Hihi oke, ja als t klaar is stuur ik je een foto. Maar word morgen niet hoor. @ shady. Als de vliezen gebroken zijn moet t kindje binnen 24 uur ter wereld komen. Hoe lang t nu gaat duren is niet te zeggen. Kan binnen een paar uur. Maar kan ook nog heel lang duren.
Dus jij woont ook in het Saaie Almere Shady ? Ik zou het denk ik ook spannender vinden om van een andere stad naar andere stad verhuis dan naar een ander land
Ja hoor alles goed. Ik vind t ook knap hoor dees dat je gaat emigreren. Ik ben ook ge-emigreerd. Van dorp hiernaast naar dit dorp. Maar voelt echt van het ene land naar t andere! Zo'n wereld van verschil.
Ik heb meer het idee dat ik een hele nieuwe start ga maken en dat wil ik zoo graag, dus misschien dat ik daarom anders voel?
Ja dat kan dan maar zo ja. Het is ook een hele nieuwe start. Als je maar geen heimwee gaat krijgen naar ons koud landje. En naar je moeder. Denk dat je die wel gaat missen....
Dank je lieverd. Bah ben ik aan tslijmen ja vanavaond. Noem iedereen lieverd of schat..... Maar vind jullie echt wel lief hoor.
Truus Slijmbal haha.. Naah zal vast geen heimwee krijgen en me moeder komt toch naar Spanje dat weet ik 100 % zeker.. Hey meiden ik ga jullie weer verlaten ik ben zooo ontzettend moe.. Ben er morgen denk ik weer even kussiess.
Trusten lieverd. Lekker slapen Dees. Ben blij dat jullie t niet erg vinden dat ik zo slijm. Maar ja, vind jullie echt lief hoor. Dayenne wat vind jij van ons behangetje?
Meiden....... Vraagje! Wie heeft er ervaring met het online maken van een foto album. Moet voor vriendinnetje een album maken van dr vrijgezellig feestje. Weten julie een goede en goedkope site?
Mooi! Heel zachte, mooie kleuren. Voor jongetje en meisje. Prachtig hoor. Alleen je moest nog de gordijnen kiezen he? Hmm, zal es ff meedenken......
Hee meiden, ben er ook nog ff. Wat een superleuk behang hebben jullie uitgekozen Truus. Ik zou er zelf een rustig gordijntje bijdoen, ecru kleurig of zo. Anders wordt het wel heel erg druk. Shady, na het breken van de vliezen kan het ook best langer dan 24 uur duren. Gewoon afwachten dus.
Niet zachte kleuren hoor. Ja lijkt wel zo op de foto. Maar is echt ROOD en echt LIME Dus niet bepaald zacht. Alleen de onderkant word groen. en denk dat ik er rode accesoires bij doe. (klamboe, deken en aankleedkussenhoes) Das wel genoeg denk ik.