Ja Efteling hotel.. was een uur rijden. Hebben wel doorgereden. Maar we konden geen suite naar onze smaak vinden, en die van de efteling vonden we wel leuk. Vandaar.
Ben er weer Truus, een kindje moet idd binnen 24 uur geboren worden. Maar de beebjes zijn soms eigenwijs en doen dat niet. Laatst hadden wij een kindje op de afdeling, waarvan de moeder al 5 dagen gebroken vliezen had. Dan heb je een groter risico op infecties.
Ja ik woon ook in almere. Ik woon er woensdag een jaar en tot nu toe vind ik het nog niet saai. @truus ben je er nog? Want ik heb wel zin in verse ananas heb je dat ook in de aanbieding? Ik ben zo benieuwd wanneer ze gaat bevallen ze is nu heel chagerijnig maar misschien zijn dat ook wel de zenuwen. Zijn jullie toevallig ook dames in de dop aan het kijken? Ik moet zo hard om hun lachen
Oh, nou is iedereen weg . Truste allemaal. Komende dagen wat minder online, drukdrukdruk, jullie kennen het wel. Dag lieverds, ennuh, de douche was lekker, maar vooral gezellig.
Hallo forumdinnetjes, wat kunnen jullie klessenbessen zeg heb weer een boel pagina's moeten bijlezen. Maar gelukkig hebben jullie het weer kei gezellig gehad. weltrusten en tot snel weer.
goeie morgen kletstantes truus het behang is heel mooi hier gaan we verven maar wel in ons nieuwe huisje hoor hier is alles wel goed wat minder misselijk vandaag maar ik ga nog niet te hard roepen hoor
Hey meiden, even een update. Het bloeder was gestopt gisteren, maar vanochtend had ik weer wat bruin slijm........ het was wel minder eng dan gisteren, maar toch ben ik niet helemaal gerust gesteld. Ik ben echter ook niet meer zo in paniek als gisteren. Truus -> het behang ziet er goed uit! Ik wil straks wel foto's zien hoe het kamertje is geworden hoor!
goeie morgen dames, Kavana wat vervelend zeg hoop dat er niks aan de hand is. Truus idd erg mooie kleuren. Denk dat het bij ons deze maand niet gaat lukken mannetje was gisteren iek dus weet niet of we nog op tijd kunnen klussen.
Ik heb niet goed opgelet zie ik nu. Mijn berichtje van gisteren heb ik dus vandaag gepost was dus al na 12 uur heb nu nog een beetje hoop....... maar denk zelf dat me eitje al gesprongen is. Had gisteren veel meer krampjes dan tot nu toe.
kavana anders toch nog even naar vk bellen en zeggen dat je echt ongerust bent dan kunnen ze meschien toch iets doen voor jou maar zolang je geen krampen hebt zou ik me niet echt ongerust maken hoor (is makkelijk gezegt he)
Sylvia, het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Toen ik nog niet zwanger was en iemand anders een topic over 'bloed verliezen' had gemaakt zei ik ook: 'doe rustig aan, en maak je niet te veel zorgen'. Als het bij jezelf overkomt word je gek hihi. Maar ik bel de vk nu even niet meer, alleen als het erger wordt of wanneer het opeens anders wordt. Ik heb nu wel een raargevoel in mijn buik, maar denk eerder dat het door de stress komt dan door wat anders . Ach, we gaan maar gewoon goed aan het werk he, gedachten op 0 .
Lieve Kavana, Wil je even sterkte wensen. Ik zag dat je nog bruin slijm hebt. Gewoon even afwachten meis. Ja, is makkelijk gezegd, dat weet ik. Maar zo is t wel. Lekker aan t werk gaan, en net wat je zelf ook zegt. Verstand op 0.
Truus, dankje voor je liever berichtje. Ik moet zeggen dat ik steeds positiever word, want na vanochtend thuis heb ik geen bruin slijm meer verloren. Ik moest eigenlijk heel erg lachen om jouw berichtje met het 'bruine slijm', het klinkt echt verschrikkelijk vies
hallootjes Ik heb mijn fiets van stal gehaald.....de bandjes opgepomt........en je raad het al ik ga een stukkie fietsen. Dit is echter zolang geleden dat ik waarschijnlijk verschrikkelijke spierpijn en pijn in me kont ga krijgen. Wens me maar succes hihihihihihi. Het weer is goed en ik heb er zin in
Succes cinneltje, hihi en hoop dat het klussen nog lukt. Hoe voelt iedereen zich vandaag? Hier een beetje vreemd, wat misselijk en keel voelt raar aan.
Ja dat hoop ik ook desiree mannetje is opgeknapt dus misschien vanacht klussen maar ben bang dat dat net te laat is maar niet geschoten is altijd mis.
Haay meiden, alles goed hier? Kwam even koekeloeren Net 3 dozen ingepakt de 3e is nog open voor de papieren van me vriend en dan is het allemaal ingepakt. We hebben net even geshopt, allebei een zomerbroek gehaald en toilet artiekelen, we gaan donderdag weer even slippers zoeken en ook schoenen voor hem... Donderdag onze geboorte akte halen, was gister niet gelukt helaas.. En vrijdag schrijven we ons uit bij de gemeente en agis.. Me vriend moet alleen nog 2 brieven schrijven voor adreswijziging en stop zeggen en dan zijn we helemaal klaar en klaar voor vetrek. Heerlijk hoor Kavana, gelukkig is het bloeden alweer gestopt zolang je geen stolsels verliest en geen erge buikrampen is er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand, dus ik voel gewoon dat het helemaal goed komt !
Ikdus -> ik moet zeggen dat ik er ook vertrouwen in heb dat het goedkomt. Daarnet kreeg ik zelfs de gedachte 'ik hoop dat ik snel heel misselijk word' haha, dan merk je tenminste echt dat je zwanger bent.