sucre bedankt voor je berichtje, ik wacht rustig de nod af, en we zullen eht dan wel zien, misschien is mijn cyclus ook wel wat lnager, want die is nog neit stabiel. afwachten dus, voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd, voor mensen die zwanger willen worden, heel veel succes, en voor de mensen bij wie het niet wil lukken en of mis gaat, heel veel sterkte en succes voor de volgende ronde. liefs ann
Hallo, Hoe voelt iedereen zich vandaag.......Ik voel me goed. Heb lekker tot en met zondag vrij. Hopelijk gaan we veel leuke dingen doen doen is het sneller 6 mei want ik word weer nieuwsgierig en ongeduldig
hoi catwomen en de rest, Werd vanmorgen wakker en ja hoor, de duiveltjes waren gekomen. Met een cycles van 37 ga ik dus voor ronde 2. Ben benieuwd of ik op deze cycles blijf of dat hij weer veranderd. Maar zwaar aan de klus weer Ga maar aant testen deze maand en hopelijk wordt het wat. Catwomen@ nu al een posi test?! das wel heel snel dan, maar ja je zou zeggen positief is positief toch.... Heb je later nog een test gedaan? Ze zeggen dat je na 6 uur nogmaals kan testen en als het dan hetzelfde is je zeker weet dat het goed is?! Gr Shy
He meiden. Shy balen zeg dat je ook al ongie bent geworden. Lijkt wel of t in de lucht hangt. Heb ons deesje en berichtje gestuurd van alle narigheid hier. Ze was dr niet blij mee. Ze wenst jullie allemaal heel veel sterkte. En ik moet jullie allemaal een hele dikke knuffel geven. Dus bij deze. Morgen komen ze aan op plek van bestemming. Dayenne en Sucre, wat grappg dat jullie bijna buren zijn. Vast niet zo dichtbij als miranda en ik. (weet niet of jullie t nog herinneren kunnen) Cinneltje, moest jij niet bij de tuincentrum zijn vandaag. Maxima kwam daar handjes geven.....Is leuk ja! Dikke X Verder heb ik geen nieuws.
Heej Truus Fijn die knuffel van Dees. Doe haar maar een dikke knuffel terug. Ja ik kan het me nog herinneren van Miranda. Zie je haar nog wel es? Jammer dat ze hier niet meer is. Slaap lekker allemaal, Knuffel
Hey Shy Balen zeg vind het echt klote voor je ! Hopen dat aankomende maand een betere maand word ! Ja over die pos test volgens mij was die test een beetje van slag haha had later op de dag nog een test gedaan en die was neg. Tja ik vond het al zo vreemd Ben benieuwd hoelang mijn cyclus gaat zijn ? Nou Shy een dikke knuffel voor jouw en een grote chocolade taart ( hoop dat je dat een beetje helpt ) Liefs Cat.
Hoi dames Alles goed hier wel hoor leuk aan het spelen met de wii. Truus ik moest gewoon werken gisteren dus ik hebgeen handjes geschud. Voor iedereen die de duivels heeft gekregen of nega heeft getest dikke knuffel van mij
Goedemorgen allemaal. Wat zijn er toch veel mensen ongi, bah! Gisteren fijn nieuws gekregen: 1 van mijn beste vriendinnen is zwanger, al 10 weken. Ik was zo blij voor hun, maar toch, ik kreeg ineens zo sterk het gevoel van ik wil ook! Ik gun het hun enorm hoor, maar dan word ik toch een soort van jaloers. Sorry . En dat terwijl ik toch heel erg blij ben voor alle zwangeren! Verder alles goed, mannetje nog ziek, dus van klussen komt niet veel. En dat terwijl dit best eens onze vruchtbare dagen zouden kunnen zijn, als ik een normale cyclus zou hebben. Ja ik weet het, ben er weer eens te veel mee bezig.
Hey Sucre, Ik kan het mij goed voorstellen ik heb dat ook hoor het wil niet zeggen dat je het de andere niet gunt maar zelf wil je ook graag natuurlijk mag je dan jaloers zijn ! Je bent gewoon jaloers op die pos. test niet op de pers. zelf Jammer dat je man nog ziek is ! Gister sexy time gehad maar niet op voor een baby is ook leuk maar ja achteraf denk je ook van nou dat hadden we mooi kunnen gebruiken ( sorry dames moest het even kwijt ) Logisch dat je er veel mee bezig bent is toch iedereen ( onbewust of bewust ) het is toch ook iets heel bijzonders ! Liefs Cat.
Tja ik weet het ook niet het was zo gezellig haha En ik vind het ook zo stom om te zeggen "Ja nu moet ie er in ofzo" Ja of ben ik echt de enige die daar moeite mee heeft Ik wil het moment niet verpesten zeg maar Gr. Cat
Oooh aha. Ach meid, soms moet je het ook voor de lekker doen he . Doen wij ook hoor. Wanneer heb je je ei? Misschien is het handig om een banner te nemen, dan weten wij waar je bent in je cyclus .
Ik weet nog niet wat mijn cyclus is zit in de eeste ronde en heb een spiraal gehad ik was in die tijd helemaal niet ongi dus het blijft nog even een verrassing doe wel geregeld een ovu test dus het is nog even wachten Gr. Cat