Bijenkorf hebben we niet. Nou ja ik ga wel even shoppen. heerlijk... Maar meid, ik vond t gezellig. Maar ik ga nu stoppen. We gaan naar bed. Tot morgen maar weer. Doei doei
Is goed ik wilde er ook een eind aan gaan maken ga nog lekker ff bank hangen....... Veel plezier met sjoppen en tot snel
Goede morgen dames, Ik wil wel een banner er op zetten maar ik weet mijn cyclus nog niet daarom had ik ook een ovu test gedaan ! Zo ga nu werken tot straks fijne dag voor jullie allemaal Gr. Cat
Dag dames, Wat was het weer gezellig gister avond.. D en D hebben jullie al een zwangerschapstest gedaan? Wij zijn lekker aan het oefenen zodat volgende week hopelijk raak geschoten wordt... Martin heeft gister een nieuwe baan gekregen en dat helpt de zin een stuk omhoog, erg leuk...
Goeie moggel, Dayenne en desiree Ik wil het weten hoor ben nogsteeds super nieuwsgierig...........jullie houden de spanning er wil in
Hey schatjes.. haha... ik ben er even niet online want ik voel me helemaal niet lekker. Gister kwamen de ongi krampen, maar er breekt niks door.. beetje bruin maar geen bloed nog. En ik heb zo'n pijn en ben erg moe, dus ik ben er even niet hier. Ook nog geen test gedaan, misschien morgen, dus tot dan! Liefs Desiree
hier gaat het wel aan het aftellen naar deze avond he dan mogen we naar de gyn en hebben we onze eerte echo ben echt benieuwd verder nog steeds misselijk maar de ganse dag oh ja we zijn heel blij dat we zwanger zijn dus nemen we dat er maar bij he
Hey desiree Balen meid dat je je zo beroerd voelt kan me wel voorstellen dat je even weg blijft. Maar zoals ik al vaker gelezen heb hoeven die krampen niet te betekenen datje ongie word. Dikke knuf en ik duim voor je
Sylvia erg vervelend dat je zo misselijk bent maar ja tis voor een goed doel toch! Spannend vanavond je eerste echo zal wel heel bijzonder zijn om je beebje voor het eerst te mogen zien.
Hoi allemaal. Moest even snel kijken hoe t met Desiree en Dayenne is. Desiree, flink balen meis dat je je zo beroerd voelt. Doe maar lekker kalmpies aan. Kruip maar lekker onder de dekens. Ik hoop op goed bericht van je morgen. Dikke knuffel! Silvia, veel plezier vanavond met je echo. Hoop op een mooi knipperend hartje voor je. Ik moet vanmiddag naar de VK. Hoop voor mij dat ik hartje luisteren mag.
heejj meiden ik was ook erg benieuwt hoe het met dayenne was..dus ik had haar vriend even opgebeld omdat ze zelf niet thuis is.. en ze heeft helaas negatief getest! wat wou ik jullie even laten weten. Liefs xx Marije
Wat balen voor Dayenne......... hoop dat het snel raak is. En Desiree, jij klinkt hoe ik me voelde de week voordat ik positief teste, dussssssss, laat het weten wanneer je meer weet.
Hey dames, Even snel een berichtje vanuit mijn eerste werkdag Desiree geef de hoop nog niet op je weet het nooit nog even afwachten ! Silvia veel succes met de echo vanavond spannend ! Gr. Cat
tot mijn spijt moet ik jullie meedelen dat ik jullie ga verlaten. ik heb vanmorgen mijn echo gehad, en het hartje klopte niet. zal dus moeten hopen dat ik een spontane miskraam krijg en anders laat ik het maandag weghalen(eerder kan niet door feestdagen)
shandro ik wens je heel veel sterkte meid en hopelijk zien we je snel weer terug wil je er eens over praten mag je mij altijd een pb sturen dan probeer ik je er mee door te helpen veel veel sterkte meid xxx