Dank je wel Ja, ben al ongi geweest na ongeveer 29 dagen. Hebben het eerst nog safe gedaan na het stoppen met de pil tot voor 3 weken terug ongeveer. Nu is het: Go for it! Hopen en duimen...
Ja, spannend is dit he. Volgens mij hou ik die spanning geen maanden vol. Als we het in bed maar leuk houden en het geen moeten wordt.
Precies! zo denk ik er ook over. als je het samen maar leuk hebt komt de rest vanzelf..Maar ja spanning zal er toch een beetje bij komen kijken denk ik.. We hopen er maar het beste van!
Slik je wel al foliumzuur? Ik slik Dagravit mama en baby, maar ik ga denk ik aan de etos pillen, tenzij mijn cyclus weer normaal gaat worden. Ik zag dat we ongeveer even oud zijn. Dan zijn er in jouw omgeving zeker ook veel mensen die verwachten dat je snel zwanger wordt, of mensen die het gewoon vragen of je al bezig bent. Heb je al wel mensen verteld dat jullie nu voor het echie gaan?
Hey dames @ helena welkom en veel succes ! @ iedereen een hele fijne avond met hopenlijk veel sexy time Gr. Cat
heey helena, welkom bij het clubje, je hebt ind gelijk dat het in bed leuk moet blijven, bij ons is het nog steeds leuk, en meot het ook zo blijven. nog een paar daagjes en ik kna testen, ben wel wat humeuriger als anders, dus we wachten emt spanning af. heel veel geluk allemaal, en voor anderen, op naar de volgende ronde . ann
Hoi Ann, spannend deze dagen. Wanneer ga je testen, al voor je NOD? Of ga je gewoon rustig wachten tot wat hopelijk niet komen gaat. Succes en ik duim voor je!
Jeetje mineetje. Wat een k*t dag inderdaad. Shandro, heel veel sterkte meid, met t verlies van je kindje. Ik hoop (jeej wat klinkt dit k*t) dat je snel zelf begint te bloeden. Het schijnt dat dat niet zo pijnlijk is dan wanneer ze t weg gaan halen. Je hoeft ons niet te verlaten hoor. Voor steun kun je altijd bij ons terecht hoor. Dayenne, he? wat? hoe kan dat nou? Heb toch echt een streep gezien hoor. Misschien was er wel een vruchtje maar dat die gewoon niet goed genoeg was. Potjandikke zeg. Dit had ik allemaal niet verwacht. En dan Desiree ook nog met beroerd nieuws. Dit had zo'n mooie dag moeten zijn allemaal! Desiree meid, bij jou kan t nog! niet ongi worden! Heb nog sms van Dees gehad. Ze zijn in spanje. Vanacht slapen ze in een motelletje. Ze was dr knap zat van. Van de hele reis. Nou, ik kan me t indenken. Ze was heel nieuwsgierig naar jullie. Ze zal dit berichtje wat ik dr sturen ga niet leuk vinden. OOOO, wat voelt dit vervelend. Maar wil je even melden dat ik bij de VK ben geweest. Mijn baarmoeder lag nu 1 vinger onder de navel. Dat is goed, en volgens schema. Bloedruk goed. Gewicht 1.5 kilo gegroeid. Hartje gelukkig heel mooi horen kloppen. Vk zei nog dat ik een beweegelijk kind heb. Een heeeeeeele dikke knuffel voor jullie die een verschrikkelijk K dag hebben!
Ik snap het ook niet . Misschien was het inderdaad een vruchtje, of die verrekte testen waren niet goed. In ieder geval voel ik me behoorlijk klote. En heb buikpijn, niet normaal meer . Maar jee he, wat rot voor Dees dat ze het zat is. Kan het me voorstellen hoor. In hoeveel dagen zijn ze op bestemming? Of was het de bedoeling dat ze er gelijk zouden zijn? Wat fijn dat je goed op schema ligt! Geweldig zeg. Ben zo blij voor je . En zo trots op jou beeb. *dayenne kijkt naar de buik van Truus en zegt: goed zo beebje, doe maar goed groeien*
En bedankt, nu heb ik dat liedje van dat konijntje doe maar wiebele in mijn kop. Lieverd, wil je even een dikke knuffel geven hoor. Normaal heb je toch nooit zo erg buikpijn? Dan denk ik nog meer dat er wel een vruchtje zat hoor. Alleen dat die niet goed genoeg was. En dat je lichaam m daarom afstoot. Wat Dees betreft. Het is niet mogelijk om in 1 dag naar spanje te rijden. En al helemaal niet zuid spanje. Ze gaan vanacht ergens overnachten. Afgelopen nacht hebben ze ook haast niet geslapen. Ze zijn gisteravond tegen 23.00 vertrokken.
