Hooii! Alles goed hier? Hey Truus, ik weet niet wat mijn cyclus is daarom wacht ik tot 5 nov. Aangezien ik afgelopen zaterdag wat bloed heb verloren, misschien was dat wel mijn innesteling? Wel vervelend zo om de 10 dagen bloed te verliezen. Maarja, zelf denk ik niet dat het raak is en dat ik nog wel ff kan wachten tot ik ongesteld word ( ik hoop het niet ).
goede aovnd meiden hoe issie hier met wel goed heb alleen erg pijn in me mond moest vandaaag een kies laten trekken en dat was iet prettig morgen ochtend weer naar de gyn om tezien hoe het met me ei staat spannend
Spannend zeg! Ik hoop dat ie is gesprongen! Hier gaat het wel goed....Ben alleen een beetje gestressd want ik heb voor het eerst lenzen en ik krijg ze maar niet in . Ik word daar een beetje frustie van :x ! Ben er al sinds gister mee bezig... Iieeh bah een kies laten trekken! Jak, ik ben zo bang voor de tandarts! Hoe gaat het nu met de pijn?
de pijn is niet fijn wordt er een beetje gek van en mag helaas maar 3 ibrofen perdag hoe moet ik erdoor komen wat balen dat die lenzen maar niet willen lukken meid zou er ook gek van worden hoor suc6 ermee
Thanks...ik heb het maar opgegeven haha. Hoe gaat het met de andere meiden? Wat is het rustig hier laatste dagen....iedereen aan het klussen ofzo? Laat die arme mannen eens met rust en kom mij vergezellen!
Heee meid! Ik ken dat gevoel met je lenzen, zelf heb ik nu 8 jaar lenzen en in het begin heb ik wat afgejankt haha...eerst kreeg ik ze idd niet in en toen ik ze eenmaal in had kreeg ik ze er niet meer uit! Hoe is het verder met jou? Lang niet gesproken. Met mij alles goed mijn ei zit eraan te komen dat voel ik en heb ook vruchtbaarslijm. Succes meid met klussen en met je lenzen haha Knuffel van mij!
Oooh gut vreselijk he haha! Heb je ook zachte? Hihi ik durf die dingen niet eens op mijn ogen te doen. Ben daar zo'n miep in haha. Ja verder gaat het goed hoor! Lekker rustig, heb voorlopig geen stage meer dus mn mannetje gaat meer aandacht krijgen haha . Spannend je eitje! Goed klussen he! Sleur je vriend het bed in haha. Thnx, jij ook succes! Knuffel terug! xxx
Ja ik heb ook zachte lenzen! Wat fijn dat je het nu wat rustiger hebt, zal je mannetje ook wel fijn vinden, kunnen jullie lekker samen leuke dingen doen! Nou gelukkig hoef ik mijn vriend het bed niet in te sleuren hahaha hij wil altijd wel en ik ook tja... dus dat is geen probleem. Hebben de afgelopen 3 dagen goed geklust! Jeetje leg hier heel mijn prive leven op tafel, maar wel fijn dat dat kan! Ik ga nu ff een boterham maken want ik heb honger hebben vanavond al om 5 uur gegeten dus vandaar Kusssss
Ja we gaan zeker leuke dingen doen! Werd wel es tijd, ik ben nu 2 maanden lang elke dag tot laat met iets bezig geweest. Eindelijk rust! Haha ja handig is dat, bij ons gaat dat ook zo makkelijk! Ik hoef maar te zeggen 'ik heb zin' en mijn vriend ligt bij wijze van spreken al in bed. Gut wat zeg ik nu haha. Ach nou ja, jullie weten nu ondertussen al zo veel. Eet smakelijk meissie! xxxxxxxxxxx
Doe maar geen ibrobufan.. Want stel je voor dat je zwanger raakt, mag je dat niet hebben. Je kan beter 2 paracetamolletjes per keer nemen, en goed je mond spoelen. Ik heb 4 verstandskiezen weg laten snijden in een half jaar tijd, en ibrobufan hielp ook niets meer bij mij en paracetamol ook niet, dus heb ook een paar dagen pijn geleden.
Verder alles goed hier met de meiden? Nog steeds geen ongesteldheid hier te bekennen, zit nu inmiddels op dag 30. Dus hoop 5 nov een positieve test in me handen te hebben, of dat ik snel ongesteld word. Me onder buik is van af mijn navel zo dik geworden, ziet er niet uit haha.
thnxx voor de tip ikdus ja ik heb wel goed nieuws al zeg ik het zelf ik heb een eisprong gehad en vind het helemaal super had niet verwacht naar de eerste kuur clomid al gelijk zogoed uit zou pakken hoe is het verder met de meiden ?
Geen dank hoor, heb het zelf ook pas gelezen hier.. Wat fijn dat je eitje gesprongen is. Hopelijk nesteld het zich goed in, spannende weken voor je dus . Hier is het goed.
ooowwww mijn hormonen ik snap er niks meer van moest vanmiddag om een liedje van hazes huilen hahahahha wat een giller.. XXXX
ik jank ook op sommige liedjes en net zat ik hart in aktie tekijken en de tranen vloeide rijkelijk hahaha
Hallo! Is het goed dat ik hier ook kom meepraten! Ik heb me net aangemeld hier, en me even voorgesteld in de daarvoor bestemde categorie. Ik heb woensdag de laatste pil geslikt en hopelijk is het snel raak! Al reken ik er niet al te veel op. Ik heb in gedachten de babykamer al ingericht! groeten Alieke
Hee Alieke! Welkom meid! Spannende tijden breken aan haha en lep op dit forum is erg verslavend! Heel veel succes! Tip:je banner kun je het beste laten beginnen op de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik duim voor je! Liefs Wendy