Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Als je het niet durft kun je ook nog even wachten tot morgen ochtend bijvoorbeeld. Maar het klinkt veel belovend.

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik heb getest(met cb) maar hij helaas negatief. Dan heb ik denk ik toch buikgriep ofzo.
    Wat t bbq'en lekker voor degenen die dat gingen doen? Ik heb net maar een fruitsalade gegeten nu maar duimen dat dit wel binnen blijft

3. Bah al die negatieve testen, niks om me op te vrolijken helaas! Had het wel leuk gevonden als iemand positief had getest. Maar ik hoop voor jullie meiden, dat er toch snel een postieve test gaat volgen!
    Net voorlopige koopakte getekend, nu nog even kijken hoe wel al dat verhuizen op zo'n afstand gaan doen..

4. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wat spannend! Ik was ook zo zenuwachtig toen we on huis gingen kopen vorig jaar met al die moeilijke woorden van die mensen maar gelukkig is het helemaal goed gekomen. Bedoel je tussen de afstand van jullie huidige woning en jullie toekomstige woning? Dat is idd een goede wij hebben toen een verhuiswagen geregeld via een vriend

5. Ja het is een heel dik uur reisafstand.. en de moeilijke woorden kenden we gelukkig al (van het werk). We moeten sowiezo een verhuiswagen hoor, we hebben een enorme bank en ook een enorme kast, die past alleen maar in een verhuiswagen :) . Maar het probleem is we krijgen de sleutel 1 juli en we moeten 30 juni ons huidige huis uit zijn, dus dan zijn we ff dakloos..

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Misschien gewoon te vroeg getest. U never know ;)

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi hoi meiden

8. Hoi Truus!
    Ik ga net weer weg.. nog even paar dingetjes doen en dan tukken.
    Truste alvast :)

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hihi :)
    Wist lekkers wel dat jij dr was..... (hyve)

Lekker slapen meid,
    Ik ga ook naar bed nu.
    Tot morgen.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo, geen adrenaline deze keer. Nu gewoon zin in chips en jullie verhaaltjes lezen, terwijl iedereen op 1 oor ligt.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh, wat balen van de negatieve testen meiden. Maar jullie waren ook erg vroeg, dus gewoon nog ff volhouden tot na je NOD. Succes!

Shady, ik hoop dat je je weer wat beter voelt.

Mupkuh, voel jij je ook weer wat beter?

12. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Nou ik heb net met mijn ochtend plasje en CB digitaal getest maar geeft niet zwanger aan dus laat die verrekte :evil: :evil: :evil: maar komen nu. Verders gaat het goed hoor maarben nietvan plan om nog te testen deze maand tenzij ik volgene week nog niet ongie ben.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Cinnetje,
    ik gisteren ook met CB digitaal getest. Mijn banner staat op mijn langste cyclus maar ik zat gisteren wel al 14 dagen na mijn ei.
    Ik denk ook laat de ongi maar komen want ik baal als een stekker!
    Moet nu werken en zit tegen iedereen te snouwen. Arme collega's.
    Ook niet zo handig als je secretaresse bent.

Sucre, lekker genoten van je chippies?

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hallo dames
    gisteren geen goed nieuws gehad, het hartje van ons beebje klopte niet
    ik kom wel terug als ik er weer klaar voor ben, tot dan horen jullie een tijdje niet van mij
    x

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@ Kitty wat vreselijk voor jullie.
    Veel sterkte gewenst!

Liefs Luna1

16. Jemig Kitty, wat erg voor jullie, wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd. :)
    Bah, het was gewoon echt een pechdag gisteren.. een pokke snert klote dag!
    Truus, was trouwens niet op hyves, die stond gewoon de hele dag open :oops: geen zin om uit te klikken :p
    Ik ga straks winkelen, kan helaas weinig kopen omdat ik met de bus moet. En dan zonnen.

17. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    kitty wat erg veel sterkte meid

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sucre, gelukkig wel. Heb ook alles testen opgemaakt. Negatief natuurlijk. En nu ga ik er pas weer 1 doen als ik over tijd ben.

@ Kitty, wat vervelend voor je meid. Als je iets wilt weten ofzo kun je bij me terecht. Weet precies hoe je jezelf voelt.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kitty, wat vreselijk voor je. Heel veel sterkte!

Wat hoor je dat toch vaak de laatste tijd zeg.

Cinneltje, balen van de opnieuw negatieve test. Volgende keer anders wachten tot enkele dagen na je NOD. Al zou ik dat denk ik ook moeilijk vinden.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Aaah, wat een rotdag. Net van een goede vriendin van me gehoord dat het kindje is gestopt met groeien. Ze was nu 10 weken zwanger. Nu moet ze afwachten tot het zelf eruit komt of anders een curretage. Ik vind het zo erg. Ben er heelmaal koud van, ondanks het warme weer.

Deel Deze Pagina