Hey hey dames Jeetje wat heb ik al weer een hoop gemist jullie kletsen wat af met z'n alle haha sucre hoe was je trouw feest ! ? Ik heb gister voor het eerst echt geoefend wauw dat was echt een hele ervaring dat was vet niet normaal haha Gr. Cat
Haha, lekker he, dat oefenen . De bruiloft was echt super. De zon scheen, iedereen was er. Ook de ceremonie was geweldig. De ambtenaar deed het super. Iedereen was onder de indruk en iedereen pinkte een traantje weg. Het feest s'avonds was ook zeer geslaagd. Ik heb de hele avond gedanst. Heerlijk! En de huwelijksnacht? Sja, erg fijn .
Sucre, wat fijn om te horen! Nu hopen op een honeymoon-baby en het sprookje is compleet. Nou, ik ga er weer vantussen, ben zo moe dat ik bijna in slaap val (hier op mijn werk) .
Zo zo ik moest weer f bij lezen na al dat geklep van jullie haha. @sucre wat zagen jullie er mooi uit en jullie hadden echt geluk met het weer! Hoe gaat het nu met je man voelt ie zich al wat beter? @desiree? Hoe is t? Ik hoop dat de streep wat dikker was! @truus hoe gaat het met jou en je elftal? @de rest hoe is t dames lekker van het weer genoten afgelopen weekend?
Met mij is t goed. Alleen die elftalwil nog niet echt vlotten. We zitten namelijk met een levertijd van 9 maand. Dus tja, dan schiet t niet erg op he! Nog nieuws hier van Dayenne en Desiree?
Hey hey Wat fijn om te horen dat alles goed verlopen is ! En ja dat oeff. is heel erg fijn ! Nou truus ik zou zo met je willen ruilen haha Gr. Cat
Hoi Catwomen, Dat kan ik begrijpen! Het zou wel leuk zijn als je voor die tijd zwanger bent, dan hebben jullie ook iets moois om naar toe te leven als hij weer terug. Kennissen van mij hebben dat ook gehad. Hij ging weg, zij net zwanger, wilde ze ook graag, maar je moet gewoon geluk hebben eigenlijk. Als je alles zelf kan timen dan is het wel erg makkelijk. Zal voor je duimen! Wanneer ga je beginnen met testen!? Gr Shy
Hoi Desiree, Heb nog steeds een klein beetje hoop, want ben nog steeds niet ongi. Maar ja wat niet is kan nog komen. Zit nu op dag 36 dus zal wel een keer tijd worden! Weet je tenminste waar je aan toe bent. Moet wel zeggen dat mijn buik de laatste dagen anders aanvoelt. Maar echt met dat lijf van mij na de pil weet ik het ook echt niet meer hoor. Kun je me alleen wat uitleggen!? Je zegt na je test die positief is moet je maximaal 18 dagen optellen.... Hoezo 18? en als het langer is wat dan en je bent niet ongi? Gr Shy
Desiree en Dayenne......... Wanneer komen jullie nou toch eens een keer met nieuws? [-o< Zit me helemaal op te vreten van de zenuwen.... :-k
Hoi truus .........en de rest, Ik ben nu ook wel benieuwd hoor.......kom op dames ik wil het weten hoor
Ja en zo ist! ! ! Hoe is t meid met jou? O ja, heb heerlijk genoten van t mooie weer. Vond t alleen jammer dat ik gisteren een dubbele dienst moest werken. Dus eigenlijk te weing heb kunnen genieten. Zaterdag naar de zwarte markt geweest, toen even lekker buiten gezeten ijsje eten. HEERLIJK!
Ja goed......Heb een heerlijk weekend achter de rug en hoef deze week alleen woensdag nog maar te werken en dan lekker vrij. Hoop dat het net zolekker weer word als het van het weekend was. En als de tijd dan een beetje op wil schieten is het zo volgende week......Maar eerst wil ik weten hoe het met dayenne en desiree is
Morgen heb ik weer een afspraak met m'n verloskundige. Mag ik lekker weer hartje van mijn liefje luisteren. Oma gaat ook mee. Zal dus lekker emo worden als ze hartje van dr eerste kleinkindje hoort. Dezeweek hoef ik gelukkig ook niet veel te werken. Morgen, donderdag en vrijdag ochtend. Nou daar word ik niet moe van. Mag ik je vragen wat jij doet voor werk? Ik wil weten hoe t met Desiree en Dayenne is!
Tuurlijk mag jij dat vragen. Ik werk in een supermarkt voornamelijk afdeling agf. Maar ik kan alles heb zowat alle afdelingen wel eens gedaan. Agf is wel erg zwaar werk maar dat is zuivel ook moet vaak kisten van 20 kilo tillen.
Dan mag je dat niet meer doen als je zwanger bent hoor. Dat is dan veel te zwaar voor je. Lijkt me nu al heel zwaar trouwens. Maar ja, word ook van mijn vak gedacht, terwijl k t best mee vind vallen.
Ja ik weet dat het zwaar is maar als het te hoog opgestapeld staat laat ik het door iemand anders er af halen. Het liefste zou ik terug willen naar de kassa maar ja of dat erin zit weet ik nog niet ik heb een eikel van een baas
Dat is inderdaad wel heel verstandig om te doen. Iemand anders die hoge kratten eraf laten halen. Boven je macht tillen is zowiezo zwaar vind ik. Waar staan de letters AGF voor dan?