Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    En ik dacht jullie jaloers te kunnen maken met een kickboks gala haha. Maar jij gaat lekker naar bali! Damn nu ben ik jaloers!

2. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    goeie middag dames
    mijn vakantie is begonnen
    heb nog een weekje en dan vertrek ik op vakantie
    sinds deze week wel wat last van ochtenmisselijkheid maar dat neem ik er maar bij
    hoe is het met iedereen
    heb heel leuke cadeautjes gekregen voor verjaardag
    xxx

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemiddag meiden

@Sucre/buurmeisje :), nee ben nog niet naar de etos geweest. Ik ga zo naar de stad met mannetje, dus dan haal ik het dan. En jij al gehaald?
    Ik ben echt benieuwd of ze helpen :D. Iig cyclus korter/regelmatiger ben ik al heeel blij mee.

Fijne dag allemaal!
    Geniet van het mooie weer :D

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, bali lijkt me heerlijk! Cat, waar hebben jullie allemaal gezeten en zijn er nog dingen die ik echt moet zien/doen?

Ik heb net de etospillen gehaald. Ga ik er vanavond mee beginnen. Ben benieuwd..

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kitty, ga je nog ergens heen met de vakantie? Deze week is het heerlijk weer he, lekker genieten! Ben je goed verwend op je verjaardag? Nog gefeliciteerd he!

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Net mijn eerste etos-pil op :D
    Ben benieuwd haha. Zou ik al zwanger zijn? :) *grapje* oh wat ben ik geestig vandaag.... :-s

7. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    ik ga nu een weekje genieten van gewoon thuis te blijven
    ga volgende week naar de dominicaanse republiek
    dus kan ik even niet meelezen al moet ik heel veel gaan terug lezen dan
    heel leuke verjaardag gehad , geld gekregen heel leuke zwangerschapskleren en een uurwerk , de rest van de familie heb ik nog niet gezien
    ik geniet nu van mijn zwangerschap, ben een drie weken thuis, alleen nog donderdag een echo laten nemen voor het hartje te zien
    ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook zwanger mogen worden
    groetjes
    xxx

8. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    sucre Tja ligt er aan waar je van houd
    van zon en strand of van rond trekken
    Wij zijn bijna heel bali door gegaan
    Ik zou persoonlijk geen georganiseerde reis gaan doen want die vallen echt heeeeel erg tegen !
    Ik weet niet waar jullie heen gaan maar anders kan ik je wel een nr van een taxi chauf geven die is heel goedkoop en die brengt je overal heen waar je maar wilt hebben wij ook gedaan en dat was echt super
    Je moet zeker naar het olifanten park gaan dat vond ik echt geweldig
    En ik kan nog wel een hele hoop verzinnen waar je heen wilt als je meer wilt weten laat het maar horen

Gr. Cat

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden. Ook ik heb net mn eerste paardenpil op. Jemig wat een joekel :confused: . Nou ja, het is voor een goed doel he.

In Bali verblijven wij in Ubud, Menjangan, Lovina en Legian. We hebben niet een groepsreis, maar lekker met zijn tweetjes. We houden van afwisseling, natuur, spanning, avontuur. En lekker strand, massages, lekker eten, relaxen. Hmmmmmmmmm, wat heerlijk.

Kitty, jij hebt ook heerlijke weken voor de boeg he. Eerst het hartje zien/luisteren en dan lekker een eind weg. Hoe doe jij dat met antimuggenmelk? Ik begreep dat deet niet mag als je zwanger bent?

Kussen van mij

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    wat bedoel je met die muggenmelk sucre
    ja heb leuke weken voor de boeg al is het spannend tot donderdag
    maar het zal wel goed zijn hoop ik
    xxx

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kitty, ik begreep dat je geen Deet mag gebruiken om muggen tegen te houden als je zwanger bent. En je moet toch iets smeren om oa malariamuggen tegen te houden?

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

ik kom hier niet zo vaak ( probeer ik i.i.geval ), maar kom nu toch even een berichtje achter laten hoor!

@ Sucre, nog gefeliciteerd! Ik begreep dat je getrouwd bent. Ik las in een ander topic dat je een lange cyclus had. Wel fijn dat je nu alweer op dag 17 zit he! Hopelijk snel zwanger!

@ iedereen, ik ga nog eens proberen een beetje bij te lezen. Succes met zwanger raken!

