Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey hey,

Zal voor je duimen morgen met examens !
    Ik heb vandaag mijn eerste pos. Ovu test !

Liefs Cat

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heeej meiden

Wat een lekker dagje he :D
    Ben lekker bruin en rood geworden haha.
    Jammer dat ik morgen weer de hele dag weg moet. Ik wou dat ik de hele week nog vrij had. Donderdag ben ik trouwens jarig :D. Gelukkig nog lekker weer dan.

Cat, wat goed dat je een posi ovu test hebt! Klus-ze!
    Shady, bbq-ze! Eet smakelijk en veel plezier.
    Honey, leuk dat je er weer bent.
    Sylvia, balen van je misselijkheid! Goed eten he, om het uur minimaal ;).
    Truus, hier gaat het goed met de etospillen. Heb dr geen moeite mee, alleen als ze overdwars door mijn keel glijden :rolleyes:. Das geen pretje.
    Sucre, succes op je werk. Ik hoop dat het meevalt.
    Deesje, succes morgen met je examen! Hoelaat heb je ze? Dan zal ik voor je duimen ;).

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten :)

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hallo allemaal,

Sucre bij mij klopt mijn banner wel hoor over 3 dagen kan ik oficieel testen dus ik geef de hoop nog niet op hoor.

hmmmm bbqen dat gaan wij morgen doen

4. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nou het was heel erg lekker het bbq'en! Ik ga me nu ff gauw douchen en dan naar het bevrijdingsfestival hier in de stad.
    @cat klusze vanavond haha

5. ik heb examen voor autorijden.. ben echt wel benieuwd of ik ga slagen of zakken.
    Dayenne wordt al 19.. jemig wat ben jij toch nog een jong ding! (Het is zo lang terug al voor mij whaha :) )

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja jong he Dees haha. Ik voel me wel veel ouder hoor ;). Heb het gevoel dat dit jaar langzamer is gegaan dan ikzelf.

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen

:rolleyes: Kun je nagaan hoe ik me voel.......... :cry:

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Dat kan ik me indenken meis dat dat niet zo prettig is, als ze overdwars glijden...
    Ieoeuw. Heb die dingen gezien bij mijn vriendinnetje die nu ook zwanger is. Ik weet haast wel zeker dat die joekeles helpen. Dus ik hoop t zo voor jullie.

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Nou zeg hoe oud moet ik me dan wel niet voelen ik ben 29 en voel me piep jong ;)

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja nou maar ik ben over een paar maand ook 29 hoor...... Hihi :) Maar vole me eigenlijks ook nog wel jong hoor. Voel me absoluut nog niet een bijna dertiger. Maar als ik uitga, naar een discotheek ofzo, ja dan voel ik me echt wel oud. Allemaal van die jonge broekies daar....

11. arme Truus! maar het is maar hoe je je van binnen voelt he.
    Zo weer even een klusje nu als het goed is.. nu een week gestopt met medicijnen nou heb alleen maar zin gehad :oops: dus dat worden veel klusjes deze week haha :)
    Truste allemaal

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nou volgens mij is er nu niemand meer dus wens ik jullie allemaal een goedemorgen alvast! Ik ga lekker mn mandje opzoeken want morgen moet ik weer weren.

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo schatjes! Net gewerkt, het begon rustig, maar het eindigde erg druk. Sta nog stijf van de adrenaline. Dus kan nog niet slapen, daarom hier weer ff gekeken.

Truus, ik voel me ook heel oud als ik op stap ga. Brr, en dan zie ik al die slanke meiden. Ach, wij mogen er ook zijn toch?

Dayenne, bijna jarig! Geef je nog een tuinfeest?

Desiree, jij hebt vast een leuke avond gehad ;) . Heel veel succes morgen en je gaat het vast halen! Duimduimduimduim.

Cat, owh wat fijn die test! Jij zult ook erg fijne avonden hebben deze week.

Cinneltje, fijn dat de banner klopt, dan heb je gewoon nog alle kans dat je vriend zijn gevoel klopt.

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Goedemorgen dames ik voel me zo beroerd! Ik ben hele goede vrienden geworden met mn toiletpot BAH!

15. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeie morgen allemaal,

@Shady: wat vervelend meid dat je de wcpot vaak van zo dicht bij met zien. Dikke knuf van mij

16. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    shady ik heb ook dit probleem die pot is ook al dikke vrienden geworden ik ben op 1 week 1 kg 300 gram afgevallen ik hoop dat ik na mijn 3 de maand beter ben hoor :D

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Dames ik word een beetje nerveus........... morgen kan ik testen maarik wil het zoooo graaaaag weten gisterenavond klein beetje ongie gevoel en nu weer helemaal niet kword erg gek van (oke daar is nie veel voor nodig ;) ). Ik ga nu maar even de stad in dan ben ik lekker bezig.

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @sylvia ik voel echt met je mee want dit is echt een rot gevoel! Zodra ik een slok water neem kom t er weer uit bah. Morgen kan ik testen dus dan weet ik ook de oorzaak van mn vriendschap met t toilet. Ik heb wel ge bbqued dus daar kan t ook aan liggen ik weet t echt niet

19. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik ga vanavond lekker bbqen heb er zin in. Welke test gebruik jij shady? Ik heb van kruidvat liggen en CB digitaal

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Dayenne je geeft donderdag wel een balkonfeesie toch?
    Zal ik iedereen wel ff halen met de heli. ;)

Spannend cinneltje. ik duim voor je.

Shady en Sylvia. balen meiden dat jullie de wc pot van zo dichtbij zien. bah..... maar extra vaak schoonmaken nu.

Deel Deze Pagina