HAHA Betrapt je wou geen limegroen hè, ik zei nog kan voor beiden maar jij was het er niet mee eens, toch van gedachten veranderd Inderdaad als het maar gezond is, maar dat denk ik wel Ik hoop niet dat je perongeluk een kleine piepie ziet hoor haha... Pff wat ben ik moe zeg, word wat als ik straks naar Spanje ga.
Misschien barst je straks van de energie. Door de zon. Wie weet. Jeetje meid, wat zal ik jou missen. Tja, toch groen...... vind de combi rood en groen wel heel mooi. Zal even een foto in mijn album plaatsen. Kun je even keuren. Kijk zo maar.
Ben benieuwd zal zo gluren.. Vind het zoo leuk dat ik weer een echo mag zien strakkies op mijn mobieltje Ik ga jou (jullie ) ook echt ontzettend missen, ik heb hier toch veel tijd doorgebracht en veel en gezellig met jullie gekletst. Nou vandaag was ook veel zon hoor, ben de hele dag op pad geweest. We gingen eerst naar me moeder toe, ging ik even onder de zonnebank ( wil een kleurtje voor het afscheidsfeestje ) En toen even de stad in, gingen we weer naar huis. Ging ik maar even onder uitgezakt in de tuin zitten, maar me tante was al vrij snel thuis.. Hebben we van 3 tot 7 in de auto gezeten, nou ben echt gebroken door het zitten steeds hoor. Ik kon ook totaal geen houding vinden was ook steed misselijk pff.. Ik neem echt me klussen mee de auto in haha.
Gaan jullie met de auto naar spanje dan? Das een lange reis. Pff ja dan zal ik ook een kussentje meenemen. Tuurlijk mag jij ons beebje op je telefoon zien. Als eerste. Lekker druk dagje gehad dus vandaag. Ik ook. Druk aan de schoonmaak geweest. Hele bovenverdieping weer spik en span.
Jaa, we gaan met de auto de auto moet mee anders hebben we dat niet in Spanje.. En dat hebben we wel echt nodig. Ik voel me vereert ( schrijf je dat zo ? ) dat ik jou beebje als eerst mag zien
Ja op ons na natuurlijk he. Volgens mij schrijf je vereert goed zo. Kijk er wel raar tegenaan trouwens, Ja tuurlijk nemen jullie de auto mee. Heb je nog een fiets nodig voor daar? Heb dr nog wel 1 voor jou. Heb je dr zin in dan? of begin je dr een beetje tegenaan te zien?
Ik ga morgen denk ik een lui dagje maken ervan hoor, heb gister ook al drukke dag gehad, mijn vriend en ik gingen paar plekken van de auto van mijn oom plamuren en toen schuren ( wat een kut werk, vooral als er geen goede schuurpapier is pff ) Me oom zat zelf voetbal te kijken, en stoep en tegels zaten niet echt lekker hoor. We hebben van half 3 tot half 6 ofzo gezeten daar.
Hahaha tuurlijk na jullie lijkt me logisch Jaa ik heb er zeker zin in, behalve de auto reis dan.. Nee geen fiets nodig hoor, als het pas in de verhuis wagen gaat mijn mountenbike ( ofzo ) mee duss.
Was vast een beetje hard aan de kont. Heb je de foto al bekeken? Wij waren allebei gisteren zo brak. Nog erger dan wat je met een kater hebt. Heb zelfs liever een kater.... We hebben de hele dag een beetje op de bank gehongen, en geslapen. Zijn dan ook mooi op tijd al in bed gegaan. Haha, manlief zei al dat we oud worden. nou hij heeft gelijk hoor. Ben geen 18 meer dat ik tot 5 uur in een discotheek kan zijn!
Hahaha nou volgens mij heeft dat niets met lui te maken, maar dat je gewoon slaap verslaaft bent Jaa, leuk behang is het precies zo?
Dag dames, Ja zou wel een wonder zijn als ik zwanger zou zijn. Ga er niet van uit hoor dat ik zwanger ben.. eerst maar eens een paar dagen wachten op de ongi.. Heb wel een apart gevoel in mijn buik het is niet echt ongesteld maar ja dat ben ik ook niet dus geen worder dat het niet zo voelt.. haha We houden de lol er maar in.. Wel spannend ikdus dat je naar spanje gaat, ik heb gelezen dat jullie daar jullie dromen beter kunnen uitvoeren, mag ik vragen wat jullie droom is? gr kim
Ik wil heel graag kids entertainer worden.. Mijn vriend wou zijn eigen klusbedrijf beginnen, maar die gaat samen met mijn tante huizen opkopen en opknappen en dan weer verkopen voor meer. Mijn oom wilt graag een cafe openen..
Nouuuuw dussss jammer hoor, blijft die domme fiets hier dus NOG in de schuur staan... Wil dr vanaf! Ja het behang wordt net zo. Groen vanonder, een band, en dan gestreept boven. Weet alleen nog niet, welke kleur over gordijnen ik wil hebben. Jij een idee?.
Leuk zo hoor Maar gordijnen pfoe geen idee.. Moet je maar even een kleuren ding nemen en dan tegen het behang houden, en de mooiste kleur maar doen.. Want heb echt geen idee welke kleur er verder bij past haha.
O gaaf kids entertainer.. En ook lijkt het me super om bouwvallen opteknappen en (als het goed is) met winst te verkopen.. Spannend hoor.. in ieder geval veel succes...
tja is moeilijk hoor, In het behang, dat steepjes zit ook blauw.dus dat kan wel, mar dnek zelf dat dat te bont word. Moeten we maar ff kijken, Als t klaar is stuur ik je wel foto's
Ja Mimi, vind het zeker spannend heb er echt zin in.. Hopelijk verkopen ze inderdaad de huisjes met winst, maar dat komt denk ik wel goed. En anders beginnen ze wel een klusbedrijf gewoon, komt wel goed Truus, inderdaad niet te bont maken hoor met die kleuren dat vind ik altijd zoo lelijk. Ben benieuwd naar de fotos morgen.
Wahaha laat maar, ik zit zelf met morgen in me hoofd dus typte het ook haha. Dus bedoel wanneer het klaar is.
Zo ik ben weer helemaal up to date. De zus van mn beste vriendin gaat denk ik heel gauw bevallen! Haar vliezen zijn gebroken iemand enig idee hoelang dat dan nog kan gaan duren? @ikdus ik vind het echt knap van je dat je die stap gaat nemen! Ik ben vanuit het gooi naar almere verhuisd en vond dat al heel wat laat staan naar spanje! Maar wel super dat je het aandurft.