Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat leuk ook in Januari jarig dus..

Ja als mijn cyclus nu normaal zou doen had ik 12 januari uitgerekend zijn en ik ben 7 januari jarig en me neefje ( waarbij ik woon ) word 6 januari 4..
    Dus ik zou het niet echt leuk vinden om ook rond onze verjaardag aan het bevallen zijn, dus slaan we deze maand over.
    Maar als me eisprong toch maar niet komt word het toch ook steeds later dat ik eventueel zou bevallen mocht ik per ongeluk zwanger raken.
    Dus ik ga gewoon klussen hoor, Dinsdag middag voor het laatst gedaan en vind het nu wel weer mooi !

Zenuwachtig valt wel mee hoor, ik heb echt het gevoel ik dat ik op vakantie ga.. Misschien omdat ik het makkelijk heb.

En heb jij er een goed gevoel over deze maand? nog beetje kunnen klussen?

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja jullie hebben het goed gezien het is voor mij 'klus' tijd! Ik heb denk ik vandaag bewust mn ei gevoeld! Ik heb t elke maand een steek rechts onderin mn buik maar heb nooit geweten dat dat het was ik had t er net over met mn tante en die vertelde dat dat waarschijnlijk mn ei is! Nou dan wet ik dat ook weer. Slaap lekker meiden!

3. Niet meer actief

lekker klussen dus Shady, slaap lekker en veel klus plezer..

(toch een raar word hoor dat klussen maar wel lekker kort en makkelijk veel beter dan de liefde bedrijven voor een beeb ;) )

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja ik hoop dat wij nog optijd geklust hebben m'n ventje was maandag ziek maar dinsdag hebben we lekker geklust.

Klussen kletst wat makkelijker vind ik en iedereen weet wat je er mee bedoelt.

Maar wij doen het omdat we het willen en lekke ren fijn vinden en niet perse op een bepaalt tijdstip omdat er dan misschien wel een baby word verwekt

5. Niet meer actief

Ooh fijn dat het toch nog optijd is gelukt :)

Ja, wij doen het ook niet voor dat hoor, als ik geen zin heb heeft me vriend pech haha..

Nou ik ga er weer van door even As the world turns kijken en dan klussen..

Misschien tot morgen knuffel !

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Veel plezier met as the world turns........daarna veel plezier met klussen en dan lekker slapen. Dikke knuf terug

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    weltrusten allemaal

8. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    goeie moggel ladies,

Misschien een rare vraag maar na hoeveel dagen is ook alweer de innesteling? of is dat bij een ieder verschillend.

en ik wil graag onder de zonnebank is dat verstandig of kan ik beter wachten todat ik weet of het deze maand raak is. mag je wel onder de zonnebank als je zwanger bent eigenlijk?

9. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Goeiemorgen Dames,

Allemaal een goeide nacht gehad?
    Sucre vandaag ben je een getrouwde vrouw Gefeliciteerd
    hoop dat je een mooie dag heb

Gr. Cat

10. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Zou ik het bijna nog vergeten :oops:

Sucre een hele fijne dag toegewenst vandaag en geniet ervan he over een paar uurtjes ben je een gelukkig getrouwde vrouw :p

We willen natuurlijk wel zo snel mogelijk een mooie foto van jou en je mannetje in je mooie jurk zien.

11. Hey kletsers.. ik denk hier dat de duiveltjes met enkele dagen zullen arriveren. Temp was lager vanmorgen. Nog niet heel laag maar hij gaat wel zakken, zo te zien. En af en toe ongi krampen, en puisten.
    Maar gelukkig niet zo misselijk vandaag (nog wel beetje), en ach helaas misschien dat het niet is gelukt maar we gaan gewoon verder weer. Nu toch ook druk met ons misschien nieuwe huis! Maar ik mag nog hopen want er is nog geen ongi en verder nog geen echt lage temp :)
    En hoe gaat het met de andere dames, hier schijnt de zon dus ik hoop bij Sucre ook!

12. Cinneltje je mag wel onder de zonnebank hoor. Je mag ook gewoon in de zon zitten, dusse.. ;) alleen verder in de zwschap wordt aangeraden om niet al te veel te gaan.

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    hey desiree alles goed verders spannende tijd he hoop dat je duivels wegblijven hoor. Dus zonnebanken kan geen kwaad bij een evt zwangerschap...hmmm das een fijne gedachten.

Catwoman jij ook een goeie morgen hoor......

Hier schijnt ook het zonnetje hoop bij sucre ook

14. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey hey

Ik had gister dacht ik mijn eerste ongi dag
    maar nu lijkt het weer gestopt te zijn weet niet wat ik er van moet denken
    hoop dat het in de loop van de dag weer op komt zetten want het is mijn eerste periode dus dan kan ik mijn cyclus gaan tellen
    wat een toestand zeg

Hier schijnt ook het zonnetje in duitsland dus hoop dat het een mooie dag wordt

Gr. Cat

15. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    was je aan de pil of had je andere anticonceptie? van de pil ligt je hele hormoonhuishouding in de knoei. Dus als je stopt moet je lichaam eraan wennen om als zelf te doen ik had gewoon mijn pilongi op de dag dat ie moest komen de weken daarna een keer bloed afgeveegt en verder niets. eerste cyclus was 33 dagen 2e en 3e 27 dagen 4e 28 dagen dus bij gelukkig meteen vrij regelmatig

16. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Nee ik heb een spiraal gehad
    dus mijn huishouding zou meteen weer goed moeten zijn !
    Tja ik denk dat ik gewoon even moet afwachten
    ik nooit veel bloed verlies gehad maar zo weinig nou ook weer niet
    ( tja als dit echt mijn ongi is vind ik het ook weer niet zo erg beter te weinig dat te veel bloed ) haha

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    dat is waar....... met een spiraal heb ik geen ervaring dus kan ik je daarmee niet helpen. Meid ik hoop dat je snel ongie word je snel een regelmatige cuclus hebt en dan natuurlijk snel zwanger mag zijn want ze hebben niet voor niks ruimte gemaakt op die roze wolk

18. catwomen je kan ook helaas een onregelmatige of langere cyclus hebben.. en dan heeft dat niks met ontpillen te maken.
    Trouwens innesteling is ongeveer na 5 dagen en duurt dan ook weer een aantal dagen, kan een beetje verschillen per vrouw.
    Hier net weer misselijk en buikpijn :pale:

19. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    desiree word nou toch wel nieuwsgierig hoor......wanneer wil je gaan testen......zou wel gaaf zijn een beebje verwekt op huwelijksreis

20. Ik denk zelf niet dat het raak is.. hoop het wel natuurlijk. Maar ik ga ondag testen, omdat me mannetje dan jarig is en misschien zou ik dan wel een cadeautje kunnen geven. Maar ja we zien het vanzelf wel he er kan nog genoeg gebeuren.

Deel Deze Pagina