Ja ging wel goed. Viel me reuze mee. Was zelfs best gezellig. Maar ik was wel blij dat ik weer terug was, bij mijn mannetje en katje.
Er komen wel wat familie van ons en vrienden van mijn oom en tante op bezoek.. Me nichtje komt ook zeker weten ! De moeder, broertje van het beste vriendje van me neefje komen ook op bezoek. Dus we zien nog wel mensen van uit hier gelukkig.. En zodra wij genoeg geld en vaste baan hebben zullen wij ook wel een keer naar NL komen. Het is zeker moeilijk, maar ik ga eigenlijk niemand missen alleen me moeder en me nichtje.. Als ik er nu al aan denk dat ik niet zomaar even naar me nichtje toe kan komen of elke keer zomaar kan even msnen met dr kan ik al huilen :'( Zij weet ook van onze wens en ze is zoo blij voor ons ze vind het echt geweldig !
Truus je bent echt stoer ja ! Ben wel blij dat ik nog even lekker met jullie kan kleppen, ga dat echt missen ! Die gezellige avonden of dat ik dan jullie gezellige geklep de volgende ochtend las echt geweldig ! En me nichtje heeft het echt moeilijk mee, die schat Ja die Dayenne heeft het soms gewoon leuk gehad op dr werkweek dat is ook stoer hè.. Dus Dayenne is nu ook stoer, en als ze morgen positief test is ze nog veel stoerder
Wat fijn dat ze zo blij is! Lief van dr. Meisie toch, kan me voorstellen hoor, dat je moet huilen. Tis ook niet niks. Maar wel fijn dat ze op bezoek gaan komen.
Met positief testen bedoel ik dat het streepje duidelijker is dus En wat raar zeg dat jij sochtends nooit zo vroeg kan plassen Maar anders doe je het toch even snel bij je kliniek, zeg je gewoon dat je moet poepen .. Krijg je ook eten daar?
Hahaha ja is goed, ik zal zeggen dat ik moet poepen. Maar ja, als ik dan duidelijk positief test, dan kan ik het denk ik niet onderdrukken hoor. Ga helemaal los dan haha . Ja we eten tussen de middag lunch.
Fijn hoor, dat jullie toch wel veel bezoek gaa krijgen. Kan me indenken dat je je moeder en je nichtje gaat missen. Maar gelukkig heb je je telefoontje mee, kun je in ieder geval sms-en. Hou je toch nog contact hoewel t wel anders is natuurlijk. Lieverds, ik ga naar bed. Lieve Dees, ik heb t altijd heel erg gezellig met je gevonden, ik ga je heel erg missen. Heb veel aan je gehad. Geef je een heele dikke knuffel en een dikke kus. Ik wens jullie een goede en voorspoedige reis toe. En als we ooit besluiten om naar spanje op vakantie te gaan, dan zal ik zeker voor torrelmolinos kiezen. Dayenne; succes morgen met testen. Ik denk dat ik wel weet wat de uitslag is. O, en Dees, wil jij mij sms-en als je een sms van dayenne hebt gekregen? (even doorsturen) Ben ook nieuwsgierig natuurlijk
Is het een beetje te happen? Hahaha nou hou je gewoon rustig hoor dan En ik kan ook wel wachten als je eventueel in de avond test hoor ! Dan zit ik net te eten ofzo krijg ik opeens een smsje Joehoee ik ben zwanger, zit ik dan bij me andere nicht helemaal blij te zijn
Aah wat lief van je Dees. Ga je echt missen *pinkt een traantje weg*. Ik zal je denk ik wel gelijk smsen. Kan ik niet langer ophouden dan hahaha.
Jaa, gelukkig houd ik contact met ze Heel erg bedank lieve Truus, ik ga je ook ontzettend missen ! En ik heb ook altijd veel aan jou gehad ! Ik kan niet wachten op 16 mei dan krijg ik een hele mooi mms ! Doe rustig aan, en zorg goed voor de meiden hier hè en voor je zelf natuurlijk En ik hoop dat je ventje van gedachten kan veranderen en ook naar een warm landje wilt ! Ik sms je zeker weten zodra Dayenne heeft gesmst.. Besluit ze het in de ochtend te doen wacht ik wel tot 11 uur zodat je uit kan slapen Dikke knuffel,kus en slaap lekker !
AAh Dayenne, een hele dikke knuffel voor jou lieve schat ! Ik ga nu helaas weg het nichtje van mijn oom is er en ik ga zo lekker douchen, en voor het laatst (voorlopig ) de liefde bedrijven hier in NL haha. Ik hoop dat je morgen ochtend vroeg kan plassen en anders heb ik wel geduld ! Kusssiee en knuffel en ik duim ontzettend hard voor jou en ook voor Dees..
Hoeft niet meer dees, ze heeft mijn nummer. Tenminste als ze dr PB heeft geopend. Hihi Dayenne heb je m? Nu kan dayenne 1 bericht naar ons beide sturen. Net zo handig. Nu gaat ik echt naar bed. Lieve Desiree, ik zal goed voor onze meiden zorgen. Zal ze een beetje in toom houden. Want soms..........Nou ja weet je ook wel. Ik houd je zeker op de hoogte van de ontwikkelingen hier. Ben weg (denk ik)
Een dikke knuffel terug Dees! Veel succes morgen, ik zal aan je denken. Tot snel lieverd! Truus ik heb je pb Thanks. Jullie horen morgen van me! Slaap lekker lieve meiden. Dikke knuffel voor jullie.
sucre je was prachtig! en hopelijk een reuze leuk dag gehad dayenne een dikke proficiat he en ik hoop dat je streepje vlug donkerder mag worden hoor ikdus je zal wel al vertrokken zijn maar ik wens je toch nog een heel leuk verhuis toe en geniet van jullie nieuwe start hier ben ik al hans het weekend mislijk en overgeven pfff maar ik mag morgen ons wondertje gaan bewonderen en dan weet ik alweer van waar het komt he
Goeie moggel ff snel lezen hoor hier stelletje kletskousen.............. Dayenne wat spannend meid maar een streep is een streep hoop het straks te lezen datie nog vetter is. Desiree ik wil van jou ook snel lezen van een positieve test. Ik ga weer ik moet gaan werken tot vanavond. dikke knuf voor iedereen en ikdus ik zal je missen meid.
Goedemorgen dinnies! Dayenne, ik vind het geweldig voor jullie. Ik ben zo blij. Krijg weer helemaal hoop! Jij word een supermama! Hoe gaat het met de rest? Goed aan het oefenen? Mijn man (wat klinkt dat leuk ) is ziek. Wel zielig..