Ik bedacht me net, wij hebben ook altijd heel veel zin als het mooi weer is. Hoe warmer, hoe groter de lust. Als dat geen beeb wordt tijdens onze honeymoon, dan weet ik het ook niet meer! Summer, here we come!
Haha, ik hoop dat dat zo werkt, want mijn water belooft ook heel wat goeds voor jullie hoor! Wij wonen ook vlak bij de dijk. Fijn is dat he!
Haha nou hopelijk hebben wij goed water Heerlijk zeg. Toevallig dat jij ook aan de dijk woont . Zó mooi als het zulk weer is. Kan ik echt van genieten.
Dayenne hoe bevalt jullie katje eigenlijk? Geniet maar want over een paar weken worden ze steeds wat drukker hoor
Deesje, ons katje is geweldig. Heel druk en speels, maar slaapt ook nog veel. Ze begint al te luisteren naar de naam. Echt een geweldig beestje. Ze trekt veel meer naar mij dan naar mijn vriend. Als ik weg ga, gaat ze lang voor de deur zitten miauwen. En als ik dan terugkom dan rent ze op me af. O ja, ze komt bijna elke dag op mijn schoot slapen. Of op mijn schouder. Zó lief.
Suikertje! Ben enorm neutraal deze maand. Meer een ik zie het wel houding. Misschien omdat ik eigenlijk toch niet geloof dat het gaat lukken.
Ze is ook heel mooi zo te zien op de foto's. Lief he die slapende katjes. ZO heb ik die van mij ook het liefst
Zelfbescherming, ik ken dat. Is ook wel heel veilig. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen. Heb jij je mans naam ook aangenomen? Moet je niet erg wennen aan je nieuwe achternaam? En hoe bevalt het gehuwde leven verder? En heb je al mooie vakantiefoto's voor ons?
Dayenne en Dees, jullie lopen bijna gelijk he. Spannend voor jullie, kunnen jullie elkaar mooi steunen.
Nee ik heb mijn eigen naam en zijn naam daarachter. Dat wou ik graag, hoef niet naar hem te heten maar heb toch iets van hem omdat dat makkelijk is als je kinderen hebt. Het is iets meer dan zelfbescherming, hiervoor was ik er ook echt meer mee bezig. Ik dacht toen wel dat het toch niet raak zou zijn maar ik hoopte het heel erg. Nu zie ik het wel. Denk ook dat dat komt dat ik ineens wat ging twijfelen eraan. Nu zit dat nog een beetje in mijn hoofd. Dus we genieten totdat de baby er is eigenlijk, wel weet ik dat we echt een kindje wensen.
Verder ook geen klachten trouwens. Niets. De vakantiefoto's komen nog want die staan op mn man zijn computer. Waar gaat jouw honeymoon heen?
@ dayenne Ik moet vanavond ongesteld worden, meestal tussen 21.00-23.00 dus dat duurdt nog even. Ik weet op het moment niet zo goed wat ik voel want ben vanochtend ziek wakker geworden, zo'n lekker wattebol hoofd en een keel die heel dik voelt. we zien het vanzelf vanavond. zou wel een mop zijn als ik nu al zwanger zou zijn 3 dagen voor ongesteldheid 1 x geklust, dan zou het wel heel speciaal zijn als het raak is.. Ga er dus niet vanuit. maar ik hou jullie op de hoogte.. GR.kim
@Kim, Wauw, jij bent regelmatig zeg . Ben ik wel een beetje jaloers op haha. Ben je pasgeleden gestopt met de pil? (sorry ik heb niet alles gelezen van je) Want dan zou het langer kunnen duren he. Maareh, ik duim voor je hoor.
Dat weet ik dus ben er ook totaal niet mee bezig nu. Was alleen benieuwd hoe het met mijn banner zat..