Truus, via de Hema kan het ook. Erg makkelijk. Ikdus, sterkte de laatste dagen! Dayenne, ola, jij ook hier
Ja Truus, rode accesoires zijn heel gaaf. Doen! Mijn mannetje fluit. Hij staat onder de douche. Volgens mij wil hij wat van me. Even kijken hoor
Rood of een beetje gebroken wit is inderdaad wel leuk voor erbij. Eigenlijk moet je even kijken wat je beter vindt staan.
Ja maar moet wel dat album bestellen dan he? Daar kun je t toch online zetten? Das niet de bedoeling. Ze moet gewoon een foto album hebben van dr feesie. Snap je? Iemand ook wat vitamientjes? Ben net een kiwi aan t eten. @ Sucre. Mij is geleerd, dat de beeb binnen 24 uur geboren moet worden, als de vliezen zijn gebroken. Dit omdat t kindje droog ligt.
Oh sorry Truus, op de foto lijken de kleuren heel zacht. Hoi sucre! Ga jij maar es kijken wat je mannetje wilt van je haha.
*rent naarde keuken haalt de fruitschaal, en vraagt wat jullie willen. Heb banaan, kiwi, mandarij, druiven en appels*
Meiden, bedankt voor de tips. Mij lijkt t album van de kruitvat wel wat. Is ook niet zo heel erg duur. Een album met linnen kaft voor 25 euro. Vind ik niet duur. En dr kunnen 16 foto's op een pagina. Hebben we ook wel nodig, als je bedenkt dat ik alleen al 175 foto's heb gemaakt. En er waren meer meiden met een camera. Kun je nagaan hoeveel foto's we hebben.
Foto's zijn ook leuk, en gezellig, en leuk om later op terug te kijken. Ik lust wel een appeltje. Wie schilt hem met mij Ik heb ook een kruidvat album, gekregen voor de bruiloft met foto's over mijn leven.. vreselijke foto's tussen
O ja wij zijn ook zo. Vind detail foto's ook zo geweldig. Dat heeft een vriendin van ons op onze trouwdag ook gedaan, van de corsage, het kerkje, mijn versiering in de japon, de kouseband, de bloemen, de auto. Je kunt t zo gek niet bedenken en zij had dr een foto van gemaakt. Zo onwijs mooi vond ik dat.
Sorry meiden, maar ik ga slapen. Kan mijn oogjes bijna niet open houden. Morgen ook weer vroeg uit de veren! Lieverds, dikke knuffel van mij. En hopelijk tot morgen avond! xxxxx
Maar o zo geweldig om te krijgen denk ik. Tenminste, ik zou dat wel heel leuk vinden. Ben echt zo'n miep die gerust de hele avond oude foto's kan bekijken. Of dia films van vroeger. Ook zo iets geweldigs.
Heb op hyve ook hele mooie foto's van jullie trouwen bekeken desiree. Mooi stel zijn jullie. Hebben jullie nou in t efteling hotel geslapen? Das een eind weg voor jullie....
Dayenne, weltrusten, ik ga ook slapen.. als mijn mannetje dat toestaat die wil weer meer natuurlijk. Detailfoto's hebben wij ook van de bruiloft, was onze fotograaf ook gek op. Gelukkig maar, ik ook. Tot morgen meiden xxx