Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wat een drukte hier op t forum ik ben ff een middagje niet geweest en loop al 2pagina's achter haha.

@truus je behang ziet er erg leuk uit! Hetkan idd voor beiden vind ik.

@kavana gelukkig dat je nu wat rustiger bent. En numaar duimen/hopen dat er morgen helemaal niksmeer uitkomt!

Hoe is het met julliemeiden hebben jullielekker van de zon genoten?

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

Hoe is het hier?
    Ik ben morgen t/m vrijdag op werkweek, dus dan kan helaas even niet hier typen. Dus wss kan ik dan ook geen afscheid nemen van Dees.
    Dan doe ik het nu maar even. Lieve Dees, ik wens je een heel mooi leven daar in Spanje. Ik zal je heer erg gaan missen. Ik hoop dat je snel internet hebt daar! Veel plezier, en succes. En ik hoop dat alles voorspoedig gaat.
    Dikke knuffel!

3. Niet meer actief

Aah Dayenne jammer zeg :(
    Wat voor werkweek ga je is dat iets met waar je nu zit?

Truus, liedje ken ik helaas niet..
    Ik kan niet wachten tot ik een mmsje van je behang en echo heb :D

Dat beste vriendje van me neefje is trouwens thuis sinds vrijdag, hij gaat nu elke middag naar school vind dat zo goed..

Net zei me neefje spontaan dat hij zijn beste vriendje gaat missen zo lief.. Ik hoop zelf dat de moeder van zijn beste vriendje genoeg geld heeft om een keer op vakantie te gaan met dr twee kids en bij ons komt.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja dat is inderdaad van waar ik nu zit.
    Morgenvroeg gaan we weg, en komen vrijdagmiddag weer terug. Heb er helemaal geen zin in!

5. Niet meer actief

Aah waar is zo een werkweek goed voor dan?

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Voor het groepsgevoel ofzo :( Tja, tis allemaal maar vaag hoor. En niemand is dr blij mee. Maar goed, het moet toch. Ik zal mijn mannetje en katje ook missen :(.

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hee meid, ik moet nu even mijn spullen gaan pakken.

Hopelijk tot vanavond!

xxxx

8. Niet meer actief

Nou volgens mij kan jij heel goed in groepen werken toch en omgaan met iedereen :p..

Nouwja hun zullen het beste weten hè !

Ik weet niet of ik er vanavond nog ben denk het niet.
    Ik wil je heel veel succes wensen de aankomende dagen..

Ik pb morgen me nummer naar je of straks even kijken..

En dan zullen we elkaar gewoon zo nu en dan smsen goed?
    Ik ga je ontzettend erg missen en ik wens je alle liefde en geluk toe en dat je snel zwanger mag zijn of nu al bent..

Dikke knuffel voor jou lieve meid!

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Iemand aanwezig?

10. ja!

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Kort maar krachtig meid.
    Lekker duidelijk. Ikke is niet alleen!

Jeej.

Hoe is t met je?

12. Hé Dayenne.. zo'n werkweek ken ik wel.. die had ik vroeger ook in de 'kliniek'. Een hoop dingen gaan om het groepsgevoel, dat vindt de leiding altijd belangrijk. Dat heb je helaas als je in een groep zit.
    Hoe gaat het verder eigenlijk met de behandeling.
    Ik wou even zeggen als je ergens mee zit van zo'n behandeling en je kan het tegen niemand kwijt (kan dat ik wat stoms zeg sorry dan) kan je altijd bij mij kwijt hoor!

Truus hoe gaat het met jou, nog moe?

13. Hier wel goed hoor.. veel moe en lusteloos, dat wel. Huis is een bende en krijg het niet opgeruimd. Vandaag wat misselijk geweest, en ineens trek gekregen in koffie. Daar was ik juist weer vanaf.
    Nog 5 dagen tot mijn NOD maar ik denk toch niet dat ik zwanger ben. Maar we zien het wel, toch?

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nou eigenlijk voel ik me nu al een paar dagen niet zo moe meer. Maar ik ben nu dan ook 5 dagen vrij. Dus misschien dat het daar van komt. Wie weet.

ik vind t wel lekker zo. 's Morgens lekker uitslapen, daags een beetje klooien in t huishouden. Ach daar word je ookniet echt moe van. Ik voel me lekker zo.

We gaan morgen beginnen met behangen. Zodat manlief zaterdag de nieuwe laminaatvloer dr in kan leggen.

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Wat denk jij waar j emoeheid vandaan komt? Misschien een eventuele jetlag? Of misschien toch een zwangerschap.....

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Heb je goed je best gedaan op de dag van je posi ovu-test?

17. Ik heb geen idee. Ik zou denken dat ik al wat van de jetlag af zou zijn, heb laatst zo'n 12 uur achter elkaar geslapen, maar misschien is het niet zo. Ik voel bijna niks dus denk geen zwangerschap.

Wat leuk dat jullie gaan beginnen aan het kamertje. Wanneer worden de meubeltjes ongeveer geleverd? Het gaat echt een prachtkamertje worden!
    Heerlijk zo jouw dagindeling. Ideaal :)

18. Ja, heb een klein kaartje in mijn album staan, paar dagen achter elkaar doorgeklust, hadden er zin in op de vakantie :) en daarna had mannetje de race dus is het er niet meer van gekomen. Maar we hebben in principe genoeg geklust.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Potsidikkie,
    Heel verhaal getypt, en nu ben ik m kwijt!

Oe kan daar zo boos om worden. Weet nu niet meer wat ik dr in had geschreven....

O,ja als wij de kamer en de spullen willen hebben, dan kunnen wij bellen. Binnen 3 week word t dan geleverd. Maar ik denk dat we daar nog maar even mee wachten. Vind dat nog wel een beetje vroeg.

He verd, dat jullie niet zo heel goed geklutst hebben. Die mannen ook altijd..... :)
    Zal ff je kaartje bekijken.

20. Maar op zich wel precies op de goede tijd geklust hoor! Ik merk dat ook altijd aan zijn zaadjes, die verlies ik dan niet.. en normaal gesproken wel behalve de dag voor me ei dus. Zou in principe goed geweest zijn.

He wat irritant van je verhaal. Heb ik ook wel eens. Heel irritant.

Deel Deze Pagina