wordt rond de bevalling. hagelt hier toch ineens. wordt gewoon wit hier
Als dit een zwangerschapssymtoon is, dan wil ik mijn hele leven wel zwanger zijn! Mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest! Mijn vriendlief werd gek van me! Ik liep constand met een doekje rond! Hahaha En al mijn was is gewassen en ligt opgevouwen in mijn kast! HEERLIJK!
Nou, ik ben op zich wel netjes, maar dit is wel heel extreem! Zodra er een kring op de tafel zit, ga ik hem afnemen, hahaha!
Nou kom morgen ook maar ff bij mij langs. Het is hier 1 groot stofnest, door de verbouwing. Maar ja, het moet eerst raar, voordat het weer mooi wordt .
*pakt haar doekje en rent naar Sucre* Ik ga trouwens nog een bakje koffie pakken, heb te weinig op vanochtend *gaap*
Shandro ik duim voor jou dat het gelukt is hopelijk heeft iedereen een fijne pasen gehad ik heb het gisteren tegen mijn familie gezegd dat er een kleintje op komst was en iedereen is super enthousiast ook op het werk heb ik het vandaag gezegd, ik weet dat het vroeg is, maar iedereen laat mij altijd maar schrikken en dat is niet goed dacht ik zo , dus heb ik het maar gezegd hopelijk reageert mijn bazin een beetje goed want zij weet het nog niet, ze was vandaag niet daar jammer groetjes
ik heb het net aan mijn ventje laten zien (de test) moest hem echt overtuigen dat de kans heel groot is dat ik zwanger ben, want een test wordt niet zomaar (een beetje) positief