Ja Truus is zelfs een keer langsgekomen met de heli. Landde de heli zo zonder pardon bij ons op het dak. Buren natuurlijk niet blij mee.
denk ik ook Had t er vanmiddag nog met manlief over. Oe en wat is die politiek correct in z'n antwoorden. Vind alles goed zei hij. OEEEEE! Lekker slapen meid.
Waarom heb jij een heli. Dayenne, wij worden heel mooi zwanger haha. Wij passen wel in de trein. Ik hou niet zo van vliegen..
Om naar Dayenne te gaan, Thee leuten met kannelies dr bij....mjam Heel handig hoor. niks geen problemen met file's enzo.
Inderdaad, ideaal zo'n heli. Denk dat ik er ook maar 1 aanschaf. Kan dr dan handig boodschapjes mee doen. En zodra ik zwanger ben en dan weeën krijg, vlieg ik zo naar het ziekenhuis. Hándig joh.
hihi echt wel blond. Maar geeft niet. Heb wel even weer heerlijk gelachten om je. Gekkie. Ook nog geloven dat ik een heli heb,... En bedank voor je advies over die navelbandjes. Haal die dingen dus NIET!
Jij hebt de lidl (toch?) om de hoek. Daar heb jij geen heli voor nodig. Maar om bij mij te komen, is t wel handig. Scheelt ons zo een paar uur in de auto.
Ja heb inderdaad de Lidl. Maar ga soms ook naar de coop, en dies wat verder weg. Maar goed, als ik veel boodschapjes heb dan kan ik ook de heli gebruiken, hoef ik tenminste niet de sjouwen met die tassen .
Nee precies dat is wel handig hoor. Kun je zo je karretje met boodschappies achterin kiepen. Kleppie open, en dumpen die boodschappies. Kan ook altijd zo lachen om al die sufferds die voor t stopicht stan te wachten. Ikkie vlieg dr zo over heen.
Ja precies, dat bedoel ik. En parkeren is ook handig. Zo op het dak, geen problemen met parkeerplekken enzo.
Hee lieve meid, ik ga slapen. En jij moet eigenlijk ook slapen he . Werkse morgen! En hopelijk spreek ik je morgen weer . Slaap lekker skattie. En groetjes aan mannetje. xxxxx
hihi nee ook geen file parkeren of achteruit insteken. Heerlijk he..... Het slaat toch ook echt helemaal nergens op he. ons gesprekje..... Maar vind t wel humor hebben... En vooral dat Sucre ons een moment geloofde...
Lekker slapen skattie. Je krijgt groetjes terug van manlief. Tot morgen. Kruip maar lekker tegen mannetje aan. Is ook goed voor jouw buikpijntjes. Sterkte dr mee. Doei doei. Pff word morgen weeer moeilijk wakker worden. Om 7 uur. Heb t er graag voorover.
Ik heb nog wel even flink gelachen om mijn goedgelovigheid hoor. Ik snapte er al nks van . Mijn mama is jarig nu, fijn dat het mooi weer is. Lekker genieten iedereen!
hallo allemaal, nou vandaag is het normaal gesproken mijn nod, als ik uit ga van de vorige 2 ongesteldheden, werd elke keer vrijdagsmorgens uit bed weg ongesteld, nu is er niks, en heb vanacht gedroomd dat ik zwanger ben. ben al 2 dagen savonds voor het naar bed gaan beroerd, een misselijk gevoel, hoef niet over te geven, maar het gevoel is er toch. ook vanmorgen voor eht eerst voelde ik me neit fit, zou dit zwanger kunnen betekenen, of zou de ongesteldheid er aan komen, heb er normaal gesproken nooit last van als ik ongesteld wordt. we wachten maar weer af. ann
Hoi mamma Ann, wat spannend is dat he. Ik heb die dromen ook gehad en ook die gevoelens. Ik was erg misselijk, ik wist gewoon bijna zeker dat het raak was. Maar nee, helaas. Ik hoop dat het voor jou wel betekent dat je zwanger bent. Ik zal heel hard voor je duimen. Succes met afwachten!
bedankt zal wel lukken, weet neit meer wat het gevoel was bij ons eerste kindje, want die is door de pil heen gekomen, vind het nu wel spannend allemaal, omdat je er meer mee bezig bent. we zullen zien, bedankt voor het duimen. ann