Hoi meiden wat hebben jullie lekker gekletst weer . De ongi is alweer weg, was weer niet erg veel, voor 95% oud bloed ook. Nu kunnen we weer mooi verder, mannetje is braaf aan de vitamine pillen en ik aan de mijne. De buikkrampen zijn ook weg, ben alleen nog thuis vandaag omdat ik nog ontwenningsverschijnselen heb van mijn medicijnen waarmee ik definitief ben gestopt op maandag. Nu ben ik zo moe en duizelig, bah. Nou hoop ik toch weer dat de volgende keer eens raak is voor ons! Wij hebben al een babykamertje gereserveerd in ons nieuwe huis en daar wil ik graag aan beginnen, hihi . Doe nog even de groeten aan mijn naamgenoot van mij Truus! En ik hoop dat het met jullie goed gaat!
Hallo iedereen hoe is t met jullie? @desiree zijn er ook pillen die mannen kunnen slikken dan? En zo ja wat voor pillen zijn dat dan? Dan ben ik tenminste niet de enige die die grote dingen slikt haha. Wat fijn dat je ongi alweer verdwenen is dan kan je gauw weer verder gaan! Wij hebben ook al een babykamer gereserveerd in ons huis haha en mn tante is 17feb bevallen en die zei dat ze al de rompertjes voor me bewaard heeft dus dat is wel lief
hey hey dames, @ mama1985 we duimen voor je @ de rest jullie hebben weer lekker druk geklets met zijn alle gezellie Gister was zo vreemd ik had last van maagzuur de hele dag en oprispingen nooit eerder vreemd he Ik ga het smep protocol volgen deze keer iemand van jullie er ervaring mee ? Liefs Cat.
Het plan: SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Short Version: * "Try" every other night starting Day 8 * Buy 10 ovulation predictor kit sticks * Begin ovulation testing on Day 10 * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row * Skip one night, then do one last "try" * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun. Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle. dat is het Gr. Cat
Ik heb een keer gelezen, en volgens mij was t hier. Dat gember pillen goed voor t mannelijk zaad is. Misschien kan dr even iemand googlen daarover. Mijn man is t niet meer nodig. Ik ben weer weg. Vanavond bruiloft. Dus moet me optutten...... (kun je nagaan hoelang ik nodig heb. )
Hahaha ja gewéldig Zo grappig, onze gesprekjes. Slaan echt nergens op. Heerlijk. Meid, veel plezier vanavond. En succes met optutten (heb jij helemaal niet nodig hoor ).
Dan ik dus niet de enige vroege vogel haha. Ik wilde nog ff van de zon genieten want ik ga straks naar een kickboks gala. Gaan jullie nog iets doen vandaag?
Goedemorgen vanuit het hoge zonnige noorden. Alles goed met iedereen? Dayenne, nog naar de etos geweest?
Ik heb het zelf wel 3jaar gedaan maar ben ermee gestopt toen ik verhuisde eigenlijk wil ik het wel heel graag weer oppakken maar ik heb nu de conditie van een zeekoe dus ik moet eerst ff fitnessen haha
Hey hey Dames, Grappig wou zouden vandaag ook naar een kickbox gala gaan alleen gaat niet door helaas. Denk dat wij niet vee gaan doen vandaag ga denk ik een beetje poetsen en mischien nog een gedeelte van het gras snijden Jullie ? Gr. Cat
Als het goed is in Eindhoven we zouden kaarten krijgen van zoon jongen maar die had prive problemen ( hij zou daar gaan vechten ) Maar we hebben op internet gekeken en daar is niks te vinden dat er in eindhoven iets te doen was dus we vinden het allemaal een beetje vreemd!
Ik ben nog bij mijn mannetje in het hoge noorden. Hij is nog ziekig, dus we gaan niet veel doen. Lekker van de zon genieten denk ik. En vast wat info lezen over de aankomende honeymoon. Ook niet vervelend he .
Jaja wij zijn in December naar bali geweest was echt SUPER kan niet anders zeggen ! We zijn daar ook naar een klein eiland geweest waar je met de boot heen gaat dan kan je op het strand slapen dat was ook erg mooi wij zijn daar gaan duiken nou echt geweldig Heel bali is mooi ik kan er uren over praten haha