Huh, door wat heb je dat liedje in je hoofd dan? Dank je voor de knuffel. Fijn hoor . Doet me goed. Normaal heb ik wel hele erge buikpijn, alleen dit is net even iets erger. Ik krijg het ook elke keer heel erg warm, en begin dan helemaal te zweten. Maar het gekke is, ik bloed bijna niet. Een halve tampon voor de hele dag ongeveer. Ach, misschien komt dat nog. Ach ja tuurlijk, dat kan ook niet in 1 dag. Balen dat ze haast niet geslapen hebben. Ik hoop dat ze er snel zijn, dan kunnen ze tenminste uitrusten.
Doe maar goed groeien. Door dat stukkie. zo gaat t ook in dat verschrikkelijk irri liedje. Meid. ik moet stoppen. Accu is leeg. Dikke knuf, en lekker slapen. Ik spreek je morgen hopelijk nog wel weer.
hallo ik hoor hier heel wat slecht nieuws ik wens Shandro heel veel sterkte en dayenne wat vervelend zeg dsat je dan toch nog ongesteld ben geworden hier heb ik gisteren de echo gehad en het was supper ons beebje goed gezien had armpjes en beentjes en we hebben een mooi kloppend hartje gehoord en gezien alles in orde dus supper gewoon ik probeer mijn echo in mijn album te krijgen hoor
goeie morgen meiden nog een dikke week en mag ook mijn echo voor het hartje laten nemen maar morgen mijn verjaardag ben eens heel benieuwd papa komt vandaag logeren joepie truus heel fijn dat je een beweegelijk beebje hebt dan is het na de bevalling een beetje rustig dat is toch wat ze hier zeggen xxx
Hoi Kitty wat spannend dat je echo eraan komt. Ik heb gisteren veel geslapen, nu nog buikpijn maar bij de apotheek pillen gekregen tegen die vreselijke baarmoederkrampen! Het haalt het ergste er wel af gelukkig. Maar zo te zien wordt mn cyclus nu wel erg regelmatig lutteale fase 14 dagen weer, totale lengte 29 dagen, en eisprong op dag 15. 1 voordeel tenminste.. Heb gisteren toch maar als dag 1 gerekend, was bijna alleen maar bruine zooi, maar ook een beetje rood. Nou dayenne we lopen weer gelijk, ik had hier wel ongi verwacht, maar bij jou niet. He bah, ik vind dit zo kut allemaal er moet nou wel eens een keer een beebje bij jou in je buik komen en blijven ook! Gaan jullie nog wat doen vandaag, ik niet beetje ontspannen want alles doet nog steeds pijn helaas.
Goedemorgen meiden! Truus, wat heerlijk dat je beebje het zo goed doet. Daar mag je echt van genieten hoor! Dayenne, gaat het weer wat beter met je? Sterkte! Desiree, word jij ook langzaam weer een beetje mens? Sterkte! Kitty, je hebt allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Morgen je verjaardag. Dat wordt dus geen wijntjes drinken. En volgende week de echo. Super! Sylvia, wat een mooi kind heb jij zeg. Wat geweldig om je ieniemieniemensje zo te zien. Geniet maar lekker. Voor de rest, alles goed? Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
Wat zijn jullie toch lieve meiden. Deesje dank je voor je lieve woorden. Voor jou is het ook flink balen. En rot dat je zulke krampen hebt! Ik hoop dat het snel wat minder wordt bij je. Ik heb ook hele erge krampen. Heb al van die menstruatiepijn-pilletjes genomen, normaal helpen die bijna gelijk, maar nu niet. En heb zelfs de dosering verhoogd, maar nog helpt het niet. Ik wil niet weten hoe erg de buikpijn zonder die pilletjes is. Sucre dank je wel! Hoe gaat het met jou? Ga je vandaag nog wat doen? Ik doe vandaag rustig aan. Ik kan bijna niet lopen van de pijn. Misschien dat ik zo even naar de dijk wandel, om tot rust te komen. Fijne dag iedereen!