Wat fijn Dees! Ik hoop dat je eisprong deze dagen komt . Op welke cd zit je dan? Ik ga vanmiddag naar de kapper Eindelijk. Ga het denk ik in laagjes laten knippen, met wat korte plukken voor. Net als jij toch?
Jemig Dayenne mooi kaartje! Ik hoop dat het raak is! Hier is temp nog hoog genoeg. Te hoog voor een ongi in ieder geval. Als ie morgen nog hoog is ga ik stiekem testen voor hubbies verjaardag..
Ik zit nu op CD 25 :S Ja ik heb het door mijn hele haar in laagjes maar wel zolang dat het in een staart kan en aan de voorkant zit het net onder me neus.. Als je golvend haar hebt is dat zooo mooi ! Dees temp hoog houden of hoger hoor !
Mooi Dees . Zo wil ik het ook. Ik heb ook golvend tot krullend haar. Maar omdat het nu zo lang is gaat het heel erg sluiken. Best jammer. Balen dat je al op dag 25 zit . Raar zeg. Deesje fijn dat je temp nog hoor is! Wij gaan voor zwanger deze maand toch . Ik zit op 10DPO en heb meestal een LF van 13 dagen. Dus zal maandag gaan testen. Ik zal voor je duimen morgen!
Wel jammer weer zo'n lange cyclus Dees.. Willen jullie het nog gaan proberen voor dit ei? (straks komt ie in Spanje als je er net zit) Ik houd een lf van 14 dagen aan, dat was vorige keer, dus cyclus 29 dagen.. Maar dan moet de temperatuur morgen al genoeg zeggen (lager worden). Ik ga ook voor jou duimen Dayenne, ik vind dat het bij jou nu ook wel eens raak mag zijn!
Samen zwanger dat zou het leukst zijn ja. Daar teken ik voor! Zo, jouw haar is behoorlijk lang. Krijg je daar geen hoofdpijn van? Dat kreeg ik toen ik haar bijna tot me kont had. Toen heb ik de helft eraf laten knippen .
Nou we hebben de hele cyclus door geklust en we gaan vanacht en morgen denk ik nog even van elkaar genieten tussen de lakens.. Want we zitten straks 3 dagen in de auto en dan kan het niet meer. Ik wil liever niet zwanger zijn, maar om nou weken zonder te zitten omdat ik niet weet wanneer mijn ei komt vind ik een beetje zonde.. Hoelanger me cyclus hoe verder weg een eventuele bevalling van mijn verjaardag komt, dus het maakt me nu niet meer zoveel uit. Ik ga heel hard duimen dat jullie straks samen zwanger zijn!
Nou eigenlijk hoop ik met zijn drieën hoor! Al zou je je een maand later erbij voegen! Goed idee om nu nog even te genieten van elkaar. Ja, straks gaat dat inderdaad niet in de auto.. Ik ga nog even verder met de taart. Vullingen maken. Jullie een fijne dag! Ik heb het druk vandaag!
Veel plezier meiden vandaag.. Wij hebben vanavond het afscheids+verjaardag van mijn tante, dus ben dr ook niet meer.. Dikke knuffel voor jullie !
Hoi Catwomen, Ik weet ook niet wat mijn cycles is. Maar ben uitgegaan van mijn oude en die was altijd 28. Voordat ik met de pil begon. Maar nu dus 6 dagen overtijd van een cycles van 28. Vraag me dus af of hij wel 28 is, of dat ik zwaar aan het ontpillen ben, want test wijst niet zwanger uit! Vind het wachten heel lastig en weet niet zo goed wat ik ermee moet!? Hoe doe jij dat? Gr Shy
Hey shy Ja ik vind het ook echt super vervelend ik weet helemaal niet wat mijn cyclus is ben nu 3 dagen ongi maar ik heb 4 dozen met ovulatietesten gehaald haha ga vanaf dag 11 testen en dan zie ik het wel Ik hou het gewoon bij vanaf nu ( hoezo erg haha ) Maar ik vind het ook echt heel vervelend dat ik niet weet wat mijn cyclus is Gr. Cat
Hey Catwomen. Ik heb de eerste keer na mijn pil getest op de 11e dag met ovu testen en had een dikke streep. 2 dagen later nog een keer getest en toen was hij vaag, dus ga er eigenlijk vanuit dat ik rond de 11e mijn ei had. Heb verder niet getempt ofzo. Maar ben nu nog steeds niet ongi, dus ik vraag me af of die ocu testen je ook voor de gek kunnen houden. Moet wel zeggen dat we zwaar geklust hebben afgelopen maand, maar ga er voor alsnog niet vanuit dat het raak is omdat we nog maar net begonnen zijn! Maar miss is het wel het beste om vaker te testen omdat je dan een beter beeld krijgt zoals jij dat nu gaat doen. Maar kost allemaal zoveel geld joh!? Maar miss heb je dan een idee wat je cycles is en wanneer je precies je ei hebt?! je hebt iig je eerste eigenn ongi weer gehad! gr Shy
Hey shy, Ja het kan de eerste keer ook raak zijn je weet het nooit dat zou wel heel erg mooi zijn Ik weet dat het duur is maar ja ik wil het toch graag weten ! Want mijn vriend gaat in juni op uitzending en ik wil voor de tijd toch zeker 1 keer op het goede tijdstip sexy time hebben ( vind klussen een stom woord ) want daarna kunnen we pas in okt. weer verder ! Ik hoop dat het voor die tijd lukt maar daar gaan we natuurlijk niet van uit Gr Cat
Heej meiden Ik heb vanochtend getest, en mijn vriend en ik zagen een vaag streepje! Whaaaa zo spannend. We gaan nergens van uit, maar we kregen toch wel even kriebels. Overmorgen ga ik weer testen, hopelijk is het streepje dan duidelijker! Ik kan er helaas geen foto van maken, dan zie je het streepje namelijk niet. Is echt heeeel vaag. Oh en Dees, dikke knuffel terug!