Ontmoan allemaal! Lekker geslapen? Was nogal vroeg uit de veren vanwege mijn ongi steken en pijn in de borsten. Heb het gevoel dat ik nu weer gewoon een cyclus van 28 dagen heb dus zal morgen wel komen. Vandaag even naar de markt hier in de buurt en terrasje pikken. Laastste dag van de vakantie dus moet ik even wat van maken toch? Fijne dag allemaal! Liefs LUna
hallo hier ben ik weer iemand wat van mijn miselijkheid nodig ? MIJN MAAG DRAAIT ZICH BINNENSTE BUITEN oh ja niet klagen sylvia hoort erbij mijn vriendin is bevallen gisteren van een prachtige dochter joyce vond ik ook wel heel leuk nieuws
goeie moggel zo jullie hebben weer flink gekletst, maar ben weer helemaal bij. Truus doe je dees de groetjes terug. ik denk dat ik van de week gewoon ongie ga worden hoor dames. Mijn ventje is spiritueel en "kreeg door"dat ik zwanger zou zijn hihihihi maar de test was negatief wel 3 dagen te vroeg getest dus kan nog alle kanten op maar denk dat ik gewoon ongie ga worden. Heb totaal geen symptonen helemaal niks. Het enige wat ik toevallig vond is dat vlak voor dat hij zei dat ik zwanger ben ik dacht zal ik stiekum testen want hij is positief........... Nou jullie zijn weer op de hoogte. Ik heb verder een goed weekend gehad lekker genoten van het mooie weer de nintendo wii en van Sterre het was weer kei gezellig. Iedereen de groetjes en tot vanavond want dan kom ik vast nog wel spieken.
Goedemorgen meiden. Ben nog wat slaperig, maar ik vond het wel tijd om op te staan. De zon schijnt, dus ik ga zo weer heerlijk buiten ontbijten. Daar word ik zo blij van! Sylvia, vervelend die misselijkheid. Wel gek dat de een dat zo erg heeft en de ander bijna niet. Ik denk dat ik dat ook heel erg ga krijgen. Mijn moeder was, toen ze zwanger was van mij, misselijk tot ik werd geboren . Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin! Ga maar lekker bij haar kijken, is zo leuk die kleintjes! Cinneltje, jammer van de negatieve test. Maar klopt je banner dat je vandaag pas je vruchtbare dag hebt? Ik had vroeger altijd voorspellende dromen en laatst weer. Ik zei tegen mijn vriend, die en die is zwanger. Je zag het niet aan haar, maar dat wist ik gewoon en vorige week kregen we de bevestiging. Misschien te vroeg getest? Ik hoop het enorm voor je! Ik moet vanavond weer werken, echt balen, maar ja, heb nu 2 weken vrij gehad, dus het wordt wel weer eens tijd.En dan kan ik mijn beebjes weer eens bekijken. Hoe is het hier verder?
hoe is het hier met de meiden. lang niet gesproken. hoe gaat het hier. en hoe gaat het met jou sucre. heb je een mooie dag gehad. groetjes honey
Ha die Honey, alles goed met jou? Groeit je beebje goed? Onze trouwdag was super. Alles ging perfect. Ik heb de hele dag lopen stralen en genieten. Wat bijzonder!
Goedemorgen dames hoe is het hier? Ik heb lekker het hele weekend genoten van het mooie weer! Gisteren lekker gebarbecued en vanavond weer! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? @sylvia wat vervelend dat je zo misselijk bent. Maar het is voor een goed doel! @sucre wat leuk omjou ook te zien bij het etos zwanger worden forum. Ze zijn groot he die pillen maar ook dat is voor een goed doel haha
Ik moet vanmiddag en vanavond werken. Ik ga zo lekker een eindje fietsen en even fruit kopen. Heb ik zin in, lekker! Woensdag gaan wij ook bbq'en. Heerlijk! Shady, al bruin?
Ik ben bruin geboren haha maar ik ben nu nog veel donkerder! Er is hier straks een bevrijdingsfestival dus dan ga ik misschien daar ook nog even heen. Ik word echt zo blij van dit weer. Hoe laat moet je beginnen met werken sucre?
he ja met mij gaat het goed. en ik heb al een dikke buik, hihihi. maar jullie hebben heel mooi weer gehad toch. ik zou ook wel heel graag willen trouwen. ik heb mijn jurk al gevonden hahahaha. ik moet ook weken straks, moet om 1 uur beginen. groetjes honey
Hey dames, @sylvia uhm minder dat je zo misselijk bent kan je daar niks voor krijgen? @cinnetje geef de hoop nog niet op er kan nog vanalles gebeuren @shady ik ben caramel geboren maar in de winter word ik altijd een beetje grijs dus lekker bij kleuren in het zonnetje haha @de rest heb vrijdag ovu testen bij babyboomshop gekocht om 13.00 uur maar vandaag zaten ze nog steeds niet bij de post Gr. Cat
Ik vind altijd dat ik een beetje geel word in de winter haha. Sommige bedrijven zijn dicht omdat het bevrijdingsdag is misschien de babyboomshop ook?
Ik begin om 1530 uur. Ik ga zo nog ff de tuin in. Ik ben als een halfbloedindootje geboren, maar ben nu hartstikke blond . In de zomer word ik wel heel bruin. En nog blonder...
Hellow girls. I'm home! Hoe ist hier met iedereen? Silvia, ik hoef niks van je misselijkheid. Ben juist heel erg blij dat ik van dat alles geen last heb. Sucre, fijne dienst toegewenst. Hopelijk is t een beetje rustig op t werk. Dayenne en Sucre, heel veel succes toegewenst met die enorme etos pillen. Hoop voor jullie dat t hiermee wel gaat lukken. En dat Sucre er in ieder geval een kortere cyclus van krijgt. Hoe is t nu met je ongie krampjes?