Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja dat slijm he. Dat heb ik juist niet. Sinds ik gestopt ben met de pil ook geen afscheiding meer, of bijna niet. Ik heb wel eens slijm gehad, maar dat kon goed ook 2 dagen oude sperma zijn :oops: . Dus daar schiet ik ook nog niets mee op. Daarom blijven we maar gewoon fun houden in de slaapkamer, misschien dat het gewoon wel makkelijk gaat lukken...

Aan mijn baarmoedermond voel ik ook niks speciaals. Altijd hard en gesloten. Haha. Ik weet ook niet wat normaal is hoor en voel ook niet elke dag. Maar ongeveer 1x per week of zo. O jee, nu ben ik zelf weer veel te open. :rolleyes:

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Baarmoedermond voelen weet ik niet. Wel geprobeerd, maar voelde ook geen verschil.

Ik had tijdens mijn cyclus wel degelijk verschi in de slijm. Mar tijdens eisprong weer niet. Want het kon inderdaad net als wat je zegt ook oud sperma zijn.

Je bent niet te open hoor. We kennen mekaar toch niet, en dat kletst een stuk makkelijker. Vind ik dan.

O, ja wat ik nog zeggen wou. Dat ik ik je keuze van een ziekenhuisbevalling wel heel begrijpelijk vind hoor. Maar jij ziet nu natuurlijk alleen de negatieve bevallingen. Bevallingen gaan natuurlijk ook vaak genoeg goed hoor. Echt objectief kun je niet meer zijn nu.
    Maar je moet wel doen wat jou goed en t beste lijkt.
    En als dat ziekenhuis is, moet je dat doen hoor. Ach, en voor t zelfde geld, verander je wel van gedachte als je straks zelf zwanger bent. ;)

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    :whistle: Yeahhh, het bannerprobleem is opgelost. Cinneltje mag bijna testen, Truus is meteen 7 dagen langer zwanger en mijn banner klopt ook. Joepieeeeeeeeeee!

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Jeej, doe dat nog eens keer.
    Voor je t weet mag ik dan gaan bevallen. En weten we dan of t een jongen of een meid is.......... :)

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, ja dat weet ik ook hoor. Ben niet objectief hierin, ik zie het topje van de ijsberg. En ik weet dat het gewoon bijna altijd wel goed gaat. Lijkt me ook veel fijner om in je eigen vertrouwde omgeving te bevallen, niet in de auto te hoeven stappen en lekker in je eigen bed te liggen en te blijven. Dat wil mijn vriend ook, en hopelijk heeft hij mij over een maand of 9 daarvan ook overtuigd.

Ik vind het heeeeeeeeel fijn dat we hier alles kunnen vragen en alles kunnen zeggen. Ik heb toch een band met jullie. Vind ik heel prettig. Knuf voor alle meisjes :p .

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Knuf voor jou terug hoor meid.

Scheelt toch he dat je hier met allerlei vragen terecht kan. Bij wie moesten we ze anders kwijt. Vriendinnen weten ook niet alles.

In onze vriendengroep krijgen we een babyboom. Leuk joh. Ben samen met 2 andere vriendinnen zwanger. Ze zijn dan nog wel pas zwanger, en ik al ietsjes langer (10 week ofzo) Maar toch zijn we t saampjes.

Ik ga eens even de tuinset uit de schuur zoeken. En schoonmaken. Wil buiten zitten! Mijn benen moeten kleur hebben. Ze zijn nu nog griezelig wit. :)

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben al bruin, maar ik ga voor nog bruiner. Fijne dag en tot spreeks!

8. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik heb een test van cb liggen en verder eigenlijk nog helemaal niet. Ik wil niet alvast nog meer testen gaan kopen ik denk dat dat de verleiding te groot word ofzo. De misselijkheid is er nog wel maar ik heb al even niet meer hoeven spugen ik hoop dat dat zo blijft.

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hallo dames ik ben er ook weer.

Sucre ik mag toch echt morgen testen hoor meid als ik nog zolang kan wachten tenminste.

Truus alles goed met jou meid?

Shady Die verleiding word idd groot dat merk ik hier wel maar ik hoef nog niet te plassen dus nog geen test en misschien houd ik dat ook vol tot morgen

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He meid.
    ja alles goed.

tuinset pakken gaat me niet lukken.Het is echt hopeloos bij ons in de schuur.

pff, en ik wou zo graag buiten zitten.

Zit net een verhaal te lezen van een baby die met 19 week ter wereld kwam en het overleefd heeft. Heel bijzonder om te zien hoe mijn kleine nu is. En hoe goed ontwikkeld. Echt onbegrijpbaar.

Cinneltje ik zou t heel knap van je vinden als je kunt wachten.
    Hoe voel je je nu? nog ongiekrampjes?

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
  12. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey truus

Nee ik heb echt nergens geen last van ja nieuwsgierigheid das het enige verders helemaal niks.

Je kunt toch ook een stoel van binnen zolang buiten zetten kun je toch lekker in de zon en anders mag je wel in mijn tuintje komen zitten hoor samen met mijn katten

13. Toch ziet die baby er al prachtig uit..
    pff ben weer terug thuis.. :(

14. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ow truus is dat filmpje ook zonder geluid te volgen?

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Geen idee cinneltje

Wat scheelt eraan dees. Je kijkt zo sip.
    Is t wat ik denk dat t is? :(

16. ja anders had ik het wel geroepen hier.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Potjan met de korte achternaam
    Wat ging dr mis?

18. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Dees je meid wat is er gaat het niet goed meid dikke knuf hoor

19. ja ik reed per ongeluk bijna de vrachtwagenbaan op.. maar kon nog wel terug op de autobaan (om snelweg op te gaan). En ik voegde te vroeg in. Dat was het ongeveer..

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He jeetje wat vervelend meis. Dikke knuf voor jou.

afrijden is hel moeilijk. Je staat stijf van de zenuwen en vraagt je steeds af wat de examinator wel niet denkt.

Direct weer aanvragen meid. Ik weet zeker dat je t kunt.

Deel Deze Pagina