Hee BMK! Leuk dat je ook gezellig komt kletsen. Ik ben het helemaal met je eens hoor! Je kunt mij ook niet wijs maken dat als je heel erg graag een kindje wil dat je er dan niet mee bezig bent. Ik vind het super leuk om er over te lezen en te kletsen op dit forum en ik denk eer iedere dag aan. ook duurt het wachten altijd heel erg lang haha. Dit nu ook in de tweede ronden en hoop dat het snel raak is! Succes meid ik duim voor je! Liefs Wendy
Hoi meiden, Truusje is er weer. Eventjes maar, want moet zometeen boodschappen doen. Hoe is t hier met iedereen? Dayenne, wat vind ik t goed van je meid dat je zo sterk bent voor je broertje. Ik snap t ook wel. Je wilt natuurlijk niet dat hem hetzelfde als jou overkomt. Vind t echt super van je! Ga zo door. En ik hoop dat je alles uit m kan krijgen met of zonder behulp van... Ikdus (dees) blij voorje meid dat je weer beter bent. BMK welkom meid. we doen gewoon net alsof we er niet tevel mee bezig zijn. Nu maar hopen dat ze ons geloven. Wendy-> had jij ook dat je ongie minder heftig was? Alleen de eerste dag was giga...nu nog maar een beetje. Herken je dit?
Ik ben ook bezig met ongesteld te worden Ik had veel wit verlies net, met wat lichtroze bloed er in.. Lekker smakelijk hè. Helaas, maarja zoweet ik wel dat me eigen cyclus op gang komt. Nu nog hopen dat het doorzet.
He meiden, Ik ga vanavond 3 kaarsjes aansteken. Voor Lieselotte, en de tweeling. Meer kunnen we niet doen. Maar vind t wel heel erg. Pff. Net zo oud als ik. Doen jullie mee? Tot morgen. Dikke knuffel aan jullie allemaal.
Ik heb geen kaarsen in huis, dus doe ik het wel hier. Pff, ik moet er de hele tijd aan denken. Echt verschrikkelijk.
ja tis echt vreselijk wat er gebeurt is moet er ook konstant aan denken heb er gewoon geen woorden voor en ook al kende ik haar niet vind het wel vreselijk
Ja ik kende haar ook niet maar vind het ook vreselijk. Eerst 2 kindjes en dan je vrouw verliezen. Ik krijg er kippevel van.
Ik brand bijna alle dagen wel kaarsen. Gewoon omdat ik dat gezellig vind. Maar gisteren heb ik ze met een reden aangestoken. En even bij hun stil gestaan. Ook al kennen we ze niet. Zoiets wens je gewoonweg niemand toe. Het is gewoon verschrikkelijk. Meer woorden heb ik er ook niet voor. Vanavond ben ik er niet. We krijgen zo meteen onze vrienden met hun zoontje op visite. Erg gezellig dus. Gisteren vroegen ze al wanneer als er een vriendje voor hun zoontje komt......Heb maar gezegd dat ze nog even moesten wachten. Hopen dat t natuurlijk niet te lang zal duren..... Nou fijne avond allemaal. En ik ben er morgen wel weer.
Hee Truus1! Sorry van mijn late reactie, maar ik ben het weekend weg geweest. Toen ik ongi werd, had ik het meteen heel heftig 3 dagen aan een stuk helaas, de vierde dag was het wat minder en op dag 5 was het weg! Hoe gaat het verder met de andere meiden? Liefs Wendy
Hoi hoi, om op je laatste vraag terug te komen. Hier gaat het goed, maar heb wel 2 testen gedaan van het weekend. Was een beetje vroeg, maar waren weekendjeweg en wilde graag weten of iknu wel of niet wat kon drinken. En ik had testen van matcare en daar staat dat je 4 dagen van tevoren kan testen. Dus ik heb vrijdag en voor zekerheid zondag nog een keer getest, was zondagochtend nl klein beetje misselijk, maar beide keren negatief. Helaas, op naar ronde 4. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ben overigens nog niet ongesteld, maar dat zal morgen of dinsdag wel komen gok ik. Groetjes weer
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier met jullie? Jacque balen van je nega testen! Succes in de volgende ronde! Ik duim voor je . Dees hoe gaat het met jou? Lekker geslapen meid?
Heeey, hier gaat het wel lekker! En daar? Hoe is het met je broertje? Nee niet echt lekker geslapen, het was zo warm!Maarja vriendje lief had de verwarming ook op 5 staan. Ben al sinds kwart voor 7 wakker
Met mijn broertje gaat het redelijk. Hijs weer naar huis . Ik ga zo het AMK bellen of ik ga even langs. Vind het rottig om mijn hele persoonlijk situatie zo door de telefoon te zeggen. Hihi nu heb je het weer warm. Tis ook nooit goed . Ik ben ook al zo vroeg wakker. Was vanochtend helemaal in de war. Ik had de wekker op 9 uur staan, stond er op mn comp 8 uur. Begreep er dus even niets van . Haha en ik ben al niet zo scherp als ik net wakker ben.
Hahahs sukkel, was je vergeten dat de klok een uur terug is gegaan? Ik hoop zo dat je broertje bij jou mag wonen, ondanks hij waarschijnlijk niet mee maakt wat jij hebt mee gemaakt (gelukkig) Maar ik heb tijdens het slapen altijd warm! Dus nu werd ik gewoon gek.
Hahaha ja was ik inderdaad vergeten! Hihi vorige keer, toen ie achteruit werd gezet, was ik het ook vergeten. Kwam ik met mn duffe kop een uur te laat de les binnenwandelen . Ja ik hoop het ook! We hebben wel besloten om hem tijdelijk bij ons te laten wonen, want we vinden het te zwaar om heb te verzorgen (vind het zo rottig als ik dat zo zeg). Maar ik heb zelf nog problemen, binnenkort krijg ik therapie. Ik wil dat hij een stabiele basis heeft! Dus we gaan een pleeggezin regelen voor hem. Het voelt wel alsof ik hem in de steek laat, ik hoop dat hij het begrijpt. Meestal heb ik het juist koud 's nachts. Dan doe ik een dikke trui en broek aan in bed. Maar vannacht had ik eva-kostuum, en had het bloedheet. Lekker die vriend van jou. Mijn vriend wil de verwarming altijd juist uit . Das ook niet lekker.