Ik kan zelf over 6 dgn gaan testen. Vorige maand was ik 4 dagen overtijd en had ik verschillende kwaaltjes waardoor ik dacht zwanger te zijn. Maar was het niet.
    Nu voel ik totaal niets wat op een zwangerschap kan duiden. Ook geen innestelingsbloeding gehad ofzo. Ga er dus maar gewoon vanuit dat ik aankomend weekend ongi wordt.

Liefs Luna1

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Luna! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik probeer ook niet zo vaak te komen, maar dat lukt totaal niet haha.

Ik hoop dat mijn cyclus nu korter wordt (of gewoon lekker wegblijft). Ik ben ook aan die etospillen begonnen, dus we zullen zien.

En ja de bruiloft was fantastisch!

Bij mijn vorige cyclus had ik ook allerlei kwaaltjes, ik voelde me heel erg zwanger, maar ik werd gewoon ongi. Erg vervelend is dat he. Dat je geen innestelingsbloed hebt gehad zegt niets hoor. Niet veel mensen hebben dat, dus daar moet je je niet op vastpinnen. Ik hoop dat je gauw zwanger wordt, in ieder geval veel succes en veel plezier.

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@ Sucre, haha same here!
    Ik kan het ook niet laten.
    Heb een half uurtje geleden een stoeltje in de tuin klaargezet en mijn koffie staat daar nu koud te worden! Het is zo verslavend. Ben nu bij blz 13 van "eerste zwangerschapssymtomen!".

Ik hoop het voor jou ook hoor! De etospillen heb ik veel over gehoord en schijnen ook erg fijn te zijn. Heb je ook al theunisbloem olie geprobeerd?

Dat van die kwaaltjes had ik vorige maand ook. Jij hebt mij toen nog geadviseerd om vooral niet te vroeg te gaan testen maar ik was eigenwijs!

Wat fijn dat de bruilof goed verlopen is! Als je dan op huwelijksreis gaat kunnen jullie in een romantische setting gaan klussen! ;)
    Wat zijn jullie trouwens een mooi stel! Heb even de foto's gespiekt.

Mijn vriend heeft vorige week trouwens zijn zaadjes laten checken. Hij dacht dat hij niet vruchtaar was... Waar hij dat vandaan haalde weet ik niet hoor. Maar ik zei, als je dat wilt doe dat dan.
    Gelukkig is daar niets mis mee dus we zien wel.

Nou ga ik toch maar eens een poging wagen om even achter het scherm uit te kruipen.

Liefs Luna

15. mama1985

mama1985 Lid

28 mrt 2008
    26
    0
    0
    hallo allemaal,

nou hier zijn de rode duiveltjes gekomen hoor ,

vanmorgen vroeg in allee hevigheid ongesteld.
    gisteren al een beetje roze slijm verloren bij beetjes, en vanmorgen zette het uiteindelijk wel door in ongesteldheid,

op naar de derde poging.

succes allemaal.

ann

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Luna, nee geen teunisbloemolie gekocht. Ik wil het eerst zo proberen. Als we na een paar maanden nog geen resultaat hebben, dan kopen we er nog wel wat bij. Wel fijn om te weten dat met je vriend zijn zwemmers niets mis is. Hoef je je daar in ieder geval niet druk over te maken.

Ik ben al een beetje aan het verbranden. Ik heb me even ingesmeerd met factor 20, even intrekken en dan zoek ik zo de zon weer op. Wat heerlijk!

Mama Ann, balen zeg dat je weer ongi bent. Heb je er veel last van? Dikke knuffel! Misschien dat mei een hele mooie maand voor je gaat worden.

Ik ga een ijsje pakken en de zon weer in. Tot later allemaal!

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hallo dames

ook zo heerlijk aan het genieten van de zon ik wel hoor maar moet af en toe ook evenhier komen kijken natuurlijk

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nou heerlijk he Cinneltje.
    Jammer dat de wind soms best fris is. Maar verder is het echt prachtig weer. En morgen wordt het nog warmer :D

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Fijn dat er niks mis is met zijn zaad!
    Ik had een vraag daarover. Moesten jullie een reden hebben om zijn zaad te laten checken, of kon dat gewoon zomaar?

Mijn vriend wilt namelijk ook zijn zaadjes laten checken, omdat hij vroeger met een knuppel in zijn kruis is geslagen. En omdat het al wat maandjes duurt bij ons, begint hij daar steeds ongeruster over te worden.
    Zou dat een 'geldige' reden zijn?

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal, hebben jullie ook zo genoten van de heerlijke dag. Was het altijd maar zo in ons land he.

Deel Deze Pagina