mijn ouders wisten al dat we bezig waren. ze zijn echt blij voor ons en zijn ouders ook dit is mijn vriend zijn eerste en mijn 2e. mijn zus was door het dolle heen wilde gelijk tegen iedereen zeggen dar ze weer tante werd. was dus heel leuk om het te vertellen. xx claudia
Lijkt me ook zo leuk om die gezichten erbij te zien, wanneer je vertled dat er een kleine opkomst is. Allen daar kan ik me al op verheugen. de rest natuurlijk ook. Maar om al die reacties en felicitaties te krijgen. mm heerlijk lijkt me dat.
ja dat is best mooi. jij maakt dat ook nog mee, blijf voor je duimen. maar ga even een bakje thee drinken een vriendin van me komt zo met een kado denk hihi. misschien tot straks. xx claudia
Ja gaat lekker en met jou dan? Ben alleen een beetje ziekjes, en hoofdpijn. Verder flinke spierpijn overal, ik heb gister heerlijk gesport en hardgelopen. Poe, dat doe ik dus ook nooit meer . Nee grapje, vind het heerlijk. Alleen ben ik niet zo'n landmens, hou meer van het water!
Hee Claud! Mooi man! Dat ze overal zo positief reageren. Kan me voorstellen dat je je druk maakte om je baan, dat doe ik nog wel en ik heb een vast contract. Maar mocht ik straks een positieve test hebben ga ik ook met knikkende knieen naar mijn baas hoor hahah. En van je zus is ook super leuk, mijn zusje gaat ook heel positief reageren tegen die tijd dat weet ik zeker. Geniet van de komende maanden en gezellig dat je nog lekker met ons komt kletsen. Liefs Wendy Hee Truus! Wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat je nu niet te lang op je ongi hoeft te wachten. Ik baalde zondag ook verschrikkelijk van een negatieve test, maar werd gelukkig wel na 25 dagen ongi ik besef dat ik daar veel mazzel mee heb gehad! Ik hoop voor ons dat we in de tweede ronde meer geluk hebben! Veel klus plezier de komende weken haha Liefs Wendy
hum klussen, daar kun ik nu alleen nog maar van dromen. Mijn man heeft geen vaarbewijs, dus mag niet varen over de rode(lees bruine) zee. geef niet dromen ervan is ook al leuk. Maar kan natuurlijk nooit aan t echte tippen. Ik hoop zeker dat we i n de 2 de ronde meer geluk hebben. Ik wil t. ik wil t. ik wil t. Dayenne; balen ja dat je beetje ziekjes bent, en spierpijn hebt......ik knuffel je wel, misschien helpt dat.
Ja maar als ik iets doe, doe ik t ook goed. fijn dat jij t ook fijn vond. Ik ga eens even hyven, even rond loeren zeg maar...... Mag altijd graag even neuzen......
hoi truus je banner is af alleen het is geen olaf geworden maar een andere rea ik hoop dat je er blij mee bent
hoi truus je banner is af alleen het is geen olaf geworden maar een andere rea ik hoop dat je er blij mee bent
Goedemorgen allemaal! Truus is je ongi al doorgezet? Hoop het wel en niet! (je snapt me denk ik wel) Ik moet zo naar het zwembad, heerlijk 3 uur lang op mn luie bips toezicht houden bij de senioren. Lekker gaar worden. Ach ik moet niet zeuren, tis daar tenminste lekker warm! Ik hoop dat ik wat opwarm na al die dagen ijskoud te hebben gehad. Dees voel jij je al wat beter? Jij had het toch ook koud? Ik ga maar es klaarmaken... Tot vanmiddag/vanavond/morgen/ooit! Dikke knuffel, Dayenne
Heey alles goed? Voel je je al beter? Ja ik heb het ook koud, komt denk ik omdat ik het 's nachts bloedheet heb. Heb meteen weer trui en trainingbroek aangedaan en verwarming..
Hee Goede morgen meiden! Hee Dees, Ben je al weer een beetje beter? Met mij gaat het wel goed alleen erg moe, maar heb het ook erg druk. Hee Dayenne, Lekker warm bij het zwembad zitten lijkt me ook wel wat. heb het namelijk ook altijd koud. Met mij alles oke mijn ongi is sinds vanmorgen eindelijk weer weg! dus die ellende hebben we ook weer gehad. Hee Truus, Ik hoop voor jou dat als je ongi moet wordne dat het snel komt, zodat je verder kunt naar ronde 2! Ik duim voor je meid. Ik gun jullie allemaal het beste! Liefs en een dikke knuffel Wendy
Heey, Ja ben alweer beter, alleen beetje slijm in me keel nu, maar dat heb ik elk jaar als het kouder word. Dus dat ben ik wel gewend . Wat een lieve mensen hier allemaal zeg, zoveel belangstelling in andere, vind het echt leuk hier. Wel beter dat je ongi weer voorbij is. Kan je lekker klussen
Heej Dees! Ja gaat stukken beter! Wel echt té warm daar...maar nu heb ik het lekker Ik hoop dat je het snel wat warmer hebt! Heej Wendy! Beter dat je ongi weg is! Heerlijk is dat he... Nu kan je weer gaan klussen! Op naar ronde 2! Veel succes en ik duim hard voor je hoor. Truus waar ben je? En waar is je ongi? Dikke knuffel voor allemaal, Dayenne
Jaa ik heb het nu ook wel lekker. Hoef geen deken meer om me heen.. Duss dat zit wel wat lekkerder, mooi dat jij het nu ook lekker hebt.
Mooi zeg! Nou, houwe zo zou ik zeggen . Hee mensen, ik ben weg. Even mn broertje ophalen Die komt hier slapen. Ben wel zenuwachtig (waarom? -> lees 'kan ik voogd worden over mijn broertje' bij lounge). Liefs Dayenne