Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi nee hoor grapje. Ik verveel me ook! Ga m'n mannetje maar es vervelen :).

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    oe das ook een goed plan.....hihi. Weet al waar wij dan belanden :)

Nog een beter idee dat spelletje op de pc te spelen.
    Tot morgen (of de volgende x)

Groetjes aan je mannegie.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha ja wij ook hoor :). Veel plezier :p.

Tot de volgende keer!
    Jij ook groetjes aan je mannetje.

xxxxx

4. Niet meer actief

Nee, nog niet ongesteld geworden.
    Vanochtend nog voor de zekerheid getest, want vrijdag had ik best veel thee op en soms moet ik er echt heeel vaak van plassen, dus dacht doe het voor de zekerheid.
    Maar nog niets dus, heel vervelend.
    Als ik 20 nov nog niet ongesteld ben ga ik naar de dokter! Want dan ben ik het zat anderhalve maand.

Krijg jij nog bericht van het AMK wat ze gaan doen etc?

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goeiemorgen Dees!

Jee wat balen dat je nog niet ongi bent. En een nega test :(. Gut zo kom je ook niet ver he...

Heb nu nog niets gehoord van het AMK. Ze zouden bellen als ze actie zouden ondernemen. Dus ik vind het best spannend. Ben zo bang dat mijn ouders boos worden, stom he...Ik was vrijdag nog bij mijn moeder geweest, en was zo bang dat ze al die brief hadden gehad! Want dan zou ze vast iets vragen aan mij, en ik móet dan liegen en zeggen dat ik er niks van weet omdat ik anders geen kans meer heb dat mijn broertje bij mij komt wonen. Pffff dat vind ik zo moeilijk, ik kan heeel slecht liegen. Gelukkig had ze nog geen brief gehad (tenminste, ze zei er niks over). Voorlopig ga ik niet meer langs bij haar! Was me veel te spannend.

Hoe gaat het verder met je? Ga je nog wat leuks doen vandaag?

xxxxxx

6. Niet meer actief

Ik kan het begrijpen dat je het spannend vind, zou ik ook vinden.

Met mij gaat het verder goed en met jou?
    Ik ga vandaag niet veel doen, boodschappen en dan zoals altijd naar me tante en oom..

We hebben echt goed nieuws we weten nu waarom me vriend maar 10.000 kon lenen.
    Maar hij heeft een instantie gevonden waar hij meer kan lenen, die mensen hun best gedaan dat het meer werd, en het is ook meer geworden.
    Echt fijn! Nu moeten we wachten tot 1 januari, een collega van mijn oom en tante wilt ook mee naar spanje, en krijgt 1 januari een vast contract, en hij moet dan ook een lening aanvragen.
    Huis van me tante word binnekort te koop gezet! En dan kunnen we lekker weg :D..

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hee dayenne en Dees!

jeee dayenne wat een toestand allemaal he, ik kan me voor stellen dat het erg spannend is allemaal. Ik hoop en duim voor een goede afloop meissie!

Hoe gaat het verder met je?

Hee dees!

Wat klote zeg dat je nog steeds niet ongi ben! als je dan toch ongi moet worden dan maar meteen he! Ik baalde de eerste keer verschrikkelijk toen ik ongi werd, omdat iedereen natuurlijk hoopt dat het raak is! Maar zo langzaamerhand begin ik te beseffen dat ik eigenlijk veel mazzel heb gehad met een cyclus van 25 dagen meteen na het stoppen met de pil.

Ik hoop dat je ongi snel doorkomt meid! E ndat je door kunt naar de volgende ronde! En als het niet wil lukken met je ongi geef ik je groot gelijk dat je even langs de HA gaat daar zijn ze tenslotten voor!

Succes meiden!

Liefs Wendy

8. Niet meer actief

Inderdaad, als ik toch niet zwanger ben laat de ongesteldheid maar komen dan.

Ik zeur nu al dagen tegen me buik van word nu eens ongesteld, maar luisteren doet ze niet :(.
    Echt irritant, want hoelanger het duurt hoe moeilijk je eisprong te vinden is. Ik heb al tegen me vriend gezegt we houden ons er gewoon minder mee bezig, we zien wel wanneer het komt.

Hoe gaat het verder met jou?

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He meiden,
    Hoe is t vandaag?

Dees nog altijd niet ongie? en weer een nega test. :cry: Balen hoor. Maar ik duim vrolijk voor je verder. Baat t niet schaadt t niet.

Dayenne spannend hoor dat je ouders waarschijnlijk vandaag een brief van t amk krijgen. Hou ons op de hoogte.

Hier t idee dat eitje eraan zit te komen. af en toe voel ik weer iets links onderin m'n buik.

Whoehoe!
    dit is min 300 ste berichtje...... :p :whistle:

10. happy84

happy84 Nieuw lid

5 nov 2007
    4
    0
    0
    Hey Hello allemaal

Ik ben nieuw hier en val maar meteen met de deur in huis!

Ik ben 27 september gestopt met de pil en heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad. Nu heb ik krampen helemaal onder in mijn buik en dan aan de linkse kant! Ook een erg gespannen onderbuik, weet iemand wat dit kan zijn?

groetjes happy84

11. Niet meer actief

Dankje wel, ik duim ook voor mezelf dat de ongesteldheid snel komt.

En ik duim voor jou dat je ongesteldheid uitblijft deze maand!

12. Niet meer actief

Welkom
    Grappig zijn we tegelijk gestopt!
    Ben jij al normaal ongesteld geworden zonder pil?
    Ik kan verder geen antwoord geven op je vraag.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Hee Happy!

Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Lep op het is wel erg verslavend haha.

De steekjes en het strakke gevoel dat je omschrijft kan te maken hebben met ontpillen. Dit is echt vervelend. Ik had in de eerste ronde echt allemaal zwangerschaps kwaaltjes maar helaas.

Ik hoop natuurlijk dat het de eerste keer raak is voor je, maar hou in je achterhoofd dat je lichaam je verschrikkelijk voor de gek kan houden. (hier kunnen de andere meiden over meepraten denk ik!)

Heel erg veel succes ik duim voor je!

Liefs Wendy

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee dees!

Met mij gaat het wel redelijk. heb twee dagen krampen in mijn buik gehad en wit verlies. Ook het gevoel dat er een steen in je buik zit... een zware onderbuik.

Verder heb ik vandaag echt een kei rode kop en sta slap op mijn benen. Misschien heb ik heel veel geluk of ik krijg gewoon de griep hahah!

Liefs Wendy

15. Niet meer actief

Hoop dat je heeel veel geluk hebt!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoop ik ook haha lief van je!

Jij ook veel geluk meissie!

Kus Wendy

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    (even snel, ik moet eigenlijk weg)

GEFELICITEERD TRUUS! :whistle: \:D/ :thumup: =D>

18. Elida

Elida Lid

10 okt 2007
    45
    0
    0
    amsterdam
    hi,

een vraagje, ik hou sinds kort mijn cyclus bij, en in september had ik een cyclus van 27 dagen en in oktober 25, ik wil mijn banner goed invullen maar ik weet niet wat ik in moet vullen, moet ik nu 27 of 25 dagen in vullen om mijn vruchtbaredag uit te rekenen..

ik heb dus nu 25 dagen ingevuld

ik snap het gewoon even niet niet
    iemand een tip of hulp

bedankt alvast

groetjes

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Elida!

Je kan het beste van je langste cyclus uitgaan, dus 27 dagen.

Groetjes Dayenne

20. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hoi meiden

truus gefeliciteerd met je berichtjes hahaha

wen ik hoop dat je gewoon super veel gelukt heb meid

hier alles goed alleen super zenuwachtig of die nu bevrucht is of niet 15 november moet ik terug komen op controle bij de gyn

heb nergens last van alleen me tepels beginnen steeds meer zeer tedoen en ze zijn ook steeds erg hard :oops:

nou tot vanaaf ga nu beginnen met bami maken

Deel Deze Pagina