Lieve Dees, Bedankt voor je lieve woorden. Ik wens jou alle geluk van de wereld, en we zullen zeker smsen! Dikke knuffel terug lieverd!
Jullie hebben zeker wel goed geklutst Desiree. Daar kan t niet aan liggen. Net wat je zegt, kun je t aan t zaad wel merken. Kon ik toen ook wel. Op de dag van de eisprong verlies je veel minder. Hoi hoi Dayenne. Alles goed meid? Wat balen zeg dat je de hele week weg moet.
Heej Truusje, Ja zeker balen. Bah, heb er helemaal geen zin in. Ik wil gewoon in mijn eige bedje liggen, met mijn spulletjes om me heen. Slaap altijd zo slecht ergens anders. BAH BAH BAH! Zo....das eruit.. Alles goed meid?
Ja alles prima hier. En met de beeb ook wel denk ik. Hihi. Hij/zij is niet aan t tegensputteren, dus zal m allemaal wel goed wezen. Waar gaan jullie heen dan meis? of is dit teveel gevraagd? Je hoeft niet te antwoorden hoor.
Fijn dat het met de beeb ook goed is. Knuffel voor beebje . We gaan naar Huissen. Niet ver weg dus . Maar voor mij ver genoeg haha. We moeten met de auto met z'n allen... En moet 's ochtends met al mijn spullen in de trein daarheen. En dan met de auto weer terug . Tja, vaag ik weet het. Nou, nu is het genoeg gezeurd. Met zeuren schiet ik ook niks op. Desiree ben je dr ook nog?
Nou meis, ik ga ook maar slapen. Genieten van de laatste nacht met vriendlief . Dikke knuffel skat, Groeten aan je mannetje en knuf voor je beeb. Slaap lekker! xxxx
Hihi julie gaan maar lekker genieten van elkaar met jullie mannetjes. Ik ga dan ook maar naar bed. Is wel goed voor mama. Dayenne heel veel sterkte meid, deze week. Misschien valt t allemaal wel mee. Ik hoop t voor je. Doei doei meiden.
Hallo meiden. Ik heb mijn jurk en hij is zoooooooooo mooi! Dayenne, ik vier mijn bruiloft in Huissen. Dat is toevallig! Ik zal aan je denken hoor. Sterkte de komende dagen! Ikdus, ik wens jou ook alle goeds toe in Spanje. Ik hoop dat daar je dromen uit zullen komen en het geluk jullie toe zal lachen. Geniet van alle nieuwe dingen en laat af en toe je hoofd nog zien, want we zullen je missen. *knuf* voor iedereen.
Waarschijnlijk past ie ook goed sucre? Geweldig he, zo'n trouwjurk. Hij zal je vast prachtig staan! Je mannetje slaat dan stijl achterover
ikdus -> alvast een hele goede reis, en ik hoop dat je in het warme Spanje het leven gaat leven wat je graag wilt. Heerlijk zeg, veel geluk! update -> vanochtend niets op het papiertje
ik dus ik wens je een hele goeie reis toe en een nieuw begin hinder in het zonnige spanje verder ben ik weer misselijk deze morgen maar dat nemen we der gewoon maar bij he nog 6 dagen en dan mogen we ons kleintje gaan bewonderen
Hallo meiden, Wat is het toch lekker dat er zoveel geschreven wordt hier elke dag even een paar keer bijlezen heerlijk. @sucre: mooi he zo'n jurk.. zit ie bij jou nu helemaal goed? Mijn jurk heb ik gister wegebracht moet bij mijn borsten iets uitgelegd.. hij is als eens ingenomen voor de vorige eigenarese maar voor mij hoeft dat dus niet dus mag ie weer iets groter worden. Heb je verder alles op de rit?voor de bruiloft vast wel.. Spannend he als het dichtbij komt... Voor ons duurdt het nog 44 dagen....ahh ben de 50 gepaseerd.. nou verder hier de ongi kwaaltjes, zere borsten, pukkels, zin in lekkers..daar niets nieuws..
Kavana, wat heerlijk zeg. En nu de zorgen ook wegvegen en dan weer genieten! Mijn jurk zit inderdaad helemaal goed. We gaan nu het huis opruimen en poetsen, nog even onder de zonnebank en dan boodschappen doen. Volgens mij moeten we dan wel klaar zijn. En de zijn ook bijna weg gelukkig. Kunnen we weer lekker gaan klussen! Kus voor jullie allemaal!
Sucre, je hebt gelijk.............. de zorgen moet ik ook wegvegen, en ik moet zeggen dat dat op zich aardig lukt. Wel denk ik bij ieder krampje 'o neeeee', maar heb gelukkig weinig krampjes hihi, en voel me verder goed . Nog 2 dagen voor jou, wat super spannend allemaal zeg!