ja heerlijk even een avondje voor mezelf. ik he vanochtend gewerkt. Ik werk met verstandelijke gehandicapten die autistische zijn in een leefgroep. en jij?
Ja helaas wel. Ik kan echt niet tegen nachtdiensten. Maar die horen er wel bij. Jij? Ik merk ook dat ik door die onregelmatigheid veel vermoeider ben en dus minder zin heb. Dat is wel lastig bij een kinderwens.
ik draai geen nachtdiensten. daar hebben wij een ander team voor. Ik werk dagdienst: 7.15-15.15 / of 14.15-22.15 ik werk ook af en toe 6 uurs diensten. en in het weekend soms 4 uurs diensten. xx
Owh dat is wel heeeel fijn! Ik werk soms tot 2330 uur en dan de volgende ochtend weer om 730 uur beginnen. Dat breekt op en moet niet te vaak gebeuren.
jeetje een erge korte wissel ik werk nu 32 uur in de week. maar ga vanaf juni ga ik 24 uur werken. Ik vind het altijd wel lekker dat je meerdere vrije dagen hebt, omdat je onregelmatig werkt. en door de weeks lekker vrij. xx
Ja dat vind ik ook erg fijn. Waarom ga je minder werken? Ik werk nu ook 32 uur. Als we ooit kinderen mogen krijgen wil ik ook minder werken. Mijn vriend wil dan ook een dag minder werken. Ja de ideeen zijn er al, nu het beebje nog .
omdat het nu financieel mogelijk is ga ik nu al minder werken. het kan ook op mijn werk. In aug worden wij doorverwezen, en dat zal ook wel tijd en energie kosten. dan wil ik het al geregeld hebben. Wij hebben zoiets van straks moet het financieel kunnen ds nu ook.
Zijn jullie dan een jaar bezig? Ik hoop voor jullie dat het eerder mag lukken allemaal. En ja, dan kan je die tijd helemaal goed gebruiken. Lekker van genieten en tot rust komen.
ja dan zijn we ruim een jaar bezig en dan kunnen we er financieel al aan wennen, dat ik minder werk. en jij? lang bezig?
Al wel heel lang bezig met het idee dat we graag kinderen willen. Daadwerkelijk sinds januari, dus we gaan nu pas de 5e maand in. Mijn lichaam is alleen nog aan het ontpillen, dus het schiet niet op. We zullen wel zien. Ik probeergeduldig te blijven, al vind ik dat nu soms al wel moeilijk. Ook ben ik soms gewoon bang dat het bij ons moeilijk(er) gaat, omda ik chl. heb gehad. Van mijn huisarts mag ik na 6 maanden proberen al bij hem aankloppen om naar de gyn te worden doogestuurd. Ik hoop alleen dat dat niet nodig is. Wij gaan eind van de maand op honeymoon en als het daarna nog niet is gelukt, dan ga ik ook bellen. Maar ik ga er gewoon van uit dat dat niet nodig is. Hoop ik. Doen jullie ook aan ovutesten, pillen slikken, temperaturen, etc?
ovu testen wel. tempen hoefde niet omdat ik regelmatig ongie ben. ben al 2.5 jaar gestopt met de pil. lief zijn zaad is al twee keer getest. 1x had hij een onsteking. 2x sterk verbeterd. Van de week bloedonderzoek gehad voor schieldklier, maar alles was oke. vitamine pillen slik ik wel. maar wij werden eigenlijk nu ook doorverwezen maar willen het zelf nog proberen tot aug. xx
Hey hey dames, Even een berichtje tussen door Vind jullie allemaal heel lief Nog even over mijn vriendje klopt idd dat er familie dagen zijn maar dat is niks voor mij zit zelf ook in dienst als ambu chauf ben er zelf ook geweest dus voor mij zijn die dagen niks weet er zelf alles van en er wordt een hoop onzin verteld voor mijn oren. Was vandaag erg misselijk geen idd waar van heb ik nooit raar he Gr. Cat