Sucre als je dit nog leest: morgen een heeeeeele fijne dag toegewenst en geniet er vooral heel erg van, want het is zo weer voorbij! Heel veel plezier!
Daarom, ik wil niets liever dan zwanger zijn, dus ik mag dan eigenlijk niet klagen over de dingen die samen met het zwanger zijn komen. Ik heb het al wel aan wat familieleden verteld, iedereen was laaiend enthousiast . Ik kan het zelf ook nog amper geloven hoor, denk dat ik het allemaal pas echt geloof als ik een goede echo heb gezien! Hoe lang proberen jullie al een kindje te krijgen? Ik vind klussen zo'n naar woord.
Haha het klinkt net alsof je je huis of de tuin gaat verbouwen. ofzo haha. wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerd! Wij zijn op 1sept 2007 gestopt met de pil. En ik had meteen wel een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Maar ik had nog nooit uitgerekend wanneer ik mn ei had en al die dingen maar dat heb ik vorige week gedaan en meteen maar een kwakkie pillen ingeslagen haha. Dus het is nu afwachten geblazen. Natuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar ik vind het totaal niet gek dat je het vervelend vind dat je je zo voelt! Hopelijk gaat het snel over! De zus mn mn beste vriendin ligt nu als het goed is te bevallen haar vliezen waren dinsdag gebroken maar de baby wilde er maar niet uit dus gingen ze het vandaag halen dus ik ben heel benieuwd naar wat 'het' is en hoe 'het' gaat heten! Ik fdacht alstijd dat als je vliezen braken dat je dan binnen 24uur moest bevallen omdat er dan bacterien bij konden komen ofzo
Precies, en ik bedoel......... een kindje krijgen met klussen, of een kindje krijgen met liefde........... zit toch een verschil tussen . Maar wat spannend, je weet dus voortaan wanneer je ei komt, dus weet je ook welke dagen je het meest vruchtbaar bent. Daar heb je natuurlijk een hoop aan. Ik hoop dat het snel voor jullie raak mag zijn! Wat spannend van de beste vriendin van je zus! Maar ehm, als je vliezen breken betekent niet dat je binnen 24 uur moet bevallen, het verschilt per ziekenhuis. Bij sommige moet je binnen 72 uur bevallen zijn, bij andere weer binnen 24 uur. Het is wel zo, hoelanger het duurt, hoe meer kans op infecties. (dacht ik hoor, hihi, ik hang hier een beetje de expert uit ).
Hoi hoi meiden Ben er ook weer ffies. Moet zo eten koken, en vanavond weer werken. we zijn begonnen met het behangen van beeb z'n kamer. Mooi op tijd, maar komt ons (mijn man) beter uit zo. Nou ja, en ik vind t natuurlijk niet erg. We wachten nog wel met de meubels. Als die in juni komen vind ik vroeg genoeg. Nou ja heb zelf geen nieuws verder. @Desiree; Misselijk?! @kavana; hoe is t nu met je? Is t bruin/rood weer over? @cinneltje; hoe is t met jou meid? Al een tijdje niet met je gesproken. @catwomen; welkom in ons gezellig cluppie @sucre; heel veel liefde en geluk toegewenst voor morgen. Ik heb ook mooi weer voor jullie besteld. (al ben ik dr bang voor) Geniet van elk moment en minuut. Voor je t weet is je huwelijksdag voorbij en lig je samen als man en vrouw in 1 bed. @mimi; gezellg hier he? pas maar op hoor. Voor je t weet ben je ook verslaafd, net als ons allemaal Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Zo ongeveer.
Hai Truus, het rood-bruine griezelverhaal is gelukkig over......... gelukkig heb ik nu alle andere zwangerschapskwaaltjes , alles beter dan het 'griezelverhaal' he.
Nou dat is zeker heel erg mooi en geruststellend om te horen. Ben blij te horen dat dat nu weg is. Welke kwaaltjes heb je nu? Haha, leed vermaak van mij. Aangezien ik weinig tot geen klachten heb. Begin alleen een beetje bang voor bekkeninstabiliteit te worden.
Nou ze is bevallen hoor! ik ben net gebeld het is een jongetje van 7pond en heet dylan christiaan. Echt heel leuk dus ik ga maar meteen een kaartje kopen en op de bus doen! Alles is goed gegaan maar ze is wel een beetje ingescheurd dus ze heeft 1hechting
O, mooie naam zeg. Zal t even aan manlief doorgeven. Kijken wat die dr van denkt. Ach en 1 hechting is niet zo erg. Daar komt ze ook wel weer over heen.
