Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @sucre wat spennend! Je word vast een hele stralende bruid nu maar hopen dat het dan ook stralend weer is.

@ikdus ik hoop dat je een hele goeie reis hebt en dat het in spanje alles is wat je ervan verwacht en dat al je dromen uitkomen!

@kavana gelukkig maar weer een zorg minder! Kijk je al uit naar de missleijkheid en bevriend worden met je wcpot?

@iedereen hoe gaat het met jullie dames? Met mij gaat het goed ik heb eerst gewerkt en ben lekker naar het park geweest met de hond. strakjes lekker nasi maken. Volgens die calculator zijn dit mn vruchtbare dagen dus ik klus me suf haha

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden! Ben zo zenuwachtig!
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Sorry, moest even. :oops:

3. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha dat zou ik ook zijn! Maar gelukkig zijn het gezonde zenuwen! Nog maar 2nachtjes dan is de grote dag!

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, de laatste nacht samen met mijn vriend. Dan 1 nacht alleen en dan .. getrouwd!

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden ben weer heel even hier
    weer vermoeiende dag
    maar ja vandaag op tijd in mijn bedje en dan kunnen we er weer tegen
    morgen komt mijn kletsvriendin weer werken dan is de dag wel superleuk
    sucre al aan het aftellen zeker
    ikdus heel veel succes in spanje en je laat zeker nog iets van je horen he
    xxx

6. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wel raar hoor haha na deze nacht zal je nooit meer met je vriend zijn en alleen maar met je man!

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo allemaa!

alles goed met jullie?
    nou ik weet het niet meer maar heb echt een gevoel dat ik zwanger ben..
    wel raa rom te zeggen, maar voel me zo anders, heb nu al bijna 1 week een raar gevoel in me buik, er komen steeds meer adders op mijn borsten(en die komen er echt niet zomaar:p) en ook ben ik heeeeeel erg moe! ik lig de laatste 5 nachten al om 10 uur te slapen en normaal pas om 12 uur ongeveer en ook ben ik overdag ook zo moe :eek: ?
    liefs

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Spannend zeg! heb je al een test gedaan? Ik zou testen als ik jou was! en volgens dat ding onderin kan je ook testen nu je weet het maar nooit. Ik zal voor je duimen!

9. Hihi Sucre, voor mij nog allemaal herkenbaar het is als de dag van gisteren! Heerlijk was dat! :)

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

j amaa rme banner klopt nie thelemaal! heel raar maar kon hem niet op cycles van 45 zetten... ik kan dinsdag pas testen dan is het 2 weken naar mijn ei!.. pff. :p

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Damn dan moet je nog ff geduld hebben! En dat is vaak het lastigste! Om zulk leuk nieuws te ontvangen wil je eigenlijk niet wachten. Het zou toch geweldig zijn als je meteen een sms of mail ofzo zou kunnen ontvangen zonder eerst nog een aantal dagen in spanning te moeten gaan zitten wachten!

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha ja idd! ik ben echt aan het twijfellen om eerder te gaan testen maar aan de ene kant ben ik dan bang dat ik weer teleurgesteld word! want hoeveel dagen voor je nod kan je testen? maar aan de andere kant weet ik het gewoon bijna 80% zeker dat ik zwanger ben! klinkt echt raar maar ik voel me gewoon zoooo anders! heb ik nog nooit eerder gehad! heb ook last van stemmingswisselingen, ik word om de stomste dingen shagie! maarja... we zien het wel wil me zelf ook geen moed in praten ,,,

13. Nou dan zou ik nog even een paar dagen wachten. 6 dagen voor je NOD is wel erg veel namelijk. Van het weekend kan je een gokje wagen eventueel als je ongeduldig bent?
    PS ik zou een banner van een andere site nemen, bijvoorbeeld van lilypie. Die hebben wel lange cyclus banners.

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ok bedankt van die banner! naja ik probeer gewoon te w8en tot dinsdag of woensdag mishcien wordt mijn geduld dan hopelijk beloont!:>:>

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

pff me oogjes worden nu al heel klein hihi.. Ik ga ff lekker douchen en slappie slappie doen!

doeg meiden slaap lekker voor straks!

xxliefs

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik heb geen flauw idee hoe ver van te voren je kan testen ik heb nog nooit getest want heb ook nooit het gevoel gehad dat ik zwanger ben. Kan je het nog volhouden tot zondag? Zo ja dan zou ik het zondag doen

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeie avond dames,

Alles goed hierzo?

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Goed met jou?

19. Hier wel hoor. Maar ben wel erg moe sinds de vakantie. Ik ga nu dan ook douchen en slapen.
    We hebben vandaag een bod gedaan op een huissie.. :) ook spannend nu :)

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Zo dees dat is idd spannend! Iedereen hier op het forum doet allemaal spannende dingen dan ben ik best saai haha. Vandaag een jaar geleden hebben wij de sleutel gekregen van ons his maar ikben blij dat ik van dat verhuizen en hypotheken en makelaars af ben haha

Deel Deze Pagina