Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja idd.... Mijn mannetje is morgen jarig en word dan 35 kan ie samen met zijn dochter en mij vieren ik kan helaas nog niet testen dus heb maar iets anders gekocht...Ik ben ervantussen moet weer gaan werken misschien tot vanavond

2. werkse cinneltje, en misschien (hopelijk!) en wat later verjaardagscadeau dan ;) kan je zeggen: dit was nog voor je verjaardag maar toen was ie nog niet klaar!

3. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    hey hey

Ik denk niet dat een een onregelmatige cyclus heb want voor ik mijn spiraal had was ik ook regelmatig en ik denk ( hoop ) niet dat hij door een spiraal anders word

Nou desiree ik vind het ook spannend voor je ! kruis mijn vingers

cinneltje alvast gefeliciteerd met je mannetje

Gr. Cat

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hallo dames hier alles ok hoor

ikdus de dagen beginnen heel vlug te korten he binnen enkele dagen zit jij in het zonnige spanje

sucre ook al ben je er niet een prettige dag toegewenst en hopelijk is het bij jullie zo mooi weer als bij ons :D en alsnog een dikke proficiat

5. Hoi meiden, ons bod is geaccepteerd, we hebben als het goed gaat een nieuw huis! Alleen nog de hypotheek regelen op me werk.
    Hihi is wel ff wennen, nog maar 2 dagen geleden gekeken en een bod gedaan en al gelijk het huis :oops:

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @sucre -> Van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Heel veel geluk voor nu en in de toekomst samen met je man. En hopelijk nog een aantal kindertjes in de toekomst.

Lieve Desiree -> Van harte gefelictiteerd met julie nieuwe woning. Meid wat een geuk vor jullie. Pas getrouwd en neen nieuwe woning. Schitternd.

7. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden ik ben er weer eens even
    heb weer alles bijgelezen
    sucre veel succes en veel plezier vandaag
    ben ziekjes
    gisteren bloed gezien maar heb een ontsteking in de nieren bah heel veel buikpijn maar met het beebje is toch alles nog in orde
    heb een beetje schrik na wat er is gebeurd maar dat zal wel overgaan
    groetjes
    xxx

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Jeetje kitty dat is ook niet niks zeg een ontsteking bij je nieren.
    Daar heb je wel medicijnen voor toch?

9. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja hoor moet weer medicijnen nemen al vind ik dat niet zo goed maar ja moet toch beter worden
    xxxx

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Maar het lijkt mij toch dat daie medicijnen best met je zwangerschap kunnen. Anders had je huisarts t wel gezegd. Maar kan me indenken dat t even schrikken en slikken was toen je gisteren bloed zag.

Hoe voel jij je verder?

11. Nu nog een beebje. Een oud collega van me is zwanger 11 weken. Ik hoop dat het nu ook eens gelukt is hier...

12. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    we duimen allemaal met je mee !

13. Thanks :)
    Truus hoe is het met jou?

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Sorry sorry sorry,
    Ben dr wel. Was alleen even beebkaartjes aant kijken

Tuurlijk ben jij ook zo zwanger meidie. We duimen alleaal heel hard voor je.

Met mij is t goed. Beetje koud, maar te lui om de achterdeur weer dichtte doen.

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja mag medicijnen nemen van de dokter die gaan samen
    voel mij niet zo best
    heb nog steeds een beetje bang
    maar hoop dat het weer zal overgaan
    xxx

16. Ik hoop dat het met die medicijinen snel beter gaat met je Kitty! Logisch dat je toch een beetje bang bent, is niet niks aan je nieren en als je zwanger bent ben je al helemaal voorzichtig overal mee.
    Truus, doe nou maar snel die deur dicht..
    Hebben jullie al een beebkaartje in gedachten?
    Hier nog een uur werken dan eindelijk naar huis...

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    hallo dames

Desiree gefeliciteerd met je huisje

Sucre gefeliciteerd met jullie huwelijk dat ook jullie nog lang en gelukkig mogen zijn.......op naar een baby

18. Niet meer actief

Je kan gewoon onder de zonnebank, maar je kan beter niet te lang er onder gaan, want dan word het te warm voor de buikkie..
    En later in de zwangerschap kan je ook vlekken krijgen die misschien niet meer weg gaan..

19. Het weer viel hier vandaag reuze mee dus ik denk dat Sucre een superdag heeft!
    Eindelijk er is weer iemand.. ik heb helemaal geen puf om maar iets te doen vanavond. Maar ik ga straks taart bakken en dan morgen de marsepein eroverheen, voor manlief zondag! Ik hoop dan nog een vette test erbij, vet positief bedoel ik dan hihihi

20. Niet meer actief

Dees, je mag niet ongi worden hoor want dan word ik boos !
    En gefeliciteerd met je nieuwe huis, hopelijk komt de hypotheek in orde ;)

Catwomen, het kan soms nog 28 dagen duren voor je ongi word geloof ik als je spiraal er uit is. Hopelijk zet het snel door..

Maar volgens mij heb je niet gelijk een regelmatige cyclus als je spiraal er uit is of wel?

Sylvia, ja het gaat nu echt snel, ons bed die me vriend heeft gemaakt is vanmiddag opgehaald. Het bed van mijn opa waar wij opsliepen heb ik uit elkaar gehaald, en we zijn uitgeschreven, heerlijk hoor ! Jij mag bijna voor een echo hè :D

Truus, lekker gewerkt ?

En dan een heel belangerijk iets ;)

LIEVE SUCRE & MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK !

Sucre vertel je ons wel even hoe het was?

Deel Deze Pagina