Lieve Lieve Dayennne! Ik heb net je verhaal in de launch gelezen! Ik zit met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel achter de computer. Wat heb jij verschrikkelijk veel mee gemaakt......op het forum ben je altijd zo verschrikkelijk vrolijk en begaan met anderen dat ik dit verhaal totaal niet had verwacht. eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet zeggen, maar hoop dat het goed gaat met je broertje! Meid wat ben je dapper.....met jou verantwoordelijkheidsgevoel wordt je zeker ooit een fantastische moeder! Liefs en een knuffel Wendy
Oh shit, nu zit ik met tranen in mn ogen... Dank je lieve Wendy! Jullie zijn echt stuk voor stuk zulke enorme schatten. Gut zeg, ik weet echt niet wat ik moet zeggen...Vind het zooo lief van je. Knuffel terug! Liefs Dayenne
Oh en over hoe het met mn broertje gaat... Het lijkt erop dat het wel oke gaat. Hij ziet er wel vreselijk moe uit, dikke wallen onder zijn ogen. Net vertelde hij plots iets over mijn broer...Hij stoeit altijd met mijn broer, alleen gaat mijn broer dan altijd net iets te ver. En dan vecht mijn broertje niet terug (hadden we vandaag gezien toen we hem ophaalde). Dus mijn vriend vroeg net of hij dat vervelend vond. Ja zegt ie...Dus mijn vriend: waarom dan? wat doet ie nog meer? Zegt mijn broertje: ooh niks laat maar. Ooh ik wou dat ik het uit hem kon trekken! Zo frustrerend is dit...
meid wat erg eg krijg gewoon kippevel ervan je zou het indd zo uit hem willen trekken ik zou proberen toch eens rustig met hem tepraten
Pff, dayenne kan t nog niet bevatten. Ben net naar huis gesjeest om even te kijken hoe t met je is. En hoe de situatie nu thuis is. Ik sluit me verder volledig bij Wendy aan. Alleen ik kan t nooit goed bewoorden. Mar weet wel, dat ik heel erg met je meeleef, en je ook heel veel succes en sterkte toewens. Met alles wat gaat komen. Het zal denk ik niet makkelijk worden. Hele dikke knuffel van je forum vriendinnegie.
En nu is ie goed. Mooi he? mijn nieuwe banner. Dayenne ik vind die van jou ook erg mooi hoor. Maar ja.....t is geen giraf he. hihi
Hoii ik heb met mijn gedachte de Lasagna naar je gebracht, ik hoop dat je hem hebt ontvangen en lekker vond.
Hoi, ja hij smaakte errug lekker. Ben lekker met een hele volle maag aan t werk gegaan. Hoe is t verder hier? nog nieuws?
Bedankt allemaal! Jullie zijn echt geweldige schatten zeg! Poe...als ik jullie toch niet had... Dikke knuffel terug Truus...Dat had ik wel even nodig . Liefs Dayenne
Hij lijkt een stuk ontspannender... Ik heb even geupdate bij mijn topic Daar staat meer... We gaan vanavond naar mijn schoonmoeder...Ik heb vanmiddag mijn moeder gebeld of hij nog een nachtje mocht blijven slapen. Was gelukkig gelijk goed. Hij laat wel íets los...maar nog niet iets concreets. Het is afwachten... En hoe gaat het met jou? Al wat beter? lk heb het nog steeds ijskoud...Zit al dagen bij de verwarming maar het helpt niks...Zal wel en griepje aankomen ofzo. Liefs Dayenne
Ja, de verkoudheid is nu echt helemaal weg! Ik heb nu alleen een t-shirt en ochtendjas aan, en heb het niet superkoud gelukkig. Maar beter dat hij nog een nachtje mag slapen, ik hoop dat hij snel iets loslaat waar je echt wat aan hebt. Gezellig naar je schoonmoeder, gelukkig heb je (denk ik) echt een lieve schoonmoeder. Ik wens je heeeel veel sterkte.
Hee Meiden! Hoe gaat het hier! Met mij gaat alles goed, heb eigenlijk niet echt veel nieuws. morgen aond gezzelig een personeelst feest. we gaan naar novomundo die nieuwe dinnershow. Ben echt benieuwd! Ikdus en Dayenne beterschap meiden! Liefs Wendy
ja ik zie het.... nou wat raar dan dat ik niks meer binnen krijg, zal wel weer die instellingen nie goed hebben staan... ik ga nu ff alle achterstallige lezen xxxxx
Tja, van de meeste mensen die in 1x zwanger zijn hoor ik: wij waren er helemaal niet mee bezig en het lukte meteen. Maar ik kan me niet voorstellen dat als je stopt met de pil dat je er dan niet mee bezig bent. ik ben vorige maand gestopt met de pil, ben al 1x "gewoon"ongesteld geweest en ik merk dat ik het gewoon leuk vind om erover te lezen en heel nieuwsgierig ben omdat ik hoop dat het natuurlijk zsm lukt. Dus net doen alsof je er helemaal niet mee bezig bent.. ik snap niet hoe mensen dat doen... :
Hee honey! Met mij gaat het goed hoor! niet veel nieuws eingelijk. Met jou ook alles goed? Liefs Wendy