Aaaahhh Spannend we duimen allemaal met je mee maar je weet wat ze zeggen een streepje is een streepje ! !
Thanks catwomen! Ik weet het, maar wij zijn al een tijdje bezig dus durven nergens meer op te hopen. Het streepje kwam ook niet meteen, dus maybe indroogstreepje?! Zelfbescherming denk ik haha . Hoe is het met jou?
Hey Dayenne nou wat spannend ik duim heel erg nu voor jou! Zou wel heel erg gaaf zijn! Shy, als je de 11e een positieve test had betekent dat dat je eisprong de 12e of de 13e was. Daarbij moet je nog maximaal 18 dagen tellen. Maar voor die tijd zal je waarschijnlijk ongi worden, misschien morgen of overmorgen!
Nou geef de hoop niet op Hier gaat alles prima nog steeds ongi mijn vriend denkt dat ik een cyclus van 26 dagen heb even afwachten of hij gelijk heeft ( vaak weet hij van dat soort dingen haha) Gewoon elke dag even sexy time haha vind het allemaal nog heel erg spannend maar kan niet wachten tot ik de eerste test kan gaan doen Gr. Cat
Meis niet de hoop opgeven hoor. Ik weet dat het zelfbescherming is... Ik ga keihard voor je duimen. Wil niet alleen zwanger zijn . Ben benieuwd wat mijn temp morgen is! Slaap lekker allemaal. *Knuf*
WHAAAAAAAAA WHoehoeeeee *truus en beeb doen een vreugdedans door de kamer* Dayenne is zwanger!1 Meid van harte gefeliciteerd. Ook al is je testje nog niet duidelijk. Een streep is een streep. Ik kom vanavond weer hoor. Moet wel eerst weer werken. Doei doei lieverds. Dees, goede reis meid. Tot morgen (sms)
Hallo dames, Heb een vraagje, zal eerst even m'n situatie uitleggen. Ik heb deze cyclus pas op dag 22 de eisprong gehad (heb ik altijd zo laat en ben weer snel ongesteld geworden, vorige maand 27 dagen. Nu had ik op dag 26 het eerste bloedverlies (gelijk rood bloed), nu is het anderhalve dag later en heb ik bijna geen bloed verlies meer (heel lichtjes wat oud bloed). Het vreemde hieraan is dat mijn temp niet zakt, normaal zakt mijn temp de dag voordat ik ongesteld word, maar nu is ie nog 0,4 graden hoger dan normaal rond die tijd... Wat denken jullie, toch ongesteld?
Hallo meiden! Ik wil even laten weten dat ik geweldige bruiloft heb gehad! Ik zal proberen om foto's in mijn album te krijgen en ik ga nog even alles teruglezen. Tot zo! xxx
Zo, wat hebben jullie een hoop gebabbeld zeg. Bedankt voor alle gelukwensen. Welkom nieuwe meiden! Ikdus, ik ga je missen meis! Heel veel plezier, succes en geluk in Spanje. Dayenne, ooooh wat spannend! Na hoeveel tijd verscheen het streepje? Wanneer ga je weer testen? Ik duim voor je! Ik heb nog aan jullie gedacht tijdens de huwelijknacht. Ik kreeg een kaart met Truus erop hahahaha .
Miracles: ja, rood bloed is meestal een ongi! Ik heb soms ook maar 2 kleine daagjes en een andere keer 5 dagen. Sucre FOTO'S! Blij dat je zo'n mooie dag hebt gehad meid! En je had goed weer he? Hier niet getest. Temp is nog hoog. Ik durf niet..
Ok, hoe voeg ik een foto toe. Ik ben niet echt veel slimmer geworden na het huwelijk. Owh, Dees, ik vind het zo spannend voor je. Gefeliciteerd met je mannetje he.
Het is me gelukt, . Voor een impressie van de prachtige, stralende dag! Kijk maar eens in mijn album.
Heeeej lieve meiden Nou, vanochtend weer een test, en ja hoor, weer een hele vage streep. Wel na 10 min, maar wel binnen de 30 min. Whaaaaa we kunnen het bijna niet geloven! We durven nog niet blij te zijn, omdat ik nog ruim voor mijn nod zit natuurlijk. Morgen een kruidvattest, ben benieuwd of daar iets op komt te staan. Haha Truus ik dans met je mee!
Dank je uk! Mijn test staan in mijn album, in het echt is het streepje veel duidelijker. Je ziet um nu al zonder de test in het licht te houden. Zou het dan echt......?
dag dames, Was ik weer, heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad dus wel gelezen maar niets getypt. @ sucre: Super foto's.. O ik kan niet wachten tot het 6 juni is dan mag ik ook. @ dayenne..... spannend, ik hoop het zo voor je dat het raak is.... onze klus tijd komt steeds dichterbij.. vanochtend al geoefend en ik heb er vertrouwen in.hahaha.
heejj meiden ik kom heel even snel inbreken hoor voor dayenne Meid ze zeggen dat een streep een streep is en je hebt deze testen al vaker gedaan en toen kwam er ook geen streepje ook geen hele lichte.. ik snap dat je het nog even heel spannend vind maar ik denk dat je wel al een beetje blij mag zijn hoor wil je me please smsen als je weer getest hebt? ik duim echt SUPER hard voor je lieve schat! dikke kus & knuffel xx
Marije, ik wilde je nog smsen, maar wilde het leuke nieuws pas vertellen als we het zeker wisten. Maar goed, nu weet je het dus al. Tis echt zo spannend, ik durf niks te hopen maar stiekum weet ik nu dat het best raak kan zijn. Lief dat je voor me duimt! Dikke kus en knuffel terug!