Help hier ben ik weer haha. wat is in hemelsnaam pendelen?! En wat is een adhv ovu? Ik ben nu een week lid maar ik snap er nog steeds niks van haha sorry!
ja inderdaad erg ingewikkelde fabrieken zijn het hihi En nee ik temp nog niet wil ik volgende cyclus mee beginnen als ik hier mn ei niet vinden kan
maar twigger, zou sowiezo nog even doortesten. het kan ook gewoon zijn dat je ei nog moet komen en je lutteale fase kort is. Ik heb ook een lf gehad van 11 dagen.
I ben dr hoor, Ben nu even terug lezen. Ennuh Shady, adhv = Aan De Hand Van. En pendelen is een soort van voorspelling doen.
hey meis adhv is aan de hand van en pendelen moet je even googelen hihi dan snap je het eerder dan dat ik het je uitleg
Shady, het betekent aan de hand van de ovulatietesten. Dit zijn testen die je kan doen om te kijken wanneer je een eisprong hebt. Zo kun je gericht gaan klussen.
yep doe ik ook maar omdat hij begint met donker op dag 4 en dan wordt hij weer licht en dan op dag 8/9 is ie weer donker en dan weer licht er is geen touw aan vast te knopen en aangezien het mn eerste test ronde is dacht ik ik vraag jullie om hulp
ha sucre, ja bedankt is een samenstelling mijn naam. Ik heb vorige week de laatste pil genomen nu dus ongesteld. Leuk dat je bijna gaat trouwen! spannend! ik ben vorig jaar juli getrouwd en het was een super dag. groetjes
Meiden, ik ga even thee drinken en lui doen. Succes hier en tot gauw! Duim voor me dat mijn jurk goed is morgen. Liefs Sucre.
De streepjes kunnen ook erg wisselen telkens hoor, dat weet ik uit ervaring.. soms weer donkerder dan weer lichter. Het is ook niet echt constant. Sucre, jouw jurk zal heus wel goed zijn! Ik denk perfect! Knarboor welkom nog hier, veel succes met zwanger worden. Ik ben al vorig jaar september met de pil gestopt en met december er echt voor gegaan. Meiden ik ga even verder weer!
Doei lieve Sucre. Zal heel hard voor je duien dat je japon goe dis morgen. Je zal een hele mooie stralende bruid zijn. Tot morgen. Nogiets van Kavana gehoord?
Dag dames, Ben ik weer. Snap er niets meer van ben nog steeds niet ongesteld! Kavana hoe is het met je?
Spannend he mimi. Zal toch echt wel heel erg toevallig zijn, als je nu zwanger blijkt te wezen. Dan ben je volgens mij echt een wonder..... Mooi blijven wachten meid. Anders er maar eens een testje tegenaan gooien. Jammer genoeg nog niis van kavana gehoord, alleen dat ze de vk heeft weten te bereiken, en die heeft dr gerustgesteld.
@ Kitty, ik ga morgen het laatste beetje inpakken en dan zijn mijn vriend en ik klaar. We gaan morgen nog even wat dingen halen, wat kleding en dan zijn we helemaal klaar. Dus je kindje is wel gegroeit ? Vind het wel een beetje appart, je hebt 4 weken geleden toch positief getest? Erg raar, maar goed over 2 weken heb je vast een mooi knipperlichtje in beeld Truus houd me wel op de hoogte hoe je echo was. Mimi83, Sommige meiden krijgen van die etos pillen een langere cyclus en werkt het helemaal verkeerd.. Hopelijk word je snel ongesteld, zodat je voor het echie kan. Sylvia, geniet je al van de misselijkheid? Haha, je hebt in iedergeval wel bevestiging dat je ongi bent. Kavana, oohjeej dat meen je niet misschien innestelingbloeding? Ik hoop het voor je. Je kan tot 12 weken bloedingen verliezen en soms zelfs langer.. Je moet gewoon de gyn bellen zo rond de 6 weken een afspraak maken dan moeten ze een kloppend hartje zien. Zolang je niet veel krampen hebt moet het goedkomen, dikke knuffel voor jou.. Leeuw89, spannend hoor nog een paar daagjes ! Linda, hoe is dat bloeden gegaan is het nog gestopt? En heb je je ei al gehad ? Ik droomde vanacht over jou dat je een zwangerschapsbanner had staan Sucre, geweldig hè nog een paar daagjes en je bent getrouwd ! Hopelijk is het net zulk lekker weer als vandaag maar dan minder wind !
He lieverd, Was jij dr ook? Heb je lang over gedaan ofnie om je beriggie te tikken? Jeetje wat attent van je bijna iedereen benoemt.
Heey ja ben er ook even, me vriend is even weg. Wou eigenlijk vanmiddag komen maar kon niet dus dan maar nu.. Ja attent van mij hè, poeh meid nog even en je ziet je beeb weer En ben je er al uit wil je het geslacht niet weten of twijfel je nog steeds een beetje?
Ja blijf denk ik altijd twijfelen.... Ben dan ook een echte twijfelkont. Maar ik wil t niet weten. Hoeft ook niet. Als t maar gezond is. We hebben behang uitgekozen, en we zijn dr erg blij mee. Als t goed is is het behang morgen binnen. De kleuren zijn rood met lime groen. Kan voor beide vonden wij.
Nog 3 week en dan zien wij (en jij) onze beeb weer. Kan haast niet wachten, tja zal wel moeten he? Volgende week eerst maar hartje luisteren.