Shady -> gefeliciteerd! Wat een leuke naam, maar oei, inscheuren klinkt pijnlijk . Truus -> je bent gemeen, maar ik zou denk ik hetzelfde zijn in jouw geval. Maar ik ben een beetje misselijk, last van obstipatie (dus buikpijn), moe en heeeeeeel erg lamlendig. Geniet je al? hihi
Hihi nee geniet toch niet. Klinkt allemaal heel herkenbaar. Of ik heb obstipatie, of ik loop telkens naar de wc. Zo verschrikkelijk wisselnd hier op t moment. Is ook niet leuk hoor. Heb dr graag liever wat meer regelmaat in. Misselijk ben ik gelukig nog nooit geweest. Mijn moeheid begint nu eindelijk af te zakken. Maar ga nu toch nog wel even op de bank wachten dat manlief thuis komt. Tot vanavond.
Nee de hechting lijkt mij ook niet zo erg maar het scheuren wel. maar ik heb er natuurlijk geen verstand van dus ik weet het niet. Maar ik ben wel blij voor ze dat ie er is!
Hoi Truus, ja echt erg misselijk hier.. ik ben wel op mijn werk gebleven maar had een aantal keer het gevoel dat ik moest overgeven Nou ga ik me wel afvragen waarom ik dit nu weer heb.... Brr ik hoop voor Sucre dat ze morgen mooi weer heeft!
hoi truus gaat het goed met je. met mij gaat het heel goed. groeit het bij jou ook zo hard, hihihi. ik heb met mijn laste echo een dvd laten maken kan ik er elke dag naar kijken,hihihi leuk is dat en voel je het al. ik heb zoms het iedee dat iik het voel. maar je als het maar goed gaat. het is al weer een tijd terug. groetjes honey
Wat leuk honey. Ik zoume ook ziekgaan melden van mn werk denk ik en de hele dag gaan zitten kijken en zwijmelen haha
Hey hey Gefeliciteerd met je vriendin ! Ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden ! ( na 2 jaar ) Nu kan ik bij gaan houden wat mijn cyclus is spannend. Inscheuren lijkt mij ook vreselijk maar ze zeggen dat het geen pijn doet Alleen het idee al Fijne avond dames
Wat zijn jullie toch allemaal lief zeg Bedankt voor het geluk wensen allemaal ! Kavana, ooh wat fijn dat je niet meer hebt "gebloed" geweldig voor je ! Sucre, oooh morgen is het jou dag ik wil heel graag je fotos zien, Ik wens je alle geluk en plezier morgen toe en ik hoop dat het lekker weer is kussie. Mimi, ja voor jou is het ook binnekort zover tel de dagen maar lekker af ! Shady, ik zie dat het je klusdagen zijn, dus extra veel van elkaar genieten hoor Leeuw, ik hoop voor je dat je over een paar daagjes positief test, zal voor je duimen ! Honey, fijn dat je lekker in je huisje zit heerlijk hoor ! Cinneltje, rond je eisprong zit je bmm juist hoger.. Hey Catwoman welkom hier en veel plezier op de site en met het zwanger worden ! Dees, ik ben zo benieuwd of je positief zal testen, tjee de tijd vliegt echt voor bij.. Ik kan het me nog als gisteren herinneren dat je vlak voor je trouwdag ongi werd. Truus, de kamer is echt prachtig
hallo dames op dit forum! om hier ook maar eens een kijkje nemen. Ben nog niet zolang actief zoals jullie kunnen zien. Maar mijn vriend en ik willen heel graag zwanger worden. Ben 23 mrt gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongi geweest. Het is dus nog steeds afwachten. Heb wel een test gedaan maar die was negi. Geloof dat ik wel een ei heb ik gehad op mijn 11e dag, want ik heb ovu testen gedaan..... Hoe staat het bij jullie Gr Shy
Ik weet zelfs nog als de dag van gister dat ik hier voor 't eerst kwam.. En dat ik bang was dat ik onregelmatig ongesteld zou worden zoals ik vroeger was! Gelukkig is dat niet zo. Dees is eigenlijk jouw echte ongi nou al gekomen? Shy welkom en catwomen ook nog trouwens! Hopelijk snel zwanger allemaal