Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Maar vooral jeuk past goed bij een schimmelinfectie, en veel afscheiding.
    Als je nu niet vertrouwd moet je even bij je HA je klachten uitleggen, en waarschijnlijk krijg je dan 1 pilletje. Daarna is t met een paar dagen over.

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wat vervelend dayenne dat je mischien een schimmeltje heb

hier alles goed gister naar walibi geweest weer effe ouwerwtes gezellig met me dinnetjes

vond het wel eng omdat ik natuurlijk niet weet op er een bevruchting plaats gevonden heb dus moest wel effe kijken welke atracties ik wel en niet kon doen neem natuurlijk geen risico ook al zegt de gyn dat het helemaal geen kwaad kan

verder is het rustig heb een beetje last van me tepels ze zijn iet wat gevoelig maar meer niet

en met jullie meiden

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ja das juist het punt. Ik vind mijn huisarts een beetje vervelend (op z'n zachts gezegd) en om haar nou aan mijn doos te laten voelen :(. Sorry dat ik het zo stom zeg haha. Maar ik zie mezelf nog niet daar op die tafel liggen. Vandaar dat ik het nog even wacht en hier ging vragen. Wil daar pas heen als het écht duidelijk dat het om een schimmelinfectie gaat ;).
    Stomme miep ben ik toch ook :).

Ben even friet halen!

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Nee,je bent geen stomme miep!
    Maar je hoeft niet met de benen wijd hoor. Ik heb alleen even met de ass gebeld. en konzo dat tabletje bij de apotheek halen. Werd helemaal niet onderzocht ofzo. Gelukkig niet, anders kom ik daar ook nooit weer voor zoiets. Ik moet ook geen gedoe aan mijn lijf. En al helemaal geen pottekijkers......BAH

Eet smakeijk. Ik heb mijn patatjes al op.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Verschijnselen

Er is dus een hele reeks van mogelijke oorzaken voor een vaginale schimmelinfectie. Wat gebeurt er nu precies als de gist Candida albicans zich in de vagina gaat ontwikkelen?

Wanneer de Candida albicans de vagina binnendringt, ontstaat een ontstekingsreactie in de vaginawand en/of op de schaamlippen. Hierdoor ontstaan een aantal verschijnselen die typerend zijn voor een ontsteking:
    *een rode huid en schedewand
    *rode en gezwollen schaamlippen
    *jeuk en een branderige pijn in de vagina en aan de schaamlippen
    *pijn bij het vrijen en pijn bij het plassen
    *meer afscheiding dan gewoonlijk

Bij een vaginale schimmelinfectie is de afscheiding meestal wit, wat korrelig en over het algemeen geurloos. De afscheiding (die wat lijkt op kwark) zit vaak in plekjes vastgeplakt aan de vaginawand, die daaronder rood en geïrriteerd is. Er zijn niet altijd duidelijke klachten, de aandoening kan ook zonder verschijnselen verlopen. Vergelijkbare symptomen kunnen overigens ook optreden bij andere aandoeningen.

Heb even wat voor je opgezocht. (verveel me)

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks meis!
    Poe zeg, dat lucht me op. Hoef dus niet met de benen wijd. Gut dat leek me echt vreselijk. Ga morgen dan maar gelijk bellen!

Ik moet ook geen gedoe aan mijn lichaam. Zit me ook al zenuwachtig te maken voor als ik zwanger ben! Ga dus mooi een vrouwelijke gyn vragen, dat scheelt tenminste iets he...

Dank je voor de info!
    Hihi heb de friet ook al op, heerlijk zeg. Lekker ongezond ;).

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Koffie Dayenne?
    suiker en melk was t toch?

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja heeeeerlijk *zucht*. Zorg ik voor de koekjes. Stroopwafeltje?

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja, lekker. Dank je wel. Gelukkig geen grote dikke koek.......ben nog proppie zat van de patat. Bleh.....

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ja ik ook. Ik eet altijd nét 1 hap teveel :).

Ik heb ook nog van die mini stroopwafels liggen. Beter?

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Doe maar 1 normale stroopwafel. Als ik met die kleintjes begin dan dan kauw ik ook steeds door. :) Moet ik ook weer niet hebben.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha ja dat krijg je van die kleine dingen he.
    Nou, 1 grote voor Truus dan. En 2 kleintjes voor Dayenne :).

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hij was wel errug lekker. O, bedenk me net dat ze op de zwarte markt in beverwijk ook van die heerlijke stroopwafels hebben. mmmm ook warm. Goddelijk gewoon.
    Wat is t hier rustig vanavond. We zijn volgens mij maar met z'n tweetjes.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    In Bennekom hadden ze ook van die heerlijke, warme, net zelf gemaakte stroopwafels. Om je vingers bij af te likken.
    We zijn idd maar met z'n tweetjes. Pff ik vind ze zondag zooo saai. Gelukkig ben jij er ;).
    Vandaag was het koopzondag he..Jij nog geshopt?

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Bij mijn weten hadden we hier geen koopzondag. Maar we konden ookn iet shoppen, want we zijn vanmiddag op kraamvisite geweest. Vrienden van ons hebben een klein poppie gekregen. Echt nog zo'n klein frummeltje is t nog. Heel scheetig dus.
    Heb je nog wat leuks gekocht dan?

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Aaah wat super zeg. Zo'n klein scheetje...Kreeg je de kriebels?
    Neuh niks leuks gekocht...Alleen een wasrekje :rolleyes:. Tja, hadden we nog nodig.
    Heb btw vrijdag een erg leuke jas gekocht. Bij de v&d. Zo een tot de knieen. Lekker warm zeg.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Kriebels? :confused: Had zo'n beetje een schimmel infectie zeg maar. :)

Oe leuk zo'n jas. Heb voor een paar week terug een hele leuke jas bij de esprit gezien. Een getaileerd model (lekker over de kont) maar heb m niet gekocht. Pastte geen buikje in. Dus ik doe t nog maar een jaartje met m'n oude, die is namelijk ruim genoeg voor een buikie. Nu maar hopen dat ik een buikie krijg :)

Tja,een wasrekje is ook handig. Heb er ook 1 over de trapleuning. Heel handig.[/i]

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahahaha :). Ik ken het gevoel! :p

Ja precies, heb ook zo'n getaileerde. Ik heb niet de kleinste kont dus die jas valt er goed overheen ;). Bij mij paste er wel een buikje in ;). Haha heb ik goed naar gekeken. Ik heb ook nog een oude jas die ietsiepietsie te groot is rond de middel, dus daar past ook een mooie buik in. Als ik nu zwanger bent (minikansje, maar je moet overal rekening mee houden he ;) hihi) dan is het lente tegen de tijd dat ik een buikje heb, dus dan is die jas lekker daarvoor.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    gut tuurlijk dat is ook zo.....zit de hele tijd te denken dat ikdeze winter nog met een dikke buik zal lopen. maar dat kan ja helemaal niet. :)
    Dom zeg van me......
    Ik verveel me trouwens te pletter.... ga denk ik maar eens een spelletje doen. Maar dan ben ik wel een uurtje weg. :cry:

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha nee dat zal een beetje moeilijk gaan. :lol

Oohh ga je weg..? :cry: *snik snik*

Deel Deze Pagina