Thanks Dees en Truus. Pfff, tis zo spannend. We gaan er niet vanuit, maar het is toch spannend. Want we weten dat er een kans is dat het raak is... Ik heb nog nooit binnen de 30 min een streepje gehad. Dees wat leuk dat je er nog even bent! Hoe was het afscheidsfeestje van je tante gister?
Fijn dat je er bent! Ja he.....ik vind het ook zó spannend... Het gekke is, dat ik helemaal geen klachten heb. Alleen ontzettend moe, dat is het enige wat mij opviel een paar dagen terug. En vroeg wakker. Hoe gaat het met jou? En met je buikje, groeit ie lekker?
Ja, maar lieverd. Lees eens terug...... Al die maanden dat we van alles denken te voelen. Blijkt allemaal voor niks. Ik voelde toen toch ook niks. En heb van iemand anders vernomen die ook nog maar pas zwanger is. Die voelt nu ook niks. Even brood smeren....
Hmm ja klopt. Heb je ook gelijk in. Ik had het alleen helemaal niet verwacht deze maand. Elke maand was ik ervan overtuigd, en was ik er heel veel mee bezig. En deze maand was ik er helemaal niet veel mee bezig, en voel dus ook niks. Het lichaam zit maar raar in elkaar he. Ga jij maar een broodje smeren hoor. Voor manlief zeker?
Ja voor manlief, ikke is vrij morgen. En ga aso uitslapen. Tenminste ben ik van plan. Ik had die maand ook niet zoveel klachten. Voelde me wel anders dat wel. Maar geen zere buik ofzo. Was toen inderdaad ook meer moe dan anders. En dat hoor ik van iedereen die net zwanger is. Moe, dus nog niet eens misselijkheid. Ik heb er dus wel een heel goed gevoel over meid. O, ja en mijn buik. Tja. de groeit. Maar das ook de bedoeling. Manlief en moeders maken dr al grapjes over dat ik een dikke pokkel heb. En dan op een lolligetoon natuurlijk. Zelfs schoonpa die verbaasde zich dr over hoe mijnbuik gegroeid was de afgelopen 2 week.
Dayennen vind het zo spannend wel morgen echt smsen hoor ! Ik weet niet of ik meteen terug reageer, want ik ga zodra de verhuisventjes zijn vetrokken naar me moeders huis en lekker slaapie doen hoor.. We moeten straks al om 6 uur op |-)
Sorry Truus, internet lag er even uit. Je zal al wel op bed liggen. Slaap lekker! Dees ik zal je zeker smsen morgen! Ik hoop dat ik morgenvroeg kan plassen haha. Ik moet er vroeg uit, en kan dan meestal nog niet plassen. Vanavond maar een extra glaasje water drinken . Wow 6 uur al op. Ik 6.45, ook vroeg he. Succes morgen!
Tuurlijk ben ik nog wakker. Mag wel moeke wezen, maar hoef nog niet met de kippen op stok. Jeetje wat moeten jullie vroeg opstaan. MMM ik denk dat ik zo'n beetje tegen 11.00 opsta. na-na-na-na-na-na
Maareh wat gaaf zeg dat je buik zo goed groeit. Ben je zeker wel trots op he! Mooi hoor. Stel je voor dat ik er over een paar weken ook zo bij zit. Kan ik me echt niet voorstellen.
Hahaha luilak. Ja ik moet er elke dag zo vroeg uit. Arme ik . En ik ben al zo moe. Ik zal aan je denken als ik eruit ga, dat jij nog lekker op 1 oor ligt. Ben jaloers hoor .
Jaa,het is wel een beetje vreemd ja.. Gister waren we naar het afscheidsfeestje nog even 2 uurtjes wezen stappen en het was zo raar dat ik die mensen die niet zomaar even zie. Dayenne, afscheidsfeestje was wel leuk, zaaltje is ondertussen voor niets gehuurd bijna iedereen stond buiten steeds, was ook tot de avond echt heerlijk weer. Me nichtje en ik hebben heel hard gejankt, ik denk dat ik haar het meeste ga missen van allemaal.. We zagen elkaar altijd al weinig altijd alleen op feestjes, en vroeger als ik dan bij mijn oom en tante was en zij bij onze opa ( wonen in dezelfde straat bijna heel onze familie :S ) Maar onze band is zo ontzettend sterk dat ik meteen moest janken toen zij ging huilen Verder heb ik het zo ontzettend gezellig gehad met de moeder van het beste vriendje van me neefje.. Echt een leuk wijf ! Oh wat gaan die twee kereltjes het moeilijk hebben zeg ze spelen al de hele week samen..
Dees moeilijk hoor. Tuurlijk ga je ze missen, logisch ook. Komen ze wel nog es op bezoek? Of gaan jullie af en toe naar Nederland? Raar zeg, dat je straks zo ver weg zit.
He, maar ikke is stoer. *zegt ze met de neus hoog in de lucht* Ja dayenne heeft gelijk. Raar idee hoor. Dit is onze laatste avond zo met z'n 3en. Zag op hyve al dees dat berichtje van je nichtje. Die heeft t er volgens mij echt moeilijk mee.
Jaaa zielig he. Ach ja, vind het ook wel lekker hoor. Ik word altijd zo moe van uitslapen. Zo lui. En nu ben ik elke dag best actief.