Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hoi hoi,
    mijn banner begint als het goed is ook op de eerste dag van mijn laatste manstruatie.
    Ik moet namelijk nog ongesteld worden.
    En dat wordt ik dus over 2 dagen.
    Aangezien ik deze maand de pil nog heb geslikt weet ik dat voor zo';n 99% zeker. Vandaar dat mijn banner begint te tellen met -
    maar dat is dus volgende week over als het goed is!

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi meisies,

Ik ben er weer. Alles goed hier. Wacht nog steeds op de eierboer. :) .
    Denk dat ie volgende week langskomt. (hopelijk).

Welkom Alieke, ook voor jou hopenwe dat t snel raak is. Tuurlijk wensen we dat iedereen toe. Als je de beslissing hebt genomen, dan wil je t ook zo snel mogelijk. Fijn om te weten wanneer je ongie dag is. Das wel balen als je niet meer aande pil bent. Dat je dan niet weet wanneer je ongie komt. Die onzekerheid. Bah.

@ Priscilla->o meid spannend hoor. Weet je al wanneer je zo ongever zou kan kunnen gaan testen? we duimenmaar wat af hier. Krijg gewoon al eelt op mijn duimen. :)

3. Niet meer actief

Zoo jij hebt het zeker druk gehad de laatste dagen!
    Heb je eventjes niet meer echt actief gezien.

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja joh heeeeel druk.... :) Nee joh. ik maak me nooit druk. Had alleen niet veel te melden. Heb lekkers wel met jullie meegelezen. Dus ben wel van alles op de hoogte.
    Heb een nieuwe verslaving......spelletjes op pc spelen. Heb zulke leuke spelletjes gevonden.
    Nou ben jij al behoorlijk zenuwachtig? Maandag he? whoehoe ben zzzzoooo beniewd. Hoop dat jij wel geluk hebt.

5. Niet meer actief

Ik heb gister al getest en het was negatief.
    Dus helaas.

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    :oops: sorry dat wist ik niet. Balen voor je meid. He verdikkeme. had toch zo gehoopt dat ons deesje wel zwanger was..... :(
    Maar nog geen bloed te bekenen? wel een gevoel dan? dat je ongie eraan komt?

7. Niet meer actief

Ik heb al sinds de eerste keer dat ik wat bruin bloed verloor het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
    En ik dacht dat ik het zaterdag ook zou worden, omdat ik toen ook bruin bloed verlies had, maar niets dus.
    Dus heb al sinds 18 oktober het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
    Ik voel ook helemaal niets en merk niets.
    Dus ik weet het ook niet.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Nou ja, de klap is denk wel wat minder voor je omdat je al t gevoel had dat je ongie gaat worden. Had ik tenminste wel. Ik was er helemaal niet sneu onder dat ik een nega-test in handen had. Wist van mezelf wel al dat t niet raak was. En de kans dat t de eerste keer gelijk raak is is ook klein.
    (gut, wat klinkt dit allemaal weer lullig. Vat t niet zo op hoor.)

Ga me even aankleden, en broodjes maken.
    Kom eind van de middag wel weer trug.
    Dikke smok.

9. Niet meer actief

Tja, het is ook niet zo erg en had het wel verwacht.
    Maar ik wacht nu al sinds 18 oktober op mijn ongesteldheid en sinds 27 oktober wacht ik er nog meer op.
    Maar het komt niet :(

En met de buikpijn lopen is ook niet leuk, en me onderbuik is helemaal opgezet ( kijk album). Normaal had ik gewoon een rechte/platte buik.
    Alleen als ik ongesteld moet worden niet, maar het is nooit zo opgezet geweest, ben zoo bang dat het een zware ongesteldheid word.

10. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ikdus wat balen zeg dat je nest negatief was.

Even een vraagje, weet niet of het al besproken is hier. Anders sorry!
    Ik heb die pillen van zwanger worden van etos.
    Er staat die je er 2 op een dag moet. Is dat echt nodig? Normaal slik je toch ook maar 1x per dag foliumzuur? Vroeg me af wat jullie doen

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Als het erop staat dan zal het wel nodig zijn...
    Foliumzuur is anders lijkt mij dan die pillen van de etos. Ik heb daar trouwens goede verhalen over gehoord! Dus goed dat je die slikt ;).
    Ik slik Davitamon, zit ook foliumzuur in ;).

