Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meidjes alles wat beter hier

ik heb een vraagje
    ik heb gisteren eens sex gehad en een heel klein beetje bloed verloren kan dat iets kwaad
    verder heb ik gisteren avond en vandaag niets meer verloren zou het niets zijn dan?

maak mij gewoon snel zorgen met wat er allemaal al gebeurt is

sorry

xxxx

2. Niet meer actief

Vast contact bloeding je vent moet gewoon even rustiger doen :p

3. Kitty dat zal vast een adertje bij de goed doorbloede baarmoedermond zijn geweest. Als het maar een beetje was, geen zorgen maken meid :)
    Kavana jij ook niet, maar ik kan het wel zo zeggen.. maar zo makkelijk is het niet. Rustig aan meid

4. Dees het gaat nu echt opschieten.. gaan jullie verder nog wat dingen doen komende dagen?

5. Niet meer actief

Nee alles wat ik op de voriga pagina scheef en natuurlijk zaterdag het verjaardags + afscheidsfeestje van me tante.

En gewoon nog wat mensen bezoeken voor het laatst dat is alles :)

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Zo ik ben uitgefietst voor vandaag.

@kavana: gelukkig voel je je beter meid komt allemaal goed.

@desiree: hoe bevalt het getrouwd zijn?

@ikdus: alles ingepakt nig maar een weekje en dan ben je weg....jammer hoor zal je missen maar wens je veel geluk in spanje meid.

@kitty: misschien volgende keer iets rustiger aan met de liefde bedrijven..........

7. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ik zal het volgende keer wat rustiger aan doen, maar heb de laatste tijd zoveel zin, maar mijn gynaecoloog had gevraagd om het even niet te doen, maar kon het toch niet laten :D

hoe is het met jou cinneltje

en ikdus bijna vertrekken? :(

8. Niet meer actief

Jep het meeste is nu ingepakt alleen een paar dingen niet maar dat komt wel op de dag zelf, anders kunnen we nergens op slapen en onder slapen haha..

Zal jou ook missen meid, ik hoop dat je gauw zwanger bent!

9. Niet meer actief

Jaa, nog een paar nachtjes :D
    Je moet wel naar je gyn luisteren hoor Kitty !

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik weet het ga het nu toch doen hoor
    nog twee weekjes wachten en dan mag het weer
    erg he

11. Niet meer actief

@kitty, maak je geen zorgen, ik heb het ff voor je opgezocht:
    Bloedverlies in het begin van de zwangerschap duidt niet altijd op een miskraam. Zo kan er een afwijking zijn van de baarmoedermond, bijvoorbeeld een poliep of een ontsteking, waardoor de baarmoedermond gemakkelijk bloedt. Bloedverlies komt dan vooral voor na gemeenschap of na (harde) ontlasting.

@jullie allemaal, jullie zijn schatten

12. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja met mij gaat ook alles goed hoor. Heb net lekker een stukkie gefiets alleen jammer van de wind. En nu ga ik ff de tuin in heb net een harkje gekocht kan ik me onkruid mooi mee los halen.

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hoi allemaal.

Ben weer thuis.
    Vanmiddag heerlijk geshopt. Baby benodigdheden. (lakens, luiers, washandjes, spuugdoekjes tuimelaartje, rompertjes) o ben zo verliefd meiden!

Lieve kavana blij dat je geen bloed/bruin meer hebt. Misschien net als kitty iets te heftig geklust?
    heb t ook gehad hoor. En ik ben nog altijd wel zwanger hoor.

O, meiden! ons behang is er. En t is MOOI!

@ Cinneltje; jammer dat je niet dichterbij woont, dan was ik graag met je mee gaan fietsen. Alleen is er een iets te harde wind volgens mij. Nu een zeer kontje zeker?

@ Dees; meid het schiet nu toch al aardig op he, je vertrek. (schiet me ineens t liedje van volumia ingedachte "wil niet dat je gaat")

O ja, heb gisteren de kapper gehad. En t is heel mooi geworden. Heb nu een bob, en in laagjes. Doordat ik nog iets permanent dr in heb lijkt t nu heel mooi. Lekker wild koppie!

14. Klinkt goed Truus. Ik vind boblijnen ook gaaf.
    Babyshoppen, zucht.. dat zou ik ook al graag doen :) maar wacht geduldig af tot ik ook zover ben!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dag dames,

@kavana gelukkig is het allemaal weer wat rustiger qua bloedverlies..

Bij mij is eidelijk mijn ongi doorgebroken, 2 dagen te laat..
    maar goed nu kunnen we er over een paar dagen tenminste echt voor gaan.. heb er zin in :) ..

Martin gelukkig ook, die was gister al tegen mijn buik aan het praten dat mijn ongi moest komen want dat kan hij tenminst aan de slag! :rolleyes: helemaal gestoord die vent van mij... :D . maar wel lief..

Heb lekker even nog 1,5 uur in het zonnetje gezeten strapless, want we willen geen streepjes boven de trouwjurk....

Die trouwjurk heb ik vandaag wegebracht om een klein beetje vermaakt te worden, kan niet wachten tot hij helemaal past..

16. Ik ben voor mijn bruiloft in zo'n tanning spray salon geweest, was lekker bruin en nergens streepjes of oneffenheden! Maar 30 euro! Echt een aanrader.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he disiree,

En hoelang blijft dat zitten dan...

Ik moet er wel bij vertellen dat ik heel snel heel bruin ben dus als ik 1 x onder de snelbruiner ga ben ik ook al super mooi bruin.... maar alle ideen zijn natuurlijk welkom, je kan maar iets achter de hand hebben

18. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey truus met mijn kontje gaat het tot nu toe goed ik zaql het morgen wel gaan voelen denk ik. Ik heb vanmiddag ook in het zonnetje gezeten met een bakkie koffie heeeeeeeeeerlijk. Van mij mag de zomer zeker wel gaan beginnen

19. Blijft in ieder geval een week goed, maar als je snel bruin wordt lijkt het me niet nodig natuurlijk. Dan kan je ook af en toe onder de zonnebank bruinen! (ik word moeilijk bruin vandaar dat gedaan).
    Lekker he dat zonnetje, ik heb ook enorme zin in de lente nu! Heerlijk :) zwanger de lente ingaan zou helemaal geweldig zijn voor ons allemaal ;)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Daar ben ik het helemaal mee eens laat de zon maar komen..

Deel Deze Pagina