Hmmmmzzz ergens ging iets mis hihihi. Zeg truus snap jjij nou waar de meiden blijven ben toch zo nieuwsgierig ik wil het echt weten nu eigenlijk best wel meteen
Nee joh, ik snap dr geen sjoegel van. Normaal zijn ze alle dagen hier wel te vinden. En nu wij op hete kolen zitten voor hun, laten ze zich niet zien......... Zullen ze iets aan t vieren zijn met hun mannetjes? O, ik duim wel voor ze! Dat t zo is.
Ja dat hoop ik ook zo voor ze.......... en dan krijg jij ook wat gezelschap op je wolk........ met hoeveel zitten jullie daar nu?
O, ik wou dat ik een mobiel nummer van ze had. Dan had ik ze een sms gestuurd. Heb al in hun berichtengeschiedenis gekeken, maar ze hebben beide vandaag ook nog niks gepost. Bah, vind dr geen hol aan zo. IK WIL WETEN!
Oooowww das best wel al gezellig toch, maar met dayenne desiree en mezelf erbij word het nog gezelliger
Ja ik wil op een gezellige wolk zitten met jullie allemaal. Ookal wor dt misschien dan wel wat krapjes. Dat is dan ook wel weer knussie!
Ja precies knus en gezellig en lekker warm.....Ik heb het nog steeds koudmaar misschien komt dat omdat ik moe ben misschien dat ik morgen maar es even lekker ga bijslapen heb er immers de hele dag de tijd voor. Misschien lekker even onder de zonnebank ofzo heeeeeerlijk
DAYENNE! DESIREE! Joehoe waar blijven jullie nou........Jullie maken truus en mij helemaal gek met jullue gw8t
*ben jaloers! * Ik wilook zo graag onder de zonnebank. Heelrijk ontspannen. Geen zorgen aan de kop. En lekker slapen maar. Maar nu heb ik gelezen dat t niet zo verstandig is voor zwangeren. Omdat je zwangerschapsmasker dtr van kan krijgen. En ook omdat de huid van mijn buik dunner word, dan is t niet goed voor de beeb.
Ja dat heb ik ook gelezen maar over je buik kan je een handdoek leggen dan is die iig beschermt maar ja wat te doen tegen zwangerschapsmasker weet ik niet weet ook niet of insmeren genoeg is
Nee dat weet ik ook niet. Dus daarom neem ik t risico maar niet. Heb niet graag mijn gezicht onder de vlekken. En al helemaal niet omdat ik vrijdag een bruiloft heb. Wil dan niet met een bont en vlekkerig gezicht komen.... Deze week nog eens even kijken of ik nog leuke kleren kan scoren. Wat niet al te duur is, en toch netjes.
Bij prenatal is toch bijna alles met 20 % korting of was dat alleen vorige week? Misschien kun je daar iets leuks vinden
Ja wel een promess en ms etam. Promess heeft geen positie (volgens mij, moet toch eens kijken dan) en ms etam, is niet zo mijn smaak. Ik heb nu een paar keer wat bij een kinderkleding zaak gekocht. Die verkopen ook hele leuke posite kleding. Eens even kijken of zij daar weer wat nieuws binnen hebben. DAYENNE EN DESIREE! NU MELDEN GRAAG!
de H&M bij ons niet. En de C&A collectie stamt ook uit de jaren nul hierzo. Dus is ook geen optie. Vind zowiezo de C&A niet veel meer aan. De rekken hangen hier overvol, waardoor t 1 warboel van kleren is. Je kan dr nooit wat vinden en als je 1 artikel uit een rek wil pakken, moet je dr zo hard aan trekken, dat je vervolgens zo';n beetje het hele rek in handen hebt. Dikke prut daar.
Ow das flink balen dan. Pff is even denken of ik nog een winkel weet.......................Misschien bijenkorf en anders weet ik het echt niet meer