Welkom trouwens!

12. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hoi meiden ben vandaag een daggie weg geweest met me vriendinnen en het was weer zoals vroeguh hahaha

truus ik weet niet waneer ik ongeveer kan testen zal het maandag eens vragen aan de gyn want ik weet heel niet hoe of wat met me cyclus snap je

vind het reuze spannend en ben nu al een beetje op van de zenuwen hahahahah

slaap lekker alvast meiden ga zo me bedje op zoeken ben er al uit vanaf 5:30

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    zoals ik net effe snel uitgerekend heb is me NOD dag 13-11-2007

14. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Nou ik heb de eerste 2 pillen binnen.
    Heb er gister 5 minuten mee gestaan. Wat een gigantische brokken zeg. Ik kreeg hem maar niet weg. Maar ik heb gewoon door geprobeerd en uiteindelijke ging ie erin.
    Vanmorgen ging soepeler. Moet vast even wennen!

Ach ja alles voor de baby ;)

15. Niet meer actief

Nou dan koop ik dat maar niet.
    Ik heb al moeite met paracetamol.

16. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wat voor pille heb je dan alieke?

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej allemaal!

Dees ben je al ongi geworden? Balen dat je nu geen zekerheid hebt!
    En hoe gaat het met Truus, Priscilla, Wendy en de rest?
    Even kort over de situatie met mijn broertje...AMK is gebeld en als het goed is hebben mijn ouders een brief ontvangen van het AMK dat er een melding is gemaakt. Ben best zenuwachtig dat ze mij boos op gaan bellen! Ze weten niet dat ik er achter zit, maar ja het is wel toevallig net nadat mijn broertje bij mij had geslapen. Goed, ik wacht het wel af...Ik hoop dat ze snel onderzoeken gaan doen.

Hoe het verder gaat...redelijk! Ben lekker druk met school...En heb misschien een schimmelinfectie :(. Door de nuvaring denk ik. Dus dat is weer wat minder. Ik weet eigenlijk niet welke verschijnselen je dan moet hebben? Ik heb pijn bij het vrijen, prikkerig gevoel. Mijn vriend heeft gekeken en het ziet er goed uit. Geen nare geurtjes, geen roodheid of jeuk. Alleen dat het prikt tijdens het vrijen. Ik heb trouwens wel veel witvloed. Maar dat is wit en het heeft geen geur. Weet iemand wat dit kan zijn? Sorry voor de omschrijving haha! Maar goed, we zijn toch al zo open hier.

xxxx Dayenne

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He Dayenne,
    Ik heb ooit ook eens een schimmelinfectie gehad. Had toen verschrikkelijke jeuk. Had telkens zin om te fietsen en dan heerlijk over de zadel.... Nou ja, je snapt me wel. Zo erg was die jeuk. afscheiding was meer dan normaal had toen ook een vieze geur, en was een beetje groenig.
    Misschen heb je er wat aan.

Ga nu ff eten. mmm smakelijk na dit berichtje :)

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi thanks Truus, ik snap um ;) (kreeg wel rare beelden hahaha).
    Eet smakelijk ja :).

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja haha! Dat ken ik!
    Ik slik VSM puur mama! Dit zijn ook hele grote pillen, maar gelukkig hoef je er daarvan maar 1 per dag!

idd alles voor een klein wondertje!

Verder alles goed met iedereen. Ik kom net thuis ben in de efteling geweest ben kei kappot. Gisteren en vandaag regelmatig steken in mijn buik en het gevoel dat mijn buik "zwaar is". Is een heel vreemd gevoel. Verder kan ik de laatste twee dagen ook niet tegen vettigheid zoals mayonaise. wordt ik echt misselijk van.

Verder hier geen nieuws!

Nieuwe meiden welkom en iedereen succes!

Kus wendy

Deel Deze Pagina