Hey Shy en de rest Ik heb vandaag voor het eerst een test gedaan kon niet wachten haha maar het rare is een test was pos 100% en de andere niet wel van 2 verschillende merken maar toch is toch raar ! Tja gewoon door gaan met sexy time voor ons haha Gr. Cat
O ja, tuurlijk dom van me. Had ik zelf ook kunnen bedenken. Uitkijken hoor dat je niet de erectiespin tegenkomt in een doos bananen. Die beestjes zijn zeer giftig. Ben je wel eens iets tegengekomen in een dos bananen?
ovu test als ik nu al een zwangerschaps test zou moeten doen ben ik wel heel erg overdreven enthousiast haha
Ja een erectie spin. Die hadden ze hier in de buurtergens in een doos bananen. Een levende. Ze hebben m gevangen en naar de dierenarts gebracht om te kijken wat t was. Was dus een erectie spin. Mannen die gebeten worden door deze spin, krijgen een zeer lange en zeer pijnlijke erectie. Een beet kan zelfs dodelijk zijn. De spin hebben ze laten verzuipen, voordat ie enige schade kon aanrichten.
ga ff net 5 kijken kom straks nog wel even online Gr. Cat ( dan zal ik het anders nog wel een keertje uitleggen haha )
Misschien is t handig Catwomen als je een banner neemt. Dan weten wij waar je zit in je cyclus. Tja, ben niet blond maar wel zwanger.....en zwangeren kunnen ook niet zo best nadenken... Heb tegenwoordig ook zo vaak van die domme opmerkingen. Tja, kan t ook niet helpen. Manlief heeft dr wel lol om gelukkig.
Hahahahahaa ik had jou reactie gemist truus van daar dat ik het nie snapte. Nee gelukkig ben ik nog geen "erectie"spin tegen gekomen. Wel pas geleden een ander beest ik denk dat het een kakkerlak was die hebben ze voor mij met een zakje opgepakt en in het zakje doodgetrapt echt smerig. In de bloemkool kom ik regelmatig slakken tegen die in het groen verstopt zitten. En 1 keer een verdwaalde wesp in een doos komkommers heb buiten het deksel eraf gehaald en snel naar beinnen gegaan voor dat ie boos zou worden en gaan steken.
O ik ben ook schijtsbenauwd voor spinnen. Als ik dr 1 in huis vind pak in de sleutels en ga weg. Stel je voor dat die op mij springt! Van de week had ik dr nog 1 naast bed lopen. Manlief had m wel doodgemaakt. Maar heb de hele nacht haast niet geslapen. Had ook gedroomd toenover spinnen. Bah..... TOch vies hoor, al die beesies in de groetne en fruit. Alles wat meer dan 4 benen heeft, vind ik zo leuk meer.
Tsja ik weet het maar je het is nou eenmaal zo Ik hebgelukkig 2 katten dus dat scheelt wel wat in inseten en verder probeer ik er maar niet teveel over na te denken want anders durf ik dalijk niks maar op mijn afdeling aan te raken
Ben dr nog wel hoor. Had even telefoon. Tja, heb een hond. Maar die doet ook niks met spinnen. Dus daar heb ik ook niks aan. Hij jaagt ze jammer genoeg niet naar buiten.
Nou die poezen van mij gaan er mee spelen en soms eten ze de spin op.... Maar ik kijk toch wel uit want spinnen kunnen zich heel goed voor dood houden en dan wil je hem opruimen en dan is ie pleite
Nou die poezen van mij gaan er mee spelen en soms eten ze de spin op.... Maar ik kijk toch wel uit want spinnen kunnen zich heel goed voor dood houden en dan wil je hem opruimen en dan is ie pleite