ja dat hoop ik ook want dit is ook niks zo is elke keer maar afwachten en we hebben eigenlijk maar 2 rondes die we kunnen proberen want daarna moeten we 5 maanden stoppen ivm een uitzending van mijn vriend Maar ik heb bij mijn plaatje de dag gezet die zal ik dagelijks veranderen ! hebben jullie toch een beetje een idee waar ik zit in mijn cyclus Gr. Cat
Hee Cat, dat is handig! Wel moeilijk dat je vriend straks 5 maanden weg is. Dat heb ik ook eens gehad. Achteraf gaan de maanden erg snel voorbij hoor. En sexy time zonder de daad moet je vooral blijven doen hoor! Doen wij ook (alleen denk ik dan, oh, als...). Fijne dag allen, tot laterzzzzzz
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is. Maar volgens mij merkt vriendlief er niet zo heel veel van anders is het voor hem ook niet echt leuk. Maar we genieten beiden van sexy time en dat is denk ik ookheelerg belangrijk dat hij ook weet dat het niet alleen om zn zwemmertjes gaat haha
Ja idd helemaal mee eens het moet wel leuk blijven en niet alleen maar om de zwemmers gaan Ik weet hoe het is als mijn vriend weg is dat heb ik al 2 x eerder meegemaakt hij is militair dus dan heb je dat he het is niet leuk maar ja je moet de tijd toch door zien te komen en dat gaat ook wel weer lukken als hij maar heel weer thuis komt zonder psyg klachten en al we zien het wel Liefs Cat
Zo dat lijkt me echt zenuwslopend als je man/vriend op uitzending moet! Een vriend van mij gaat in november en een vriendin in juli en ik ben zelfs al een beetje zenuwachtig en dan heb ik niet eens een relatie met ze laat staan jij! Is er ook iets voor de achterblijvers een manier waarop jullie contact met elkaar kunnen hebben ofzo?
Pfff lijkt me zwaar hoor. Mijn vriend wilt ook graag in het leger, maar als ik eerlijk ben dan vind ik dat helemaal niks. Hij denkt er gelukkig nog even over na .
hey dames. Hier was ik weer eens een keer. Hoe is het hier. ( als ik alles terug moet lezen ben ik morgen nog bezig) gr anja24
Jeetje Sucre, ik zie nu pas je foto's. Prachtig zeg! Wat zijn jullie een mooi stel! En ook een geweldige jurk...*zucht* Echt prachtig.
Wij hebben frietjes gegeten, al had dat wel wat voeten in aarde. Normaal halen mijn vriend en ik dat gezellig samen. Nu vond hij het opeens nodig te protesteren. Wat is daar nu gezellig aan. Mannen...