He meis, Dees is dr ook bij. Ben met dr aan t sms-en. Leuk hjoh..... Ze zijn aangekomen, mar valt tegen daar. De weg is heel slecht en ze zitten overal ver vanaf.
Oh wat vervelend voor Dees. Lat je alles achter voor je droom, valt het in 1e instantie tegen. Mmmm, geef d'r maar een knuffel. Hier alles prima. We zijn druk op zoek naar een videocamera. En we gaan bijna op vakantie. Wat een heerlijk idee. Hoe is het met jullie Truus en Dayenne-buurmeisje 8) .
sucre. je moet die etos pillen halen. Dayenne jij ook! Heb zulke goede verhalen dr over! Doen hoor. Word je echt zwanger van
Maar heb al van die andere pillen. Ik zal eens kijken dit weekend. Ik ga even een filmpje kijken. Knuf allemaal!
Zal dr de groetjes van jullie doen. Dayenne hoe is t nu met je buikpijn? Ik vraag me zo af hoe t met shandro is nu.......Vind t zo erg voor dr.
Doe nou maar meid. Ik ken iemand die was al in de 7de ronde. 2de ronde met die pillen en zwanger! echt ik zweer t je. Wonderdingen zijn t
Klinkt wel veelbelovend he. Ik zal eens op zoek naar een etos. En die pillen heten gewoon etos zwanger worden? toen ik laatst pillen haalde, kreeg ik al een proefmonstertje creme voor de groeiende buik. Die vrouw dacht dat ik al zwanger was. Ik zou wel willen...
Had je niet even gevraagd of je zwanger kon worden van die zalf? Zal ze je raar aan hebben gekeken denk ik..... Ja etos zwanger worden heten die dingen geloof ik. En die mag je ook gerust door slikken als je zwanger bent. Zijn wel vrij grote pillen. Je moet dr 2 van op een dag. Maar ik heb gezien dat ze werken! Je cyclus word er in ieder geval ook korter door. En je hebt minder last van de bijwekingen van ongesteld zijn.
Een kortere cyclus en minder pijn. Joehoeeeee. Klinkt super hoor. Heb jij ooit iets geslikt? Hoe lang hebben jullie geprobeerd voordat het raak was? Dayenne, hoe kwam jij erachter tijdens je pilgebruik dat je zwanger was?
Sorry, was even vriendje troosten (heeft buikpijn, de arme schat). Hmm balen voor Dees zeg! Geef haar maar een dikke knuffel. Nou, die pillen ga ik morgen gelijk halen! Heb er nog geen slechte verhalen over gehoord, dus kwaad kan het niet .
@Sucre, klinkt heel stom, maar ik voelde het gewoon. Ik werd op een dag wakker, en zei tegen vriendlief: ik ben zwanger, ik voel het. Hij verklaarde mij natuurlijk voor gek. En al helemaal omdat ik de pil slikte (en had hem geen 1x vergeten). Daarna kreeg ik rozeverlies (innestelingsbloeding waarschijnlijk). Dit was ongeveer 4 dagen voor de stopweek. In de stopweek werd ik niet ongesteld, en ben toen een test gaan doen. Die was licht positief. De volgende dag verloor ik het vruchtje.
Dat is wel heftig meid. Ik hoop dat je gauw weer zo'n gevoel krijgt en dat je beebje dan blijft zitten. Ik ga het denk ik wel halen ja. Als mama Truus het zegt...
Mijn man en ik zijn imn september getrouwd. Vanaf die dag de pil laten staan. Dat was 21 september. Toen dus ongesteld geweest. Daarna nog 3 keer. En toen niet meer. Ik slik gravitamon. Sinds ik gestopt met de pil ben. Heb de een aan de kant gezet voor de ander. Mijn moeder heeft dr ook precies 3 maand over gedaan. Met mij en mijn broer. En dat hebik ook vaker gehoord. Dat dochters cyclus veel op moeders lijkt.
o, meiden ik hoop zo dat t jullie gaat lukken. Die maand dat ik zwanger raakte had ik voor mezelf bedacht dat als ik weer ongesteld zou worden ik dan ook die pillen zou halen. Voor mij en voor mijn vriendinnetje. Voor mij was het gelukkig niet meer nodig en vriendinnetje heeft ze zelf gehaald. Nu is ze ook zwanger. Dayenne. Sterkte vor manlief. Maak m anders eveneen beker warme melk. Is altijd lekker voor buikpijn.
Mijn moeder was meteen zwanger en had ok nooit last van ontpillen. Dus bij ons gaat dat helaas niet op. Maar ik kom er ook wel. En jij ook Dayenne! Truus, bijna 20weken echo. Spannend! Goed alles na laten kijken. Wil je ook een3d echo laten doen? Is zooooo mooi!
o ja wil absoluut wel een 3d echo laten maken,. Anders zie ik klein wurmpie 20 weken niet! Duurt me veels te lang. Wil met ongeveer 30 week een 3d film. Meiden. ik ga slapen. morgen weer werken....pff Weltrusten. Tot snel. o, en sucre. Nog even snel een vraagje. Moet ik ook navelbandjes kopen voor ukkie? Weet jij dat zo?