hoi meiden hoe is het hier. ik ben al een tijd niet geweest, ik was heel druk in ons huisje bezig maar we zitten nu eindelijk in ons huisje. echt dat is echt lekker. veder gaat het goed met mijn en de kleine in mijn buikje het groeit heel goed en hard. maar genoeg over mijn hoe gaat het hier zo, zijn er al meiden zwanger. is de roze wolk al grooter geworden, hihihi. groetjes honey
Hoi honey, fijn he als je eindelijk je huis kan betrekken echt heerlijk. Geniet er maar van en van je zwangerschap natuurlijk. Wij hebben waarschijnlijk nog net optijd geklust deze maand dus het is weer 2 weken wachten...... @shady: met mij gaat alles goes hoor meid en met jij ook alles ok?
Ja hier gaat het ook goed! Ik ben wel erg moe maar dat is eigenlijk jullie schuld! (jullie zijn veel te gezellig 's avonds) en volgens die calculator moeten we nuklussen alsof mn leven er vanaf hangt dus dat doe ik nu braaf (en met veel plezier haha)
Klussen is altijd lekker als het maar spontaan gaat. En toch kon ik gisteren mijn mond niet houden. We waren aan de klus maar hij stoote zeg maar iets te hard maar rond de eisprong zit geloof ik je baarmoedermond lager dus is dat gevoeliger en toen zei ik auw...... hij schrok ik zei geeft nie kun jij niks aan doen komt omdat me eitje eraan komt en toen zijn we lekker verder gaan klussen.
die aders die had ik ook en heb ik nog steeds en sucre nog 1 dagje wel lekker spannend he alles in orde ? MORGEN IS JOU GROTE DAG !
goede morgen meiden lekker geslapen. hoi Sucre. nog een dag en dan is de groote dag aan gebroken, hihihi. heb je er zin in. ik weens je een hele vijne dag toe en geniet er maar lekker van. groetjes honey
Goeiesmorgens! Mijn laatste berichtje als ongetrouwde vrouw. Echt raaaaaar! Ik ga zo lekker in bad, mijn beentjes scheren en dan vanmiddag naar de winkel en de manicure en dan relaxen en wachten. Ik vind het zo spannend allemaal. Ben nu al aan de Race*, heel irritant. Ik hoop zo dat het morgen mooi weer wordt. Duimen jullie mee? Ik zal zaterdag of zondag zodra het kan laten weten hoe het was. Leeuw, ik hoop dat je zwanger bent. Nog even wachten met testen en dan hopen op een hele mooie streep! Zwangeren, sterkte met de vermoeidheid en het misselijk zijn. De rest, mijn duimen draaien zich nog steeds in de rondte. Een dikke kus voor iedereen! Doeiiiiiiiiii
Dag kletskousen! Super hoor zo'n forum.. Sucre... IK wordt ook al zenuwachtig als ik aan 6 juni denk laatstaan wat jij nu voelt... Heel veel plezier morgen.. en laat je lekker verwennen bij de manicure.. O ik hoop dat de komende dagen een beetje sne gaan voor mij, dan kunnen we echt beginnen..
Ben ik ook weer. Sucre spannend joh nog maar 1 nachtje slapen en je gaat trouwen. Ik heb mooi weer voor je besteld nou maar hopen dat de bestelling aan komt hihihihihi. Ik heb net zitten knutselen aan onze trouwkaart. Nou ja kaart tis meer een aankondiging op A4 formaat maar misschien kunnen we er nog wat anders van maken. Niet dat ie daarom minder mooi is hoor ik vind het eigenlijk wel wat hebben.
Hey hey Eindelijk mijn spiraal is er uit ! Ik ben zo blij het deed helemaal geen pijn gelukkig En nu begint het feest ZWANGER worden START Ik vind het zo spannend ! Gr. Cat
Welkom catwoman, heel veel suc6 met zwanger worden maar vooral met veel liefde en plezier klussen. Dan komt het allemaal goed.
dank je Ja idd zonder liefde en plezier is er ook maar weinig aan haha Wij zijn ( gelukkig ) heel erg blij met elkaar en hebben er dan ook heerlijk samen voor gekozen ! Na een revalidatie periode op na hopelijk een mooie tijd ! Gr. Cat
Sucre -> wauw, geniet van je relax en beauty dagje vandaag, en helemaal van je trouwdag morgen! Wat spannend, jouw volgende berichtje hier is als getrouwde vrouw . Heel veel plezier, geniet er van en natuurlijk duim ik voor mooi weer!
Hier een enorm misselijk deesje.. Gelukkig is het bijna weekend we krijgen het erg druk met verjaardagen. Ik hoop dat ik mannetje een leuk cadeau kan geven! Hoe gaat het met de rest hier. Honey bij jou gaat het ook hard he al zoveel weken zwanger. Sucre, spannend he nu ben je vanavond nog hier?
@ desiree Zo dat zou leuk zijn als cadeau idd! Ik denk dat zn verjaardag dan niet meer stuk kan! @ Sucre spannend hoor de laatste nacht met je vriend heb je al gehad nu eerst lekker verwend worden en dan de laatste nacht alleen en morgen gewoon de eerste nacht met je man! Geniet van alle verwennerijen(is dat wel een woord?!) vandaag. En vooral van morgen! Dames hoe is het hier?
Hier gaat alles ok, niet echt geweldig (moe, buikpijn, klein beetje misselijk, lamlendig), maar ik mag niet klagen . Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het goed! Ik ben lekker al klaar met werken mn lief is nog niet thuis dus ik heb voorlopig alle tijd om te kletsen hier haha. Dat is wel k*t dat je je zo voelt maar het is wel voor en goed doel dus dat is wel weer leuk. Het is meestal de eerste 12weken dat je daar last van hebt toch? heb je het grote blijde nieuws al aan mensen verteld?