Ooh lekker hoor taart Ik hoop ook op een vette positieve test voor jou ! Ik ga zo even wat drinken denk ik met vriendinnen, ik ben doodop ik ben vanaf half 9 alleen maar bezig geweest, dus even kijken of ik ga.
Ik wil ook niet ongi worden.. maar kan helaas niet altijd over mijn eigen lijf beslissen.. .. kon dat maar! Hypotheek wordt wel een gedoe, werk zelf bij een bank dus krijg korting en personeelshypotheek maar nog een hoop te regelen ook omdat ik nog geen vast contract heb, die krijg ik in september pas! Dees ben jij zondag nog online? Want dan kan ik je nog even alle plezier en succes van de wereld toewensen in Spanje... Nog een paar dagen jemig! Nog 3 nachtjes! Ik ga nu boodschappen doen voor de taart en dan bakken! Zal wel wat taart bewaren voor jullie
hey hey, Heb weer bloed verlies maar echt minimaal na een spriraal is je cylus gewoon normaal omdat hij nooit gestopt is ( gelukkig ) Hmm nog 3 dagen en dan naar spanje heerlijk hoor wel spannend
dat van die vlekken dat wist ik maar ik dacht dat het ook schadelijk was voor de beeb vandaar mijn vraag daarom omdat ik nog niet weet of het raak is dacht ik dat het misschien beter was om niet onder de zonnebank te gaan
Tijdens je zwangerschap een zonnebank nemen is niet gevaarlijk voor de baby. Wel moet je er rekening mee houden dat er tijdens je zwangerschap een hormoon wordt afgescheiden dat een pigment versterkende werking heeft. Sommige zwangere vrouwen reageren daardoor anders op zonnestraling dan normaal en krijgen donkeren vlekken op hun lichaam. Dit noemen we een zwangerschapsmasker. Ook wordt de huid op je buik in de loop van je zwangerschap dunner (als gevolg van de groei) en kan daardoor veel makkelijker verbranden. Het is dus verstandig om niet of heel weinig en kort gebruik te maken van zonnebank. En smeer je altijd in met een zonnebrand die speciaal is ontwikkeld voor de zonnebank.
Nee, hoor niet schadelijk, je kan de hele zwangerschap door zonnen, maar je moet wel goed naar je lichaam luisteren zodra je het te warm krijgt meteen er onder uit gaan. En zodra je buikje hebt meteen goed bedekken met een handdoek ofzo.. Dus je hebt geluk cinneltje Catwomen nog even afwachten of het doorzet, maar wel fijn dat je cyclus dan meteen normaal hoort te zijn als de spiraal er uit is. Maar volgens mij is dat ook per spiraal verschillend toch? Als het hormonen uit stoot kan het best anders lopen geloof ik ( heb geen verstand van spiralen Ja over 3 daagjes zitten we er Nee, dees denk dat dit me laatste dag online is helaas.. Veel plezier met taart bakken dikke knuffel en vast gefeliciteerd met je ventje ! Ik vraag Truus maandag wel of het raak is
Ooooww ikdus wat jammer zeg je laatste avondje hier bij ons........Dan zit er niks anders op dan dat we er een toppe gezellige avond van gaan maken. Ow wat lekker desiree een zelf gebakken taart haal ik wel de marsepijn er vanf want dat lust ik echt niet
Heee meiden! Ik ben er weer Alles goed? Ik heb niet alles terug gelezen hoor. Haha jullie kletsen zo veel. Knuf voor jullie allemaal
hey hey Nou heb een spiraal gehad met hormonen maar weet ook niet hoe het gaat met andere spiraaltjes och ja het maakt ook niet zo veel uit het is allemaal gewoon even afwachten Zoals iedereen hoop ik dat ik snel zwanger wordt liefst voor 8 juni haha ( dan gaat mijn vriend 4,3 maanden naar afghanistan ) Tja en anders gaan we in Okt. weer verder ! Ik lust ook geen marsepijn maar op een taart met een lekkere vulling proef je er niks van tenminste als je niet een hele dikke laag er op doet Hmm ben net nog even chocolade gaan halen denk toch dat mijn menstruatie door aan het zetten is hihihi Ik lust ook geen marsepein m
Yeps met mij gaat het prima.....morgen eerst even werken en dan de verjaardag van me ventje lekker met zijn 3tjes vieren(misschien wel 4tjes).
Ik was hier Hey meiden, ik wens jullie alle geluk en plezier met het zwanger worden.. En de zwangere wens ik een super fijne geweldige zwangerschap toe en ik hoop dat iedereen het straks mag ervaren.. Jullie horen van me via Truusje en als er internet is horen jullie vast zo nu en dan wat van me Dikke knuffel meiden en iedereen een fijn weekend.
Dees, Ik heb traantjes............ Ik vind t zo jammer dat je gaat. Ben wel heel blij voor je hoor. Maar ga je wel missen. Sorry dat ik zo ego ben. Maar wil je graag mijn gevoel uitspreken. Ik ben blij dat we via de telefoon contact houden. Vond onze smsjes gisteravond ook gezellig. Heb lekker gewerkt gisteren. (Dat vroeg je me)
Dees ik zal je ook missen jij ook een fijn weekend......... een goede reis naar spanje en heel veel geluk daar. Ik hoop dat je snel internet heb dat je snel kan komern kijken. *cin slaat een armpie om truus om d'r te troosten en geef haar een dikke knuf*
*truus vliegt nu cin in de armen en huilt even uit op dr schouder* Tja sorry hoor. Zal ook wel hormonen zijn. Ik weet t niet. Maar ben toch echt wel emo. Hoe is t nu met jou cin?
Ja goed hoor en truus huil maar lekker uit heb schouders genoeg. Zat net tegen me vriend te zeggen dat ik weer een gevoeligge schaamstreek heb als of me schaambod een beetje beurs is
Doe dan ook niet zo ruig meid. Dieper dan diep past niet hoor. Hij hoeft er niet dwars door. Ik dacht dat jullie dat wel wisten....Had ik t nu maar eerder gezegd..... (maar kan een goed teken wezen hoor )