Dees! Ik wens jou een heel goed, fijn en gelukkig leven toe in Spanje! En ik hoop dat je snel zwanger wordt ook. Ik ga je missen
Nou ja zo hard hebben we nu ook weer niet gedaan.....maar volgens mij had ik het vorige maand ook na mijn eisprong Hoi desiree
Hey Dayenne is er weer.. ben je weer terug meid? Hoe gaat het met je? Ik maak ook 1 taartje met een glazuurlaag, lusten jullie dat wel?
Ik zit eens even te neuzen op de site van IKEA. Wat hebben ze leuke dingen daar voor beeb z'n kamertje. Wist ik helemaal niet. Vond ikea altijd zo nep. En plasticerig.
Aaah jullie zijn echt zo ontzettend lief, ik ga jullie ook echt missen.. Ik heb het altijd zo leuk hier gehad, en heb echt altijd wat aan jullie gehad ! Truus ik ben ook erg blij dat we contact houden via de telefoon, zo ben ik toch nog een beetje bij jullie Ik sms maandag meteen als ik vetrek, en ik hou je(jullie) op de hoogte wanneer we in het huis zijn en hoe het huis is. Ow meiden ik hoop echt dat iedereen straks zwanger is, en we allemaal van een mooie gezonde beeb mogen bevallen, ik duim voor ons allen en dat de zwangere echt een super zwangerschap tegemoet gaan Moeilijk hoor afscheid nemen
Ikea heeft wel leuke dingen hoor.. welke dingetjes heb je dan op het oog voor beeb kamer? Afscheid nemen bestaat niet he!
AAaahhh desiree dat vind ik lief van je deel ik me stukkie met me mannetje die is over 2 uurtjes jarig
Nee inderdaad. Afscheid nemen bestaat niet. Mooi gezegd desiree. Heb een mooie klambie gezien, een leuke lamp op de kast, een handdoek waar koppie zo inkan. En nog wat leuke dingen
Het is ook geen echt afscheid. We kunnen Dees alleen een tijdje niet spreken op het forum (*snif*).. En daarna mooi inhalen weer
Maar als jullie dr wat willen vertellen, doe t dan via mij. Pb me maar, en ik stuur dr een sms. Ik kan toch onbeperkt sms-en. Ik meld alles aan dr door. Dan is ze dr toch wel bij. Ik blijf t trouwens wel bijzonder vinden hoor. Kennen mekaar (in persoon) niet eens. Maar we zijn wel heel betrokken met elkaar. En we delen ook alles (bijna) met mekaar.
Dat vind ik juist zo fijn je kan altijd je hard luchten geen vooroordelen en dat soort dingen erg fijn vind ik
Ja precies. Het voelt net als vriendschap. Maar dan soms inderdaad nog fijner. Hier be (ver)oordelen we niet. Kijken we niet raar naar iemand. Dat kunnen vrienden soms wel doen. Snap je me? of praat ik nu heel vreemd
Ja wel doen hoor meiden, en mij mogen jullie ook gewoon pben maar via truus gaat het sneller, zolang het maar beetje korte verhaaltjes zijn hoor haha Ik heb 500 smsjes per maand, dus komt helemaal goed ! Ik blijf altijd bij jullie Ga jullie echt missen zolang ik geen internet heb.. Vind het zoo geweldig met jullie !
Ik vind dat ook leuk maar het is toch net alsof je elkaar echt kent. Je weet toch best wel wat dingen van elkaar. Nou ik hoop dat we veel kunnen laten weten aan d'r. Allemaal positieve dingen (en zij aan ons natuurlijk )