Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

in Dec. gestopt met de pil vanwege trombose been. dus mijn lijf is wel ontpild was gelijk de eerste maand regelmatig..

idd wel erg lekker. ik weet altijd waar ik aan toe ben.

We hadden zoiets van zo kort voor mijn omgi gebeurd er toch niets dus waarom nog een rubbertje gebruiken, want we willen na de komende ongi dus voor het echie gaan.

2. nou wel spannend of het lukt voor jullie bruiloft! bij mij en sucre is het helaas niet gelukt maar is hoe dan ook een topdag hoor

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wow mimi, mag ik wat van die regelmatigheid? Lijkt me wel ideaal! Wel heftig van die trombose hoor. Maar ik neem aan dat alles nu helemaal goed gaat met je?

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha,

Van mij mag je best een beetje regelmatigheid van me hebben, maar hoe we dat gaan doen?

Ja trombose is weg, bloedverdunners de deur uit en de internist zegt Go for it, helemaal veilig..

Moet waarschijnlijk wel vanaf 3 maanden tot 6 weken na de bevalling prikken met bloedverdunners maar dat zal ik ten alle tijden moeten doen als ik zwanger ben. nu maar ook over een aantal jaar.

Dus dat maakt niet uit.
    Hoop ook dat de regelmatigheid het makkelijker maakt om ook daadwerkelijk zwanger te worden..

We zijn van plan om vanaf 26 april t/m 11 mei ongeveer in ieder geval elke 2 dagen te klussen.
    Omdat ik nu regelmatig ben, maar aan de etos pillen zit dus ei kan eerder komen deze maand en heb hier op het forum gelezen dat vanaf de 6 de dag t/m de 21 ste dag an de cyclus er een eventuele kans is..

Ik weet dus wel als mijn cyclus regelmatig blijft welke dagen ik precies het vruchtbaarst ben (2 t/m 5 mei) maar omdat met de etos pillen het kan dat je ei eerder is nemen we gewoon een ruimere periode.

Hebben we allebei ook geen moeite mee, dus dat is wel prettig

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo, al een heel schema gemaakt zie ik. Hopen dat dat werkt.
    Ik ga even eten koken. Tot later!

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo ik heb even een raar vraagje als je net zwanger bent bijv. vorige week je ei hebt geahd en je mishcien zwanger bent is het dan erg om te klussen? omdat ik veel lees dat het erg is om te tillen omdat het vruchtje dan nog heel klein is en het snel los kan laten.. weet iemand of het erg is om te klussen als je net zwanger bent? ik hoor het graag !

7. Nee hoor, als je geen gekke dingen bij het klussen doet ;)

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Jullie zijn echt allemaal experts! Ik kan echt nog heel veel leren van wat jullie hier allemaal op schrijven haha.

9. Shady.. voordat ik hier kwam wist ik niet eens meer dat je alleen voor je ovulatie kans hebt om zwanger te worden. :) Je kan je voorstellen dat ik blij ben dat ik dit forum vond.. heb ook een zwanger worden boek gekocht, heb daar ook veel van geleerd. Vragen moet je altijd stellen hier, in het begin is bijna iedereen een leek denk ik...!

10. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha dat wist ik eerst ook niet hoor. En dat is ook niet iets wat je aan iedereen gaat vragen daarom is dit echt een uitkomst! Op zich ben ik ook nog niet zo lang bezig als ik mezelf vergelijk met sommigen hierop. Dus ik denk ook dat je hoe langer je bezig bent je je er meer in gaat verdiepen met uitrekenen en temperaturen enzo. Ik heb dat nog nooit gedaan wij doen klussen sowieso wel regelmatig alleen nu het zonnetje schijnt wat meer haha. Dit is eigenlijk de eerste maand waarvan ik weet wanneer ik mn eisprong heb maar dat komt ook alleen door dat ding met die duivel (ik weet niet eens hoe dat heet ik ben ook een beetje een digibeet haha)

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden ik ga morgen weer naar de gynaecoloog voor een echo, ben eens benieuwd nu
    hoe is het met iedereen
    groetjes
    xxx

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Spannend Kitty!
    Ik hoop op een mooie echo ;)

13. Ben benieuwd Kitty weten ze dan meer over de leeftijd van jullie kleintje?

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Spannend Kitty! Hou je ons dan op de hoogte? Is er nog iemand of ligt iedereen al op 1 oor?

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik lig nog niet op een oor shady, maar denk dat er niet veel meer zijn

Ik ben nog niet ongesteld maar voel wel dat het eraan zit te komen..
    Vind het nu alleen maar prettig als het snel komt, hoe eerder het weer over is en we kunnen gaan beginnen...

16. Niet meer actief

Kitty, ik duim voor je dat ze een knipperlichtje zien morgen!
    Meld je het even als je thuis bent?

Shady, onze toekomst dromen liggen daar en zijn daar beter uit te voeren, daarom gaan we naar Spanje.

17. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    wat een kletstantes zeg ik heb al wat mogen bij lezen hoor

nieuwe dames welkom hoor :D

hier is alles ok alleen begint de misselijkheid nu wel de kop op te steken en heb ik dikwijls last van mijn rug :(
    maar ja dat hoor erbij he volgende week dinsdag bij de gyn ons boontje gaan bewonderen wat ben ik benieuwd zeg maar nog even geduld he

groetjes

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden gisteren was ik al gaan slapen
    moet om half elf een echo laten maken en natuurlijk laat ik jullie dat weten
    ik weet nog steeds niet hou oud het kleintje is miss vandaag
    maar ik denk tussen de zes en zeven weken
    maar ik hou jullie op de hoogte
    tot later
    xxx
    en ikdus al alles ingepakt?.
    nog geen zenuwen voor te vertrekken ?
    je laat toch zeker nog wat van je horen als je daar bent he
    xxx

19. tinkelbel85

tinkelbel85 Niet meer actief

goede morgen
    hoe gaat het hier

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goedemorgen dames,

@ sylvia.. gefeliciteerd en ik hoop dat de misselijkheid niet erg heftig wordt.

@kitty.. Spannend hoor. Ik ben benieuwd.

Hier nog steeds geen ongi... maar denk dat het komt van de etos zwanger worden pillen.
    Voor het eerst niet regelmatig haha. best vreemd.
    ik hou jullie op de hoogte

gr. kim

Deel Deze